Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs Po nov 03, 2008 8:59 pm

ja,če niso lučke ostale prižgane,pol je pa napaka na altenatorju.kako?
Moj prijatelj je šel od punce ponoči domov,pa ni hotel vžgat avto in ga je "tast"
porinu,ni šel daleč,avto crknil ene 5km stran(zima,sneg),nazaj k deklici se gret peš...
drugi dan z nafilanim akumulatorjem domov.ko sem videl,da lučka za akumulator sploh
ne gori pri kontaktu :idea: ,je bila napaka na altenatorju-diodni most.
ker altenator lahko daje tok ali pa ga sprejema,to so besede priznanega avtoelektričarja. :shock:
vw je boljši avto
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po nov 03, 2008 9:07 pm

trs je napisal/-a:,je bila napaka na altenatorju-diodni most.
ker altenator lahko daje tok ali pa ga sprejema,to so besede priznanega avtoelektričarja. :shock:


Točno. Dokler so diode cele, te tudi preprečujejo, da bi tok tekel nazaj od akumulatorja, skozi njegovo navitje in nekam na maso. Ko pa katera prebije, pa že gre tok v obratni smeri - iz akumulatorja se zaključi nekje v navitju oziroma proti masi. Akumulator in alternator pa sta itak zvezana neposredno med seboj.
Dioda je pravzaprav tako kot enosmerni (nepovratni) vodovodni ventil.


Zgoraj pa sem mislil ravno na Lado, ja. Karavanko kakršno smo imeli.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po nov 03, 2008 9:17 pm

Saj lahko enostavno preveriš če je crnu altenator. Lepo zalaufaj avto potem pa vzami dol kleme in če avto crkne je crnu altenatro, če pa laufa normalno pa ni! Simpl ko pasul...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po nov 03, 2008 11:23 pm

V navodilih od Oplov je izrecno napisano, da tega ne smeš početi, če ti je kaj do elektronike.
S tem ko med delovanjem odklopiš akumulator, bo alternator izgubil referenco 12V in njegova izhodna napetost bo postala nestabilna. Če ti ne bo uničilo elektronike zaradi prevelike napetosti, pa se bo pač izklopila zaradi premajhne. Motor bo v vsakem primeru ugasnil.

Pri starejših avtih bi tvoj način mogoče deloval, pri novejših pa izjemno redko.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To nov 04, 2008 1:07 am

snoopek je napisal/-a:Saj lahko enostavno preveriš če je crnu altenator. Lepo zalaufaj avto potem pa vzami dol kleme in če avto crkne je crnu altenatro, če pa laufa normalno pa ni! Simpl ko pasul...


Sem že vsaj 20x na forumu napisal da se tega ne sme počet, mislim da je od tega vsaj 5x letelo na tebe, pa nič ne pomaga :?

Na ta način rada crkne kakšna draga elektronika v avtu (računalnik itd)
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek To nov 04, 2008 5:58 am

sebaveh je napisal/-a:V navodilih od Oplov je izrecno napisano, da tega ne smeš početi, če ti je kaj do elektronike.
S tem ko med delovanjem odklopiš akumulator, bo alternator izgubil referenco 12V in njegova izhodna napetost bo postala nestabilna. Če ti ne bo uničilo elektronike zaradi prevelike napetosti, pa se bo pač izklopila zaradi premajhne. Motor bo v vsakem primeru ugasnil.

Pri starejših avtih bi tvoj način mogoče deloval, pri novejših pa izjemno redko.


ja sj, pri starejših, itak da pr inovem passatu nebi šou tega telat kake mate ;) hehe js govorim za avte, ki so bli letnik do 94, ker mlajšega avta še nisem mel :P

vredu je @Primoz_86 mogoče je 5x letel na mene, ampak preizkušena tehnika pri moji stari vectri in pa hondi in nikol se ni nič nardil...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To nov 04, 2008 8:27 am

Vsekakor snemanje klem vodi k odpovedi diodnega mosta. Nikakor ne probavaj in ne predlagaj stvari, ki jih sam v sanjah ne bi poskusil niti na svojem "starem" avtu.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To nov 04, 2008 2:20 pm

snoopek je napisal/-a:ja sj, pri starejših, itak da pr inovem passatu nebi šou tega telat kake mate ;) hehe js govorim za avte, ki so bli letnik do 94, ker mlajšega avta še nisem mel :P

vredu je @Primoz_86 mogoče je 5x letel na mene, ampak preizkušena tehnika pri moji stari vectri in pa hondi in nikol se ni nič nardil...


Ja megan L02 pa je starejši od 1994 a ne? V prihodnje prosim ne več predlagat takih neumnosti, ker si lahko kdo naredi na ta način veliko škodo. Alternatorje se na drugačne načine preverja.
 
plavko61
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne dec 26, 2004 11:39 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a plavko61 Po nov 17, 2008 9:11 am

Kot sem že rekel je pri meni problem da mi ne ugane vratnih lučk za noge. Stropne lučke se ugasnejo po 2min. Še ima kdo kakšno idejo?
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Po nov 17, 2008 11:41 am

Zarnice ven poberi pol pa idi k avtoelektričarju ko bos mel čas pa ti naj pogleda zakaj ne izklapla :D prek foruma dvomim da bos to reso
Lp by Mare
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov