Napisal/-a joztom Po jun 30, 2008 8:23 am
Normalno se nastavljajo mrzli ventili, za vroče je druga mera, cca 0,05 večja. Vijake, s katerimi je privita klaviatiura najpej preveriš, nato nastavljaš ventile. Na koncu nastavljanja le preveriš, če so vse kontramatice zategnjene. Če najdeš katero nezategnjeno, ponoviš nastavitev, ker se z zategovanjem matice spreminja reža. Sveče je dobro imeti zunaj, ker v mrtvi točki zaradi kompresije cilindra, ki vžiga, težko ujameš točno ravnotežje na vagi. Po nastavljanju narediš dva obrata gredi in preveriš stanje. Včasih je bolje tolerirati bolj odprte kot preveč zategnjene, ker preveč zategnjene skuriš. Ker to delaš prvič bodi zelo previden. Pravi mojster, čeprav dvoriščni, dela z dvema kiloključema, malim in velikim. Precizna zategovanja klaviatur, pokrovov ventilov itd so pomembna za delovanje motorja. Tistim, ki govorijo, da imajo vse v rokah, ne verjemi.