Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
clio02
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne nov 09, 2008 9:45 pm

Popravilo bloka motorja

Napisal/-a clio02 Ne nov 09, 2008 9:55 pm

Pozdravljeni vsem.

Z prijateljem sva odprla en motor od oldtimerja in na enem valju našla tole (glej sliko). Motor je normalno lavfal in je samo malo bolj kadil, o kakšni porabi olja se ne ve, ker se ni vozil kaj več kot par 100m. Globina teh neravnin je cca 2 - 3 desetinke milimetra.

Večjih batov ni možno dobit, nove batne obročke pa samo te velikosti. Kako popravit te neravnine in koga priporočate. Na koga se naj obrnema.

1. Ali je to možno povarit in pobrusit? Kdo to dela?
2. Ali je potrebno celoten valj pobrusit za 2mm na steno in vgradit pušo. Kdo to dela?
3. Ali je možno to opravit s kakšnim postopkom, hardcrom, tekoča kovina ????


Hvala, LP
Priponke
IMG_0780xx.jpg
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne nov 09, 2008 10:10 pm

Pozdravljeni
Za kakšen motor - vozilo se to sprašuje?
Blok se pobrusi in v njega vstavi "pušo" vložek cilindra. To vam lahko maredijo na : Viator, Avtotehna, Klučavničarstvo Marko Dragomer ........................ vprašanje je če ni ceneje dobiti drugi blok ( vloški cilindrov niso poceni ).


Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
clio02
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne nov 09, 2008 9:45 pm

Napisal/-a clio02 Ne nov 09, 2008 10:17 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Za kakšen motor - vozilo se to sprašuje?
Blok se pobrusi in v njega vstavi "pušo" vložek cilindra. To vam lahko maredijo na : Viator, Avtotehna, Klučavničarstvo Marko Dragomer ........................ vprašanje je če ni ceneje dobiti drugi blok ( vloški cilindrov niso poceni ).


Lep pozdrav


hvala.

Kolk približno je to "ni poceni".

Takih blokov ne delajo več, rabljenih pa ni za dobit. Bloke te velikosti so delali samo leta 75 in nato so spreminjali fi in hod bata. Torej ne paše. V glavnem išče se rešitev za ta valj, ostali so kot novi, tudi honanje se še vidi. Zanimivo je to, da je na tem valju bilo vse ok, in bat in batni obročki. Niti počeni niso bili.

1. Koliko je lahko minimalna stena puše?
2. Stene v bloku je cca 5mm, a je to dovolj za pušo suho na suho?

Hvala, LP
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne nov 09, 2008 10:36 pm

Če te zanima cena.Jst sm iskal da bi menjal pušo na 125cc cross motorju,pa se mi zdi da je bilo govora o okoli 150 evrov.Najbrš zadevo podraži frezanje sesalnih kanalov v stene cilindra ker je pač zadeva 2 taktna.Najlaže da pokličeš in vprašaš.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne nov 09, 2008 10:53 pm

Pozdravljeni
Vložek cilindra cc 100,00 €, stene je dovolj.
Kar se pa tiče rabljenih motorjev ali blokov za starodobnike pa nisem prepričan, da se jih ne da dobiti.
V koliko ne boste uspel urediti vašega problema me kontaktirajte na ZS in ga bova rešila skupaj.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne nov 09, 2008 10:55 pm

Če boš povedal za kateri avtomobil in kateri motor se gre, bo mogoče kakšen poznavalec vedel za kakšen blok, oz. kakšne "po naročilu" narejene večje bate.


lp, Aleš.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov