Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Roma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po jul 14, 2008 1:33 pm

FIAT Uno

Napisal/-a Roma Če jul 24, 2008 11:35 am

Zivjo,

bom zelo vesela, ce mi kdo pomaga s kaksnim nasvetom! Problem je sledec: avto mi sicer normalno in takoj vzge in nato takoj crkne. Laufa samo pod gasom, v trenutku, ko gas spustim, crkne. Kaj bi lahko bilo narobe?
Hvala ze v naprej za odgovore in nasvete, ter LP!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jul 24, 2008 1:14 pm

Manjka podatek o letniku, tipu motorja.
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če jul 24, 2008 1:51 pm

Lahko bi bil motorček prostega teka.
Ponavadi so simptomi, ki si jih ti opisala ali pa ravno obratni, da sam navija plin do konca...
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če jul 24, 2008 8:03 pm

V tem primeru bo verjetno res motorček prostega teka, bo treba it na odpad, vzemi ga od kakšnega avta z malo kilometri, ker nov je drag (nekje 130 eur). Paše pa več al manj od vseh evropskih avtov opremljenih z Boschevim SPI vbrizgom, torej preveri golfe 3, polote, puntote 1, Unote, Tipote, cliote itd
 
Roma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po jul 14, 2008 1:33 pm

Napisal/-a Roma Pe jul 25, 2008 1:42 pm

Zivjo,

Uno je letnik 94, model start. Poskusala sem mu zamenjati racunalnik, vse kable za elektriko in se kar noce laufat, zato mora biti problem drugje. Za ta tip pa zelo tezko dobim rezervne dele na odpadih, ker jih je bilo bolj malo narejenih. Bom poskusala se z vasimi predlogi, hvala in LP.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Pe jul 25, 2008 1:53 pm

lahko te tudi kaka cevka do fergazerja zajebava(je preperela in ti fauš luft vleče)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe jul 25, 2008 2:09 pm

Roma je napisal/-a:Zivjo,

Uno je letnik 94, model start. Poskusala sem mu zamenjati racunalnik, vse kable za elektriko in se kar noce laufat, zato mora biti problem drugje. Za ta tip pa zelo tezko dobim rezervne dele na odpadih, ker jih je bilo bolj malo narejenih. Bom poskusala se z vasimi predlogi, hvala in LP.


Pri unotih so itak skoraj vsi deli okrog vbrizga enkaki od prvih do zadnjih letnikov, tako da če je motor enak ni nobenega problema zamenjat. Če dobiš poceni ti svetujem da zamenjaš kar komplet ohišje lopute skupaj z vso elektronsko navlako ki je na njem (motorček prostega teka, inektor, potenciometer, regulator tlaka goriva, senzor temperature zraka). Bo najmanj dela. Poskusi seveda najt avto z malo kilometri.
 
Roma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po jul 14, 2008 1:33 pm

Napisal/-a Roma Sr jul 30, 2008 4:47 pm

Zivjo,
se mal pomoci bom potrebovala. Sedaj zamenjala komplet fergazar in vse kable, pa se regulator vbrizga goriva. Pa se vedno nic. Ce spustim gas, se avto matra in crkne. Zanima pa me, ce kdo ve kaj je skatla z motorckom na vrhu, zraven kilerja. Ce kaj pomaga na njej pise: Made by Simens for Magneti Marelli 37150.028EC1/00. Zgleda kot nek filter,velikosti 1dmX1dm, na njem pa je opisani motorcek. Iz njega napeljani dve plasticni cevki, ena pelje naprej v fergazar, druga nazaj. Ali lahko to kaj vpliva na moj problem?? Kaj pa sonda??
Hvala vsem ze v naprej za pomoc in LP.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jul 30, 2008 6:38 pm

Tisto je za hlape iz rezervoarja reciklirat, piksna se kliče karbonski filter, zraven pa sta še dva elektroventila. Avto dela tudi brez tistega tako da probaj tisto cev snet s "fergazerja" in nekako zamašit luknjo na "fergazerju" pa bo takoj jasno če je tisto krivo

Vakumski regulator vžiga pri razdelilni kapi je vredu? Okrogla stvar na katero gre cevka iz fergazerja. Če je tisto pokvarjeno avto na težko lavfa pod minimumom in občasno izgublja obrate (tudi crkne). Probaš ga tako da pihneš vanj preko cevke, še bolje pa je potegnit zrak, ker se dostikrat zgodi da pušča le v eno smer. Preveri najprej to, ker je najcenejše (~13 eur) pa enostavno je zamenjat. Če ti motor uspe pripravit da dela brez pritisnjenega gasa lahko ta regulator testiraš tako, da pri vžganem motorju snameš cevko. Če obrati padejo je vredu, če ni efekta je zanič.

Lambda sonda ni problem, lahko je edino še tist senzor temperature na sesalnem kolektorju v primeru da avto zaliva.

Lahko bi bila tudi bencinska pumpa, če ne daje pritiska. Poglej če bencin vrača v rezervoar, to pomeni da je vredu. Na fergazerju snameš povratno cev, natakneš drugo in jo spelješ v eno flašo. Pol daš parkrat kontakt, pa mora začet tečt.

Probaj najprej regulator vžiga, nato bencinsko pumpo, potem tisto okoli karbonskega filtra, nazadnje pa senzor temperature.

Fergazer ni najbolj prava beseda, po angleško se temu delu injectiona reče throttle body, kar sem poslovenil kot ohišje lopute, že nekaj časa iščem boljšo besedo pa je ne najdem
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jul 30, 2008 6:41 pm

to dela vedno, al sam ko je mrzel?
LP Rok
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Sr jul 30, 2008 7:09 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Fergazer ni najbolj prava beseda, po angleško se temu delu injectiona reče throttle body, kar sem poslovenil kot ohišje lopute, že nekaj časa iščem boljšo besedo pa je ne najdem


Ponavadi temu rečejo enostavno loputa, ali loputa plina.
 
Roma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po jul 14, 2008 1:33 pm

Napisal/-a Roma Pe avg 01, 2008 2:58 pm

Zivjo,
ja, temule mojmu Unotu se pa res mesa...Vceraj se malo igrala s fergazerjem, vse razstavla in spet skupaj zlozila in avto laufa. Vakum zraka je OK, moj je sicer elektronski in ne mahanski. Pumpo sprobala. Tok bencina je mocan po cevi, ki pelje v fergazer, po cevi, ki pelje iz njega pa pritece le nekaj kaplic. Je to OK? No, danes se sla peljat. Avto najprej v garazi nekajkrat crknil, nato zacel normalno laufat. Kakorkoli, hvala in se enkrat hvala za vse nasvete, jutri grem koooncno na morje (pa ne z Unotom) za 14 dni, pol se pa vrnem nazaj v garazo... :) Za takrat se pa ze v naprej priporocam za pomoc. LP
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe avg 01, 2008 6:24 pm

To da priteče le nekaj kaplic ni vredu. Potem pumpa ne daje dovolj pritiska, pretok sicer dobiš, pravega pritiska pa ne daje (imam eno na ta način pokvarjeno pumpo doma). Če jaz odklopim povratni vod in ga speljem v flašo kar pošteno teče, približno tako kot direkt s pumpe. Filter bencina je bil zamenjan?

Pol praviš da je bil zamenjan komplet fergazer (loputa)? Ker če ni bil imaš na njem še regulator tlaka (neka membrana) ki se nahaja pod pokrovčkom pritrjenem s tremi torx vijaki, sam mislim da je pri tebi problem glih pumpa.

Akumulator odklopi prej ko greš na morje, ker ga zna radio spraznit čeprav je ugasnjen.

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov