Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe dec 19, 2008 9:47 am

lenimis je napisal/-a: Ali bi lahko bili le zarustani cilindri? Ampak pri tej starosti?

če še to niste preverili ob dveh menjavah diskov, potem si lahko samo mislim, kako ste vse skupaj "delali"......

Tako, kot ti je fan povedal: ugotovi če je napaka spredaj ali zadaj, ter nato določi kolo, ki j......

Aha, pa še nasvet za vse, ki montirate nove diske: predno se da na avto obvezno v mašino vržt, boste nemalo presenečeni; od 10 se jih 7 "sprehaja"..........in nato obvezno potrebujejo "utekanje" vsaj 300/400 km brez naglega zaviranja in če je le možno brez vode(sedaj malo težko....) materijali so nažalost vse slabši in slabši.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 19, 2008 9:54 am

Prvič, govora je o tresenju tudi brez bremzanja. Kako doma zelo natančno vpenjate diske za preverjanje, ne razumem. Preverja se jih montirane na očiščenem pestu z mikrometrom.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe dec 19, 2008 11:37 am

joztom je napisal/-a:Prvič, govora je o tresenju tudi brez bremzanja. Kako doma zelo natančno vpenjate diske za preverjanje, ne razumem. Preverja se jih montirane na očiščenem pestu z mikrometrom.

kaj se delaš n......... :?: disk se da v "drepank" (stružnico) in se "obrne" - takoj vidiš na čem si......in kje je potrebno, ga "pobereš"... :roll:

P.S seveda nima vsak v dnevni sobi drepanka, pač odneseš h mojstru, ki ti za pivo to naredi.....(ko kupiš v Tramasu ali A. Lexu nove, te že opozorijo, da bi bilo dobro preverit......in pravi mojstri to tudi naredijo, če ne je dvojno/trojno delo......)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 19, 2008 12:04 pm

Nisem hotel provocirati, ampak brez šablone ali slepega pesta si ne predstavljam kontrole novega diska.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 19, 2008 12:14 pm

Nazadnje bo pa treslo zaradi varovalk/podložk, ki so nameščene na enem od vijakov na vsakem pestu in držijo disk " na mestu" (vsaj to je bil eden od primerov,ko je treslo in treslo, pa noben ni vedu zakaj). Če imaš tiste varovalke nameščene na vijakih,jih dol poberi, ker so za samo zgago.


Pa diski morajo bit tud prav podrejani. Marsikateri "drejar" podreja samo površino diska na katero nalegajo ploščice. Pravi mojster preveri tudi zunanjo in notranjo sredino diska 8tam kjer disk nalega na pseto in tam,kjer na feltna nalega na disk).


LP!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov