Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če jun 19, 2008 4:31 pm

To je ok. Tak mora EGR delovat.

LP!
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Pe jun 20, 2008 1:20 pm

Madona Lisko, da se ti da! :D
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Pe jun 20, 2008 3:59 pm

Tukaj piše kar nekaj uporabnega!
http://www.renault-klub.si/page.php?12
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jun 21, 2008 9:21 am

TrijoAdijo je napisal/-a:To je ok. Tak mora EGR delovat.

LP!


Ampak vseeno imam občutek, da ne dleuje kot bi moral. Ker ko se recimo pelješ v drugi pri 1300 obratov in mu daš gasa lih toliko da mora avto vleč, začne kadit in ni nekega extra odziva....avtek sicer vleče ampak kadi....potem mu dodaš malo več gasa, tako da obrati počasi dosežejo 2000, pa v trenutko motor podivja (verjetno se takrat egr zapre in turbina se razdivja) in neha kadit....Prej ko ventil ni bil priklopljen.....ni kadil nikoli....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So jun 21, 2008 9:40 am

lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:To je ok. Tak mora EGR delovat.

LP!


Ampak vseeno imam občutek, da ne dleuje kot bi moral. Ker ko se recimo pelješ v drugi pri 1300 obratov in mu daš gasa lih toliko da mora avto vleč, začne kadit in ni nekega extra odziva....avtek sicer vleče ampak kadi....potem mu dodaš malo več gasa, tako da obrati počasi dosežejo 2000, pa v trenutko motor podivja (verjetno se takrat egr zapre in turbina se razdivja) in neha kadit....Prej ko ventil ni bil priklopljen.....ni kadil nikoli....


Ja sej....kadi zato,ker ko je ventil odprt, se del izpušnih plinov vrača v motor, kjer redčijo mešanico goriva/zraka. Zato pa prihaja do kajenja v nizkih obratih. Ko je ventil zaprt, pa grejo plini "po normalni poti" ven iz motorja.

LP!
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N So jun 21, 2008 10:01 am

zapri ga nazaj :D pa prodaj tega ker si ga tako lepo obnovil :P
Extreme N
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: aklan86, Google [Bot] in 4 gostov