Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Kaj je zvito?

Napisal/-a PiWPiW So nov 22, 2008 3:23 pm

Če avto nekam prileti in se rukne nekam spredaj v podvozje ni nič kaj dobro. poleg tega da imaš zvito felno in verjetno počeno gume je lahko še 100 drugih stvari poškodovanih za katere ne veš da je narobe. ko misliš da si popravil greš na optiko in ti je ne morejo naredit da bi bila 100% . težava je da pri 100km/h začne avto zavijat v eno smer.pod to hitrostjo se ne opazi da zavija. Komu dat ugotovit kaj je narobe z avtom če pa na optiki pravijo da oni svoje delo so naredili, a očitno ga niso. kako ugorotovit če je kaj spodaj zvito?

lp
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So nov 22, 2008 3:40 pm

Zvite roke, premne krake, povezovalne drogove lahko brez problema menjaš. Pravzaprav - lahko menjaš tudi kompleten most z vsemi deli preme vred. Če še to ni vredu, pa so očitno zvita mesta kjer je to privito na karoserijo - torej karoserija ne štima. Včasih se da kaj podložit, kaj segret in ven potegnit - v glavnem improvizacija.

Pelji k enemu kvalitetnemu kleparju z ravnalno mizo in merilnimi inštrumenti. Za ceno ne sprašuj če želiš dobro narejeno.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 22, 2008 5:26 pm

ja tukaj zna bit res 100 hudičev,samo je pa tudi odvisno od optike,ker če je podvozje zmatrano (mehki silent bloki...)ne moreš optike nastavit kot ko je bilo vozilo novo.
Primer: passat 2001 (poznavalci veste da ima spredaj 8 rok)
peljali smo ga na optiko ker je žrlo gume in so jo fantje nastavili na tovarniške 3 mm/m v+ in vozilo je vleklo v levo,potem pa smo ga peljali nazaj in zadevo nastavili na 0 oz. 0.3 mm/m in vozilo se že 2 leti pelje naravnost,ker tukaj je eno teorija drugo pa praksa.
Sam delam na optiki na tovornem programu in vse preme štelam stekanje v 0 mm/m in nisem v 8 letih imel nobene reklamacije razen ene kjer nas je aparat jebal.če pa bi nastavljal po tovarniških podatkih pa bi bilo v veliko primerih slabše kot preden je prišel na poptiko.
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW So nov 22, 2008 9:04 pm

to se ne sliši glih dobro. ja, bi pa rad imel precej dobro to poštelano. te meritve se da tudi doma izvest al se rabi posebne aparature? silent bloke imam že v namenu jih zamenjat, saj avto ima svojih 11 let. se mi pa zdi res čudno da šele pri 100km/h in več začenja zavijat, prej pa nič :?
kdo bi znal to uspešno popravit oz. vsaj da pregleda da vem za kaj se gre?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 22, 2008 9:55 pm

kaj je sploh zaen avto??
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Ne nov 23, 2008 12:09 am

Jaz sem šel enkrat s priližno 90 km/h koruzne storže obirat. Bilo bi še nekako uspešno, če pred koruzo ne bi bilo robnika. Skratka ven sem letel in si zvil vse 4 felgne, predrl 2 gumi in popolnoma pokvaril optiko. Avto sem dal naslednji dan popravljati, s samo optiko so se zafrkavali okoli 3 ure, spravili pa so jo na "sprejemljivo" raven. Menjal sem tudi vse felge in vse gume. Po menjavi pa z avtom še vedno nekaj ni bilo dobro. Peljal sem ga še na en servis, kjer pa so ugotovili, da je počen tudi stabilizator. Ko sem odpravil še to težavo, je avto šel zopet normalno. Bila pa je to 94' Mazda 323.
Slika
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Ne nov 23, 2008 3:42 pm

jaz stabilizator sem menjal pred kakim letom. možno da je še kaj ki ne štima. beh, si mi dal za mislit. drgač se gre za civica.
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW To nov 25, 2008 6:39 pm

sm malo razmišljal in piršel še do ene ugotovvitve. kaj bi lahko bilo krivo da nisem naredil optiko popolnoma pravilno + da ko sem zlezel čez en robnik se je ta optika pokvarila? kako je možno da greš čez robnik in gre optika v k? skušam dobit odgovor še preden dvignem avto (kr tako se ne vidi nič posebnega)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To nov 25, 2008 6:48 pm

Karoserija se lahko zvije po diagonali. Zgornje mesto kjer so vpeti prednji amortizerji se lahko zvije proti motorju... Če je kaj rje na pločevini, ali pa majhne razpoke, pa še toliko prej.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Sr nov 26, 2008 5:55 pm

govorimo o celem avtu in ne takim kateri je za odpad.
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Sr nov 26, 2008 6:01 pm

Bl na trdo čez robnik, pa je adijo optika in feltna (al). Sem jest naredu, pa sploh ni blo dost čutit. Roko bi dal u ogenj, da nism nč zjebal.

Pa sm šu lepo nazaj na amzs,se me je stric z brki še spomnu.
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Sr nov 26, 2008 6:35 pm

nene, nisem jaz eden od tistih ki skače čez robnike. jaz sem šel čez nizkega in še z občutkom.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov