Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
orbital
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: So nov 29, 2008 6:15 pm

slabše bremze-kaj storit?

Napisal/-a orbital Pe dec 05, 2008 9:23 am

evo že nekaj cajta se mi dogaja, da mi je bremza premehka. nisem toliko butlja pri avtih, sem si menjal olje, cevi in lajtnge sem si kupil nove, ker so ble stare že grde, pakne še kot nove, diski tudi, zadnje obloge menjane ... vglavnem bremze so za pogledat tiptop problem je samo da je nikoli ne stisne dovolj. nimam abs-ja in ga komaj na silo dobim, da zablokirajo kolesa. zdej vem da je lahko samo dvoje - ali je cilinder al pa membrana. kako vem če je eno al drugo? ajnkliftane so dobro, to sem preveril že štirikrat.

mam tudi sprednje čeljusti ki hodijo po pušah. za te puše nucam en specialen vazelin ki ga takrat nisem dobil zato sem namazal gor grafitno ..... čeljust ne hodi levodesno glih najbolj fajn ampak kolikor se spoznam to ne sme povzročat problema. grejejo se tudi ne zaradi tega, ker malo že hodijo, ne pa po celi puši oziroma kot bi morale. čeljusti bom tudi nabavil nove ampak bo stvar še malo počakala. prvo bi rad razčistil kaj točno je problem pri meni.

finta je samo v tem da me cilinder/membrana vsak prideta 150 eur in če menjam oboje vržem stran eno povprečno penzijo.
to so neoriginali. originali so 300 za vsak kos. beda skratka.

mazda323 1994, ni abs, 1.5 motor, spredaj diski zadaj bobni
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 05, 2008 4:37 pm

JE problem da ne hodi lepo po pušah in to še kak. Men so se vedno pregrevale.....vedno štekale....nikoli prijele dobro..... Lih zarad tega ker niso čeljusti vredu hodle po vodilih....
Vodila sem čistil.....redno mazal pa ni blo nikoli bolše. Potem sem ugotovil da je v vodilu (ko gre potem puša skozi) en gumjast obroč ( ki kao čisti pušo znotraj) in ta guma je bila stara,raztegjena in preperela.....in jo je vedno haklalo v pušo tako da se čeljusti niso prosto gibale. Ta gumi obroč sem odstranil in od takrat dalje ni več težav z zavorami. Da se razmumemo prav.....zunanje zaščitne gumice sem pustil samo znotraj na vodilo je bil nek gumi obroč.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe dec 05, 2008 6:15 pm

Pozdravljeni
Najprej je potrebno urediti vodila zavornih cilindrov, da se bo lepo premikalo levo in desno, kot vam je že "lisko" svetoval.
Nato stisnite vse štiri zavorne gumi cevi ( patent klešče, klešče za stiskanje zavornih cevi ............ ) ter prižgite vozilo. Sedaj morate imeti zavorno stopalko visoko in trdo. Stisnite zavoro in jo držite - nekdo pa vam naj snema klešče iz zavornih cevi, tam, kjer vam bo stopalka postala enaka kot jo imate sedaj je napaka. Med tem sprobavanjem naj bo vozilo ves čas v obratovanju ( motor ).

Kar se pa tiče popravilo vašega glavnega zavornega cilindra pa je strošek nekje okoli 75,00 € z originalnimi tesnili.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
orbital
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: So nov 29, 2008 6:15 pm

Napisal/-a orbital Ne dec 07, 2008 2:18 pm

evo preveril sem in membrana deluje OK.

fan hvala za predloge. problem je samo v tem, da imam zdaj jekleno oklopljene cevi in ni variante za tako stiskanje... pri kom se pa da obnoviti cilinder? pri tebi?

puše bom pa zrihtal tako da bom nabavil ganc nove čeljusti. tako bo problem rešen ker že zdaj težko gledam te grde in umazane. dobim pa lahko cinkane obnovljene.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne dec 07, 2008 4:41 pm

Pozdravljeni
V koliko imate športne zavorne gumi cevi, potem je postopek preverjenja malo daljši. Pri vsaki cevi ( stik kovinska/gumi ) zaprete dovod zavorne tekočine ( nastavke si morate po potrebi narediti ), ostali postopek pa je enak kot zgoraj opisan. Obnovljen zavorni cilinder je enakovreden novemu samo cena je občutno manjša. Pri obnovljenem zavornem cilindru so menjani vsi deli ( tesnila, vodila ........... ) samo ohišje je staro ščiščeno in po želji pobarvano ( barvo si izberete po želji )
Zavorni cilinder lahko obnovite v vsakem Zavornem Servisu ( www.zavorniservis.com ) ali pa pri kakšnemu mehaniku.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
orbital
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: So nov 29, 2008 6:15 pm

Napisal/-a orbital Ne dec 14, 2008 9:52 am

zdaj sem nekako prepričan, da je catch res v tem kar mi tule vsi pravite. opazil sem naslednje:hladen avto bremza še kar fajn.ker živim na ravnem terenu je pri normalni vožnji bremza okej. ko začnem letat po hribih se očitno čeljusti zagrejejo ker puše ne hodijo dovolj, bremza mi postane mehkejša ker se tudi olju dvigne temperatura. je tako?

verjamem da na ravnem bremzajo še kolikor toliko znosno samo zato,ker so diski res debeli za tako mašino,so prisilni hlajeni z lepo vetrnico. pakne so pa tudi debele. ampak ko se enkrat segreje vse skup je mehko ....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov