Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
w!cked
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po nov 05, 2007 4:52 pm
Kraj: Celje

Aku problem... Nujno...

Napisal/-a w!cked Sr maj 28, 2008 11:32 pm

Ok tkle je.

K sm kupu avto, sm recimo meu ugasnjen avto pa poslusu musko pa je recimo akumolator se spraznu v 1 uri "Recimo", cez mesec se je spraznil ze cez 30 min in zadnja 2 tedna se je spraznil v 20 min...

Ok pred neki dnevi se mi je zacel problem, koncno sem nastimal neonke jih povezal za podvozje, vgradil nov radijo in zamenjal pozicijske z plavimi utripajocimi. Kak dan dva je avto delal normalno sem prisu vzgau in se pelu lepo. Predvcerisnjem sem se prpelu domov neonke ugasjene in radijo, in naslednji dan zjutraj avto ni hotu vzgat, luci sm cez noc meu ugasjene prav tako neonke itd.. Akumolator sm nafilu z klemami pa sm se pelu celi dan uglavnem zvecer se vrnem in zjutraj spet ista zgodba mislu sm da neonke pijejo strom tud k so vgasjene pa radijo zato sm dau kable od neonk dol z aku in odklopu radijo pa spet nafilu akumolator pa 3 ure voznje. Cez noc se akumolator spet sprazni.

Sedaj pa k smo ga na kleme przgal pa smo se fural se lucka za Akumolator tu in tam przge, pogledu sem ce je dosti vode v njem al ka je tista tekocina in je je dosti.

Je ze mel gdo isti problem da mi odgovori direktno ka bi blo narobe ker jutri ob 9ih mam vlak za Minhen moram iti ali z avtom ali z vlakom pa sm mislu ce je tole zjeban akumolator da kupim novga na benzpumpi al je to alternator. Cene morm z vlakom na pot.

P.S. ker imam se neonke na podvozju, nov avtoradijo in pozicijske in pridejo se LED zadaj in neonke v notranjosti in boljsi zvocni sistem je bolje da vzamem vec amperski akumolator ali tko kot sedaj 55 in ce bi blo boljs da vzamem mocnejsega koliko amperskega ?
...w!cked on the run...
Admin Team - GoDaddy.com
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 28, 2008 11:45 pm

regler zameni. ce to ne pomaga pa se akumulator.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr maj 28, 2008 11:46 pm

lej prvo kot prvo,nikoli ni pametno akumolatorja čisto spraznit!
zakaj to ni pametno,ti nebom razlagal,ker laično ti neznam razložit,če ti pa strokovno razložim pa itak neboš razumel.
tvoj akumolator je že čist fuč,tko da sploh ne drži več energije v sebi-tega nedelaj več!
vem kaj govorim ker delam v podjetju ki se izdelujejo akumolatorji.
recimo če imaš sedaj not 55Ah,lahko daš not 60Ah,kaj močnejšega ti pa odsvetujem ker potem alternator preveč trpi!!!
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Če maj 29, 2008 12:07 am

Kaj pa če je notri akku 45ah, kokr je bil pri meni pa sem dal 60ah, ker lahko. Danes varčujejo tudi pri akumulatorjih, tko da to ni to. Najboljše je zvedet kolk da moči alternator ven, s tem tudi veš kolk lahko močen akumulator kupiš.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Če maj 29, 2008 12:11 am

Scorp84 je napisal/-a:Kaj pa če je notri akku 45ah, kokr je bil pri meni pa sem dal 60ah, ker lahko. Danes varčujejo tudi pri akumulatorjih, tko da to ni to. Najboljše je zvedet kolk da moči alternator ven, s tem tudi veš kolk lahko močen akumulator kupiš.


pač ni najbol pametno pretiravat in močnejše not dajat,ker lahko imaš na koncu več škode kot pa koristi
 
w!cked
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po nov 05, 2007 4:52 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a w!cked Če maj 29, 2008 12:37 am

Ok. Mislim da mi je jasno tale akumolator je ze 6 let v avtu. Ni cudno da je fuc.
...w!cked on the run...
Admin Team - GoDaddy.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 29, 2008 6:36 am

NE nakladajte, da alternator bolj trpi, če daš večji akumulator. alternator pač polni s svojo amperažo in če daš večji aku, samo dlje traja da se napolni. Moj avto ima v originalu 28Ah akumulator, v avtu imam pa 170Ah. SIcer sem zamenjal alternator s še enkrat močnejšim, ampak še vedno je alternator samo 80A, torej več kot pol manj polni.
Do sedaj ni bilo še nobenih problemov, pa tudi v prihodnje jih ne bo. Porabniki pač porabijo kolikor porabijo.

Res pa vitla ob polni obremenitvi vleče do 230A
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Če maj 29, 2008 8:59 am

nebivedu je napisal/-a:NE nakladajte, da alternator bolj trpi, če daš večji akumulator. alternator pač polni s svojo amperažo in če daš večji aku, samo dlje traja da se napolni.

x2
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če maj 29, 2008 2:03 pm

Tole nebivedu ni čist res. Poskusi spraznit ta tvoj akumulator toliko da avto komaj še vžge, pa takoj spravi motor tam na enih 3000 obratov. Prav hitro bo prebilo diode, če ne bo prej jermena utrgalo.

Alternatorji nimajo nobene omejitve toka polnjenja, če presežeš tok za daljši čas gredo diode.

Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če maj 29, 2008 2:51 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Tole nebivedu ni čist res. Poskusi spraznit ta tvoj akumulator toliko da avto komaj še vžge, pa takoj spravi motor tam na enih 3000 obratov. Prav hitro bo prebilo diode, če ne bo prej jermena utrgalo.

Alternatorji nimajo nobene omejitve toka polnjenja, če presežeš tok za daljši čas gredo diode.

Lp


Mislim, da je tebi že "prebilo diode in jermen vtrgalo" glede na to kakšne pišeš. Če alternator nima omejitve toka polnjenja, pol mi objasni, kako bodo diode šle, če presežeš tok za daljši čas, če pa ni omejitve? :lol: :lol:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če maj 29, 2008 3:13 pm

Ma ne ljubi se mi podrobno razlagat. Na hitro. Ko je akumulator izpraznjen, lahko potegne tudi 150 A in več, ker alternator nima nobenega tokovnega senzorja da bi znižal vzbujanje in s tem napetost, posledično pa tok, bo od sebe dajal višji tok kot tisti za katerega je narejen, zato bo prišlo do pregrevanja in odpovedi diod. Ko imaš motor v prostem teku to ni tak problem, ker alternator od sebe ne more dat polne moči, na višjih obratih pa lahko pride do odpovedi, če je preobremenitev dolgotrajna (velik izpraznjen akumulator). Za več informacij pobrskajte po internetu, bi moralo kaj pisat.

Zato je treba avto z izpraznjenim akumulatorjem pustit v prostem teku 5-10 minut, prej ko se greš peljat.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če maj 29, 2008 3:27 pm

No sem jaz malo pobrskal
http://www.mcc-marketing.co.uk/Alternat ... orTest.htm
When fitting an alternator, the battery must be fully charged otherwise the alternator may overload and blow the rectifier inside.


http://answers.yahoo.com/question/index ... 054AAaYHq0

http://www.aa1car.com/library/2002/cm10220.htm
Also, test and recharge the battery before the alternator is installed. The alternator is designed to maintain battery charge, not to recharge a dead battery. Forcing it to revive a dead battery may overload it and cause it to fail.


itd, itd, itd

Eni ste zelo pametni tukaj gor
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če maj 29, 2008 7:38 pm

Se ti ne zdi, da je potem nekje neka omejitev? :lol:
Po tistem kar si napisal bi marsikdo mislu, da je alternator sposoben dat od sebe tudu 10kA... :lol:


LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če maj 29, 2008 8:02 pm

Ma glede omejitve toka sem mislil povedat, da alternator nima regulacije, ki bo pri doseženem nazivnem toku (recimo 65A) začela nižat napetost na izhodu, oz. na ta način ohranjala največji dovoljen tok (65A). Tak alternator bo dal od sebe tudi 100A in več, le vprašanje časa je, kdaj se bo pokadilo z diod ali navitja.

Nebivedu: Ko imaš vključeno vitlo navij obrate motorju na enih 3-4000, če hočeš probat ali tvoja teorija drži. Pa avto moraš vleči v klanec, ker tok zelo varira glede na obremenitev vitle.

Lp
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Pe maj 30, 2008 3:48 pm

nebivedu je napisal/-a:NE nakladajte, da alternator bolj trpi, če daš večji akumulator. alternator pač polni s svojo amperažo in če daš večji aku, samo dlje traja da se napolni.

In logika pove, da, če dlje traja polnitev, tudi dlje traja obremenitev alternatorja.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Pe maj 30, 2008 9:47 pm

točno tako robert,zato pa tudi prej altenator crkne
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov