No poglej, postopek je sledeč. Najprej odstraniš kolo, uzameš izvijač ali sekalo da odstraniš pokrovček bobna, ki pokriva matico. S ključom 30 odviješ matico (najlažje boš s pnevmatsko pištolo ali pa da nazaj zmontiraš kolo in matico "losaš". No ko prideš do te faze mora boben dol. Če ne gre malo potolči z leve in z desne strani, da sprostiš zavorne obloge. Ko ga dobiš dol najprej sprosti ročno da neboš imel problemov pri "zajli". Pri oblogah, imaš na vsaki strani zatiče, ki jih držijo ob podlogo. Primeš jih s kleščami in zasukaš za 90 stopinj in bojo razpadle. Nato potegneš obloge z mehanizmi vred dol in "odhaklaš" zajlo ročne zavore. Če so obloge še dobre lahko preveriš naprimer tako, da v jamice na železnih nosilcih kamor so pritrjene obloge porineš izvijač in malo maješ, če je obloga prožna je to za v smeti. V kolikor je trdna jo samo razdri, z mastjo podmaži samonastavitveni vijak in tisti premikajoči se del, kamor pride vpeta zajla ročne zavore. Samonastavitveni kolešček se more lepo vrteti. Nastaviš ga na čisti minimum tako da so obloge čisto skupaj. Ko boš to sestavljal je najbolje, da imaš drugo stran gor, ker ti bo prav prišla pri sestavljanju če česa neboš točno znal. za cilinder je potrebno stistniti gumi cevi med premo in šasijo. Olje boš zaustavil in ne bo nikamor teklo. Ko blokiraš dotok olja moraš iz zadnje strani vozila močno potolči po batku kjer pride "lajtunga" všravfana. Če boš tam pretolkel bo šla lajtunga veliko lažje odvijačiti. Nato le dva 10 vijaka in batek udariš vn. Nato zmontiraš novega, privijačiš lajtungo, popustiš pretok olja in odviješ vijak za prezračevanje. Batek stiskaš skupaj dokler ne priteče olje in že s tem odzračiš zavore. To je to, potem pa vse skupaj le še v obratnem zaporedju sestaviš. DOBRO PREŠMIRGLAJ BOBEN IN OBLOGE

In ne pozabi namazati ležišča oblog na podlagi (vsaka obloga ima 3 ležišča po katerih drsi)
Nato te čaka najboljši del

Zavore je treba nastaviti. To je malo težje ... rabiš pomočnika, ki bo v avtu stiskal na zavoro... Ti pa boš skozi eno od lukenj poiskal tisti samonastavitveni okrogli zobnik in ga odvijal ter prebljiževal obloge. Napišem potlej če ti bo kaj v pomoč

Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system