Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če dec 11, 2008 8:55 pm

Pozdravljeni
Sam menim, da je nekaj okoli črpalke kljub temu, da je bila obnovljena. V koliko obstaja možnost ga priključite na tester ( preključek za motorni del je pri levem koloteku - za kabino pa levo pod armaturo ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če dec 11, 2008 9:19 pm

lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Hm...Probaj hladnga vžgat z gasom. Če bo laufu normalno, pol te tale zaug za hladnga neki j**e.

LP!

Sej če mu daš malo gasa se lepo obrati dvignejo......stopalka za gas reagira kot smodnik....v trenutko se odzove :)


Ja, pa se potem obrati držijo na normalnem štandgasu ko pedal spustiš, ali padejo obrati spet nazaj na tistih 400rpm?

LP!
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če dec 11, 2008 11:11 pm

ewo mislim da sem odkril svoj problem tezkega vziganja in takojsnjega ugasanja.Samo 3 grelne so delale od 6 svec.Dans je bla stacuna ze zaprta tko da grem jutr po nove-upam da pol bo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 12, 2008 7:08 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Hm...Probaj hladnga vžgat z gasom. Če bo laufu normalno, pol te tale zaug za hladnga neki j**e.

LP!

Sej če mu daš malo gasa se lepo obrati dvignejo......stopalka za gas reagira kot smodnik....v trenutko se odzove :)


Ja, pa se potem obrati držijo na normalnem štandgasu ko pedal spustiš, ali padejo obrati spet nazaj na tistih 400rpm?

LP!

Padejo....po parih km se stvar normalizira....

Fan če sem vas prav razumel ima dva priključka za tester? Ker spredaj se trenutno ne spomnim da bi na levem (voznikovem) koloteku pri motorju videl kak konektor......da pa ima v kabini pod armaturo to pa vem.
Kot drugo pa tu okrog men noben nima testerja.. so popoldanci in so servisi (ford in WV /AUDI) ampak ko sem lani spraševal samo za diagnozo motorja (pred popravilom , da bo sploh videl pri čem sem) so se ga vsi na veliko otepali.... kao nimajo testerja in ne morjo nič..(pa čeprav kompresijo bi lahko pomerli )....Tako da ne vem ali so američani res tak bavbav? Men ko sem ga šravfal je bil čist domač.....

imilet1 verjetno bo res to....men ko na petki ni delala ena grelna se je tud zjutraj malo zaganjal in kašljal.....če praviš da ti ne delajo 3 od šestih pol bi v malo večjem mrazu verjetno sploh ne vžgal.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov