Ma pumpa bolj težko crkne ker je propeler iz litega železa, gnana pa je prek zobatega jermena. Jaz bi rekel da je sistem slabo zluftan, če je kakšen nepoznavalec teh avtov menjaval antifriz. Če se ne zlufta pravilno ostane v glavi zrak in voda ne kroži več pod nizkimi obrati.
Postavi avto na ravno, gretje daj na max, odšravfaj čep na cevi ki gre v kabino na pečko in čep na hladilniku (pri ekspanziji, tisto sponko boš moral prej snet), v ekspanzijo nalivaj vodo in zapri čep ko enkrat teče iz njega. Ko oba zapreš, zapri še ekspanzijo, zalavfaj motor, počakaj da se motor ogreje, malo gas nabijaj ali pa se pejd peljat, ugasni, nato pa rahlo odtisni čep na cevi ki gre v kabino, da gre še preostal zrak ven
Ker nekateri ne znajo teh avtov zluftat gre rado tesnilo na glavi, pol pa je fiat kriv
Lahko je tudi termostat crknil, al pa ti dihtnga od glave pušča, sam najprej zrak spravi ven, pa boš pol videl