Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 30, 2008 8:23 am

Normalno se nastavljajo mrzli ventili, za vroče je druga mera, cca 0,05 večja. Vijake, s katerimi je privita klaviatiura najpej preveriš, nato nastavljaš ventile. Na koncu nastavljanja le preveriš, če so vse kontramatice zategnjene. Če najdeš katero nezategnjeno, ponoviš nastavitev, ker se z zategovanjem matice spreminja reža. Sveče je dobro imeti zunaj, ker v mrtvi točki zaradi kompresije cilindra, ki vžiga, težko ujameš točno ravnotežje na vagi. Po nastavljanju narediš dva obrata gredi in preveriš stanje. Včasih je bolje tolerirati bolj odprte kot preveč zategnjene, ker preveč zategnjene skuriš. Ker to delaš prvič bodi zelo previden. Pravi mojster, čeprav dvoriščni, dela z dvema kiloključema, malim in velikim. Precizna zategovanja klaviatur, pokrovov ventilov itd so pomembna za delovanje motorja. Tistim, ki govorijo, da imajo vse v rokah, ne verjemi.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Po jun 30, 2008 8:31 am

Ravnal sem se po Avtodati kjer piše da se nastavljajo vroči ventili ...Torej je že prav ane?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jun 30, 2008 11:22 am

Proton-Blaž je napisal/-a:Ravnal sem se po Avtodati kjer piše da se nastavljajo vroči ventili ...Torej je že prav ane?

.....poglej: razlika vroče/toplo, je večja, kakor toplo/mrzlo.....pravilno je da avto "odstoji" uro/dve, dekl pa lahko takoj odšraufaš ter počakaš (pač ta čas vse pobrišeš, dvigneš na dvigalko eno stran, kot sem rekel in si vse pripraviš.....
........20/25 je podatek za hladen motor(recimo, celo noč v garaži.....)

P.S. pa "sveče" tudi ne odteguj pri vročem motorju (se lahko zgodi, da je ne zašraufaš več nazaj....)pa kot je predhodnik napisal, en "občutek" je treba imet v rokah pri zategovanju....
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Po jun 30, 2008 11:41 am

Okej zmenjeno...Glede sveč pa vem ja da se jih ne deva ven pri vročem in pravtako ne noter... ;)

p.s Ala vera temu forumu ;)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 30, 2008 1:30 pm

Sveče s tesnilom 2,5kg, sveče na konus 1,5kg. Jaz namažem sveče po navoju z bakreno mastjo, zelo na tenko.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če jul 03, 2008 9:17 pm

sporihtano...Ventile sm nastavu tako da na 0.25mm listič gre težko premikat...na 0.20 pa gre z lahkoto, 0.30 mm negre več noter ;)... Baje da štima ne hehe... Drugač pa je sesalni kolektor šel danes v razsul...USe obnavlam čistim ;)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če jul 03, 2008 9:43 pm

Vse ventile si nastavu na 0.25? :? Drugače da na hitro obnovimo zakaj pride do tega, da je potrebna zračnost. Ventile se štela ko je motor hladen. Zračnost ventilov je lastnost, katera je posledica temperaturnega raztezanja ventilov. Pri izpušnih in sesalnih se le ta razlikuje, sa sesalni ventil hladi vsesani zrak, medtem ko izpušnega izpuh le segreva. Ker se ventil pri delovni temperaturi raztegne nima med delovanjem nobenega razmaka med odmikačem in ventilom. Če so ventili narobe nastavljeni potem se to sliši kot rožlanje. :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če jul 03, 2008 10:14 pm

nep... Sesalni so 0.20mm izpušni pa 0.25 mm.... Nič mi ne rožlja v mašini... ne več :P

p.s nastavjal sem pri mašini ki je stala približno eno uro... Mlačna...

+ Vprašal bi še zakaj mi avto malo trese? Menjal sem olje,nastavil ventile,menjal svečke...Trese ga nena dokler ne prižgem luči ...ko so prižgane ga pa malenkost trese...
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če jul 03, 2008 10:59 pm

bo dobr?
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Če jul 03, 2008 11:35 pm

Proton-Blaž je napisal/-a:
+ Vprašal bi še zakaj mi avto malo trese? Menjal sem olje,nastavil ventile,menjal svečke...Trese ga nena dokler ne prižgem luči ...ko so prižgane ga pa malenkost trese...


verjetno imaš že bolj slab altenator,ko prižgeš porabnika elektrike,ti altenator bolj trdo lavfa in ti malenkost padejo obrati-pomojem ti zato potem trese motor
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž So jul 05, 2008 7:49 pm

evo ga vse smo sporihtal...Nemorem verjet kakšna je razlika po čiščenju in poliranju sesalnega kolektorja :o res nemorem :D Avto se ful hitrejš zavrti na obrate...Edin me zanima sedaj ko volan držim dokonca in ga tam pustim(vem ja da ni dobro ;) ) mi avto včasih kr crkne :shock: ...Verjetn je to premali minimum ane? ...To je to ;)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So jul 05, 2008 7:55 pm

Če so vrtljaji prostega teka normalni (okoli 800), potem ne sme ugasnit pri končni legi volana. Lahko sicer vrtljaji padejo za kakih 100 ali 150, nikakor pa ne da ugasne. Očitno ti čisto zagrabi servočrpalko, lahko bi bil problem v varnostnem "iberlauf" ventilu v servovolanskem sistemu.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jul 06, 2008 2:32 am

Kaj torej naj storim??

lahko noč oz. dobro jutro ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov