Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TripleQ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po avg 11, 2008 8:20 pm

Problematično vžiganje Accent 1.3i '98

Napisal/-a TripleQ Po avg 11, 2008 8:33 pm

Največkrat noča vžgat zjutraj, pa tudi kadar je deževno, ni pa nujno.
Zamenjane so svečke (NGK) in kabli za vžig.
Če probam preko kablov na akumolator ni nobenega efekta.
Če ga malo porine se zažene mašina brez problema.
Se pravi ko ga štartam se vse lučke normalno prižigajo in ugašajo, avto normalno vergla samo zagnat se noče, kot da ne prijemlje.
Včasih po parih poskusih zagrabi, se pa sliši kot bi mašina zakašlala in pognala.

Ali je možno da ga štarter prepočasi obrne, ali je problem na predužigu oz zavgu ali pač na preddozirni sondi...

Nimam ideje v katero smer naj gledam


Hvala za pomoč

LP Miro
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem Po avg 11, 2008 9:13 pm

To se je na starem daihatsu pony dogajalo nekaj podobnega. Ni dobil kontakta, ce sem dal v nevtralno pestavo in avto malo premaknil in potem znova poskusil zagnati, pa je vžgal. Poskusi ko ti to naredi malo prestavit celi avto in poskusi zagnati. No ja, zgubit nimas kaj :)
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Po avg 11, 2008 9:15 pm

vilijem je napisal/-a:To se je na starem daihatsu pony dogajalo nekaj podobnega. Ni dobil kontakta, ce sem dal v nevtralno pestavo in avto malo premaknil pa je vžgal. Poskusi ko ti to naredi malo prestavit celi avto in poskusi zagnati. No ja, zgubit nimas kaj :)

Senzor mrtve točke.... ( senzor si zapomni v katerem položaju je motor ostal, zato pa ko avto npr v 2 ali 3 prestavo in ga premakneš za 1 meter avto potem normalno vžge)
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 12, 2008 7:59 am

Neumnost. Senzor si nič ne zapomni. Saj ni elektromotor s tahogeneratorjem od lokomotive. Senzor OT se odziva na spremenjeno ozobljenje na robu vztrajnika in proži cinšpulo. Lahko je ošvohel, ali pa kabel že slab, oboje je zelo redek pojav. Najprej poglej varovalko računalnika, ki je lahko zašmelcana in jo očisti, enako tudi podnožje. Tudi pregled releja (kontaktov, podnožja) za bencinsko pumpo ni odveč. Štarter ima svoj vod direkt in če vergla, še ne pomeni, da računalnik dobiva zadostno voltažo ali pumpa zadosti elektrike da nabuta rampo na 3 bare.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal To avg 12, 2008 9:59 am

poz!

Čist možno, da so ščetke štarterja na koncu. Če se dobro spomnim je odvit štarter na hindaju mala malca. Ena urca dela pa ga lahko sam razstaviš in pregledaš.


lp, Aleš.
Slika
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs To avg 12, 2008 2:40 pm

po opisu sodeč imaš problem v ključavnici za vžgat.
vw je boljši avto
 
TripleQ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po avg 11, 2008 8:20 pm

Napisal/-a TripleQ Sr avg 13, 2008 5:05 am

Bom pogledu krtačke štarterja v pri fazi, bi znale bit že mal slabe
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs So avg 16, 2008 10:02 am

Če ti štarta,torej motor vrti vendar noče vžgat,pusti štarter,ker on dela svoje.
Raje preveri bencinsko pumpo,če da pritisk.
vw je boljši avto
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov