Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Težave pri prestavljanju v 2. prestavo

Napisal/-a tpober Po apr 21, 2008 10:02 pm

Lepo pozdravljei.

Pri mojem fiat 500 opažam, že od kar sem kupil avto, da pri menjavi v 2. prestavo menjalnik zaškrka. To se ne zgodi vedno ampak le, ko je motor pod malo večjimi obrat npr. nekaj čez 2000 rpm. Se pravi, ko želim prestaviti iz 3. v 2. prestavo, ko ko ima avto 2000 obratov se sliši tisti značilen zvok brušenja zobnikov. To je opazno toliko bolj pri mtzlem motorju. Drugače pa pri sledečem prestavljanju ročica gladko teče Nevem v čem je fora. Izgleda, da ima menjalnik kot nekakšne težave s sinhronizacijo. Nevem, nisem iz stroke, vendar se s tem ukvarjam ljubiteljsko, zato vas prosim za vašo pomoč. Kdor bi karkoli vedel kaj je narobe naj mi prosim napiše, ker se mi že malček mudi, avto pa čaka rastavljen na kosih.

Še to, letnik izdelave je 1995, prostornina je 1.1.

Hvala in lp

Tadej
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po apr 21, 2008 10:05 pm

mogoč sklopka
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Po apr 21, 2008 10:13 pm

hmmm, nevem sklopka?

Ne, ker če bi bila sklopka bi bile težave ponoje pri vseh prestavah.

Zakaj samo v 2.?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po apr 21, 2008 10:14 pm

pol pa je sinhron hin...prvo kot prvo menji olje
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 11:07 pm

probaj zamernjat olje in dodaj še kak dodatek zraven,men je na enem od prejšnih avtov to pomagalo
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober To apr 22, 2008 1:14 pm

Živjo hvala za odgovore.

Zdaj imam že menjalnik zdrt, tako da bom najprej tisti sinhron od 2. zamenjal potem bomo pa videli ali bo še škrkalo.

Imam še eno drugo vprašanje. Ko sem ravno zdiral dol menjalnik sem videl, da ima diferencial malo lufta. Hočem povedati to, da ko zavrtim eno polosovino se mi ne zavrti takoj tudi druga polosovina v drugo smer ampak ima nekaj milimetrov praznine in se tistih par milimetrov zavrti v prazno. Ali je to tolerantno (normalno) ali so toliko že izrabljeni zobniki, da jih je potrebno menjati?


Hvala lp.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To apr 22, 2008 2:13 pm

Zobniki se izrabijo le posledično, če niso ležaji dovolj in pravilno nastavljeni, oziroma zategnjeni. Podatke o dopustni zračnosti boš verjetno prej našel v kakšnem "service manual". Upoštevaj še to, da imajo nekateri ležaji in zobniki več zračnosi ko so hladni. Ko se zagrejejo med uporabo, pa so "ravno prav".
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober So apr 26, 2008 5:43 pm

Pozdravljeni, ponovno.

Danes sem razdiral menjalnik in kaj je bil vzrok škrkanja. Pri menjalni puši je vrglo postrani tiste zaskočne valčke in zvilo vzmeti, zato sta oba sinhrona bila rahlo nagnjena postrani.

Hvala in lp.
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Ne apr 27, 2008 10:44 pm

Ponovno pozdrav vsem.

Da ne bom odpiral nove teme vam bom postavil še par vprašanji kar tukaj.

Torej danes, ko sem gledal potisno ploščo sem videl, da sta dva tista lističa, ali kako se jim reče, za cca. 5 mm zvita kot je vidno na sliki. Nevem sedaj ali naj zamenjam tudi potisno ploščo ali ne. Sicer pri sklopki med vožnjo nisem zaznal kakšnih znatnejših odstopanj od normalnega delovanja. Nevem, mogoče da sem lističe zvil tudi ob demontaži menjalnika, v kar pa zelo dvomim. Zanima me kako se kaže napaka, če so zviti ti lističi? Ali mogoče trese ob speljevanju, ali kaj?

Drugo kar je sem ugotovil, da sta 2 zobnika rahlo okrušena. Enega sem poslikal. Ali je potrebno menjati ali je to zanemarljivo in se ne tika?

Rahlo je odlomljen zobnik od menjalne puše za 1. prestavo. Odlomljen je bil že prej. V menjalniku pa dela odlomljenega zobnika ni bilo. Pomoje kakšnega posebnega vpliva na delovanje menjalnika ta del odlomljenega zobnika nima, ker ko je menjalnik v prestavi se menjalna puša postavi na del zobnika, katera površina je skoraj v celoti ohranjena se pravi prenos drži cca 95% površine zobnika, ko pa je prestava izključena se menjalna puša postavi na odlomljeno površino. Mogoče pa se pojavijo težave pri kalibraciji, ker se zobniki vrtijo pri veliki hitrosto in se pri uravnoteženosti zelo pozna tisti majhen delček zobnika ki manjka. Torej kaj naredit zamenjat ali ne?

Hvala, ker ste si vzeli čas.

Lep večer še naprej, Tadej
Priponke
Picture 054.jpg
Picture 053.jpg
Picture 052.jpg
Picture 050.jpg
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 10:51 pm

zobnik raje kar zamenjaj,da ti nebo potrebno še enkrat razdirat,kar se pa tistih peres tiče,pa mislim da ni kake panike
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 27, 2008 11:28 pm

Potisno ploščo se tko menja v kompletu s sklopko. Oz. vsaj jaz jo bi. Glede zobnika po moje ni panike ker je odlomljen na začetku pa še to ne dost. Bolj me skrbi za tiste zobe na katerga pride puša sinhrona ( dober videno na slikci 2)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Po apr 28, 2008 10:33 am

Hvala.

Malo mi teži, ker sem že toliko denarja zbutal noter v ta avto, ki je bil kupljen za 500€. Verjetno bom šel na odpad iskat kar cel menjalnik se potem tiste zobnike zamenja in bo mir, zraven vzamem še tisto potisno ploščo, če je koliko toliko ohranjena, zato ker lamela je dobra. Ko bo šla drugič lamela bom zamenjal ves komplet. Upam da bo tako ok.


lep dan, Tadej
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov