Napisal/-a Primoz_86 Sr jul 16, 2008 11:10 pm
Ma nič posebnega ni, edino pazit moraš da ne odtrgaš kovinske cevke. Najprej dobro očisti, da ni peska okrog, pol pa fajn našpricaj z odvijačem, natakneš ključ in parkrat rahlo udariš da šravf spusti. Potem pa malo guncaš ključ levo desno, da se začne vrtet na cevki, potem odšravfaš do konca. Gumijasto cevko drži še ena zagojzda na zgornji strani, ki jo le ven potegneš.
Na čeljusti tudi našpricaš z odvijačem in odšravfaš. Zadaj na amortizerju imaš še en vijak ki drži cevko.
Pazi da ne dobiš kakšnega peska iz blatnikov v cevko.
Ne pozabit zluftat pol. Šravf za luftanje spet z odvijačem našpricaš, vzameš dober ključ (najbolje gedor) in parkrat rukneš, da spusti. Ne preveč zatiskat ker ni potrebe, da ne boš navoja pokvaril, ker potem rabiš novo čeljust.