Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

avto se pregreva?

Napisal/-a xalfist Ne okt 12, 2008 9:56 pm

imam vprašanje. med vožnjo mi gre temperatura preko polovice skoraj do rdečega mogoče črtica do rdeče se ustavi in je nekje tam. včasih pade na polovico pol pa spet skoraj do rdečega pa tut če lepo vozim pod nizkimi obrati? ali je kriv senzor temperature vode ali je lahko tut vzrok da vodna pumpa ne dela več vredu ker nevem če je bila že kdaj menjana, gre za fiat uno 1.1ies 94 114000km. že imel kdo takšno težavo?
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Ne okt 12, 2008 9:58 pm

poglej ti termostat
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne okt 12, 2008 10:01 pm

vode je dost?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne okt 12, 2008 11:09 pm

pomoje je čist možno da bi bla pumpa, če ni bla nikol menjana še... Kolk kilometrov je pa minil od zadnje generalne?
Prvo poglej če bi termostat biu ali pa če je dost vode. Lahko bi biu tudi kiler zabit ali kaj podobnega...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po okt 13, 2008 12:18 am

Ma pumpa bolj težko crkne ker je propeler iz litega železa, gnana pa je prek zobatega jermena. Jaz bi rekel da je sistem slabo zluftan, če je kakšen nepoznavalec teh avtov menjaval antifriz. Če se ne zlufta pravilno ostane v glavi zrak in voda ne kroži več pod nizkimi obrati.

Postavi avto na ravno, gretje daj na max, odšravfaj čep na cevi ki gre v kabino na pečko in čep na hladilniku (pri ekspanziji, tisto sponko boš moral prej snet), v ekspanzijo nalivaj vodo in zapri čep ko enkrat teče iz njega. Ko oba zapreš, zapri še ekspanzijo, zalavfaj motor, počakaj da se motor ogreje, malo gas nabijaj ali pa se pejd peljat, ugasni, nato pa rahlo odtisni čep na cevi ki gre v kabino, da gre še preostal zrak ven

Ker nekateri ne znajo teh avtov zluftat gre rado tesnilo na glavi, pol pa je fiat kriv :)

Lahko je tudi termostat crknil, al pa ti dihtnga od glave pušča, sam najprej zrak spravi ven, pa boš pol videl
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist To okt 14, 2008 7:02 pm

ja vode je dosti. servis pa sploh nevem če je bil že narejen ko sem kupo je mel avto 80.000km pa se ne spomnim več al je bil servis al ne. mogoče je termodstat ker ko sem se danes pripelo domov pa odprl havbo je voda vrela po ceveh ventilator pa se je vklopo komaj po kakih 3 min kaj sem avto vgasno.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To okt 14, 2008 7:21 pm

A si probal zluftat? To da je vode dovolj ne pomeni da ni zraka v sistemu. Termostat se nahaja pod frtajler kapo, nov je 12 eur, najlažje ga je zamenjat tako, da prej odstraniš kompleten razdelilec, sam zacahni si pozicijo, da ne boš kota vžiga premaknil. Papirnato dihtngo prej s tesnilnim silikonom (za avte) namaži z obeh strani in pobrusi glavo do čistega tam kjer pride termostat.

Pa ne se preveč tako vozit, ker bo glavo zvilo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov