Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Ne nov 16, 2008 9:32 pm

berem in berem pa nč jasn kr 3 bare fila :shock: pol pa vidm slikco .......... :lol: :lol: :lol: :lol:
....
 
Uporabniški avatar
street racer
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Po okt 27, 2008 9:44 am
Kraj: štajerska

Napisal/-a street racer Ne nov 16, 2008 9:34 pm

vidm res da se morm mal bolj poglobit v motor avtomobila-začetnik pač :lol: evo par slikc-najdete jih tudi v salonu,kjer ga imam predstavljenega :twisted:
Priponke
Fotografija0291.jpg
 
Uporabniški avatar
street racer
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Po okt 27, 2008 9:44 am
Kraj: štajerska

Napisal/-a street racer Ne nov 16, 2008 9:39 pm

fotke
Priponke
Fotografija0303.jpg
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne nov 16, 2008 9:41 pm

ofuj... cartatoo je ogaben.

drgac pa te fiati so ksni prou sexi.. ferrari v malem.


kar se turbine tice, ponavad take cudne stevilke pomenjo da instrument 1bar pobere atmosferski tlak in bi to pomenil da ti fila 2 bara sam kot so ze pred mano ugotovil je to pritisk olja.

pritisk olja je jasno odvisen od obratov motorja.


kar se pa tice lahkega vstrajnika, ta zmanjsa navor in zato je tut len v nizjih obratih, je pa zato bolj poskocen pri visjih obratih. je pa lahek vstranjik za cestno uporabo neumnost. no vsaj tko so men vsi rekl ko sm razmisljal da bi sel v nabavo alu vstrajnika.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov