Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sajmons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po maj 05, 2008 7:34 am

Cukanje passat TDI 1997 81KW

Napisal/-a sajmons Po maj 05, 2008 7:51 am

Vozilo ima 350000 prevoženih km. Pred približno 6 meseci se je pri vožnji po avtocesti začelo cukanje po katerem motor nekaj časa ni imel več prave moči. Pri normalni vožnji se težava ni pojavljala do pred kratkim. Motor nima več moči kot nekdaj in poraba je precej upadla. Poraba olja je normalna. Zanima me kaj bi to lahko bil vzrok teh težav?

lp,
Simon
Zadnjič spremenil sajmons, dne Po maj 05, 2008 8:29 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
q_verde
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po nov 20, 2006 10:26 am

Napisal/-a q_verde Po maj 05, 2008 8:00 am

najboljse je preveriti zadevo na servisu, sploh zdaj, ko je se avto v garanciji. drugace pa ena od moznosti, kaksna mikro luknjica na cevki pred ventilom turbine.
BMW e91 320d
AR 156 1.9 m-jet (čip digiTEC 180KM/380Nm) bivsi
 
sajmons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po maj 05, 2008 7:34 am

Napisal/-a sajmons Po maj 05, 2008 8:30 am

Se opravičujem, moja napaka! Avtomobil ni 2007 letnik, ampak 1997!
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Po maj 05, 2008 5:55 pm

saj če bi prebrav prvi post bi vido da imaš 350000 prevoženih možno je pa da maš kak naftni filter zabit pelji ga na računalnik ko ti bojo po vsej verjetnosti takoj lahko povedli kaj je problem lp :lol:
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs To maj 06, 2008 9:31 pm

Po opisu sem imel na zelo podobnem avtu enak problem.Računalnik ti
preklopi na rezervni način.Turbina ti pošilja preveč zraka,to kontrolira senzor,ki se imenuje "luft messer".ni rečeno,da je on kriv.Lahko je turbina zapacana,lahko je odpovedal vakumski ventil na turbini,ki odpira variabilni del lopatic ali pa ventil,ki je na izpušnem kolektorju,ki odpira loputo.Ta je tudi vakumski.Cevke,skozi katere gre zrak
v vakumske ventile morajo tesnit.
Moj predlog je,da greš k mehaniku,ki ima tester za diagnosticiranje. On te bo pripeljal
bližje napaki ali jo celo odklonil.
NAJTEŽJE je najti napako,dpraviti pa veliko lažje.
vw je boljši avto
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Pe maj 09, 2008 11:06 am

sem se pogovarjal z kolegano ko ima isti problem pa ga je pelo na servis in vzrok luft meser hin ol je pa starega neso nekam v celje paje dobo obnovljenega ven za 100 al 150€ pol je blo pa vredo in ni cukalo več pa avto sedaj menda dosti bolj gre lp :lol: :lol:
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov