Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
JureVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To maj 20, 2008 3:45 pm

težave fiat tipo 1.4ie

Napisal/-a JureVW Ne sep 14, 2008 12:30 pm

moj prijatelj ima tipota, ki pod "štantgasom" dela le po treh cilindrih, ko daš gas pa dela normalno. Menjal je svečke, kable, "frtajler","cinšpulo", dal je izmeriti kompresijo, ki je tudi normalna, menjal je tudi tesnila na sesalnem kolektorju vendar še vedno dela le po treh ... že vnaprej hvala za vašo pomoč..

Lp
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne sep 14, 2008 12:56 pm

Zasvinjani injektorji?
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne sep 14, 2008 2:49 pm

Poglej če je vse vredu tam, kjer elektronika jemlje podatek o položaju motorja (punto ima to na jermenici na glavni gredi, za tipota pa ne vem)

Inektor je samo en, saj gre za SPI
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: težave fiat tipo 1.4ie

Napisal/-a valvoline Ne sep 14, 2008 4:36 pm

JureVW je napisal/-a:moj prijatelj ima tipota, ki pod "štantgasom" dela le po treh cilindrih, ko daš gas pa dela normalno. Menjal je svečke, kable, "frtajler","cinšpulo", dal je izmeriti kompresijo, ki je tudi normalna, menjal je tudi tesnila na sesalnem kolektorju vendar še vedno dela le po treh ... že vnaprej hvala za vašo pomoč..

Lp

Hmmm sem skoraj ziher da bi tle bila težava.... zanimljivo da je zamenjal.
Mogoče počen sesalni kolektor ??? Pr tistem cilindru ki ne prime ??? Pa da pr nizkih obratih potegne zraka od zuni prej k mešanco iz frgazerja oz karkoli že ma gor.
Kolega podobno težavo imel na Sephio l98. Iskazalo se da se je res dihtunga pr sesalnem kolektorju zažgala in razpadla.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne sep 14, 2008 4:49 pm

Da ti ne pušča servo ojačevalnik zavore, ker jemlje vakum pred enim cilindrom in če tam vleče zrak en cilinder ne bo delal pod prostim tekom ker dobi preveč zraka
 
JureVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To maj 20, 2008 3:45 pm

Napisal/-a JureVW Pe okt 03, 2008 8:39 pm

hvala vsem za pomoč...vendar sta z mehanikom pogledala vse od naštetega vendar ni nič...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov