Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če sep 04, 2008 7:36 pm

Jerch_ je napisal/-a:
off: pri 1,9TDI s 165KM pri 1500 obratih gume že lepo zapojejo ob izklopljenem ESPju.. nad 2000 obratov ga pa sploh ne vozim odkar so tako lepe kazni


in potem boš čez nekaj časa na a.com pisal kako ti avto enostavno "ne vleče" :cry:

kaj ne? več škode boš s tem naredil kot lahko...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če sep 04, 2008 7:42 pm

ni za skrbeti.. gre avto proti 200.000km, vedno brez problemov.
saj zadiha na avtocestah večkratmesečno LJ-Split.. pač v kolonah, ki so po LJ, kar so pa tako ali tako vedno proti mojemu koncu, pa mislim da nebo nič škode če ga tako vozim.. (sicer pa nisem tako neumen da pospešujem v nizkih obratih in ga matram, če si to mislil ADIS?)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če sep 04, 2008 8:40 pm

Dizle je treba sterat. Drugače v nasprotnem primeru pride do zabasanega EGR ventila, saje se začnejo nabirati po stenah sesalnega kolektorja in če v najslabšem primeru ostane kos do turbine še zmerej nekako trden delec grejo vetrnice papa :? Worst case scenario :P
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če sep 04, 2008 8:45 pm

Jerch_ je napisal/-a:off: pri 1,9TDI s 165KM pri 1500 obratih gume že lepo zapojejo ob izklopljenem ESPju.. nad 2000 obratov ga pa sploh ne vozim odkar so tako lepe kazni


tole 100% ne drzi in ni res.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Če sep 04, 2008 9:44 pm

probaj luft messer od koga drugega gor dat, lahk da je to, poznam primer ko mu je avto nad 3000vrt/min avto vleku pa spet ne pa spet vleku pa..... pol je pa to menjal pa je blo gut
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Pe sep 05, 2008 1:05 am

sumim egr ventil ali kao se že temu reče. drugače pa do tri tisoč obratov vleče res močno. saj v večje obrate ga sploh ni potrebno priganjat ko že tako lima na sedež ampak vseeno ga moram uštimat dokler ne poteče garancija. mislim da avto s takšno ceno že zaradi imidža ne sme štekat pa čeprav ga goniš do rdečega . nekaj je verjetno res pokvarjeno.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov