Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 03, 2008 2:50 pm

nekaterim mogoče zato ker imajo zamašeno cev med expanzijo in hladilnikom pa se nabira pritisk in kekje mora ven.Ne vem glej avtobusi imajo recomo čepe ki na 1.3 bar-a spustijo pritiusk ven in če čep ne deluje zmeče ven vodo ko je preveč pritiska.oz ko je čep zamašen,drugače paprobaj nekje zvohat termostat in termostikalo da se bo odpiral in vklapljal ventilator kakšno stopinjo nižje.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 03, 2008 2:53 pm

naj povem še primer in zakaj se tako nagibam k čepu.Znan mi je primer ko je modelu kuhal BMW M3 tam nekje 90 letnik še starejši model in so pooblaščenci za BMW vlekli dol glavi inmenjali tesnilo...ampak avto je spet zakuhaval.menjali so tudi hladilnik...in na koncu ugotovili da je za vse to kriv le čep na expanziji.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 03, 2008 3:04 pm

sistem si najbrž že prepucal glede na to da si avto že parkrat razstavil a ne?Hladilnik je 100% prehoden da ni polovica celic zabita mogoče,glede na to da je splošno znano kakšna svinjarija se nabere v renaultovem bloku z leti,ker sem sam preizkusil ko sem na svojem tipotu zamenjal 3 hladilnike (ker so pač spustili) in je prvi ki je bil originalen (bakren) deloval normalno,drugi ki je bil kupljen rabljen je tudi deloval normalno ampak je bila temperatura malo višjatretji ki pa je bil kupljen nov (aluminijast) je bil pa super in tudi temperatura je bila cca.5 stopinj manjša.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov