Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

CLIO - popravilo pragov

Napisal/-a luke18 Sr dec 24, 2008 2:19 pm

Zanima me koliko bi približno prišlo popravilo praga? in kam naj ga peljem, ali naj popravim to kar doma?
Priponke
24122008708.jpg
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr dec 24, 2008 4:36 pm

Kater letnik je to? Če je avto novejši potem ti svetujem servisno delavnico, kjer ti bodo to poštimal boljše kot pa boš sam. Cena pa čist odvisna od delavnice do delavnice. Reciva od 100 do 200 eur.
lp
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr dec 24, 2008 7:38 pm

GiGi1985 je napisal/-a:Kater letnik je to? Če je avto novejši potem ti svetujem servisno delavnico, kjer ti bodo to poštimal boljše kot pa boš sam. Cena pa čist odvisna od delavnice do delavnice. Reciva od 100 do 200 eur.
lp


Sam to porihtaš za cca 20-30 evrčkov.
1 kg kita, šmergl, pa 2 dl original namešane barve v spreju....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
2shae
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe nov 03, 2006 7:47 pm
Kraj: Vipava

Napisal/-a 2shae Sr dec 24, 2008 7:43 pm

vakum al pa uno orodje za vlečt ven. pol pa mal pokitaš in pobarvaš :D
touche
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Sr dec 24, 2008 8:20 pm

Takšno težavico ti najbolje reši klepar z pravim orodjem,da pride potem malenkost kita. Orodje nekako pripika na pleh in potegne pritrjeno kladivce proti sebi ;) ,poznavalci vedo o čem govorim. 8)
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Sr dec 24, 2008 9:40 pm

car-sporter se reče tej zadevi
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če dec 25, 2008 9:21 am

Klepar običajno odsvetuje tako popravilo, preden so potrebna večja dela. Računaj, da mora napikati s CarSpoterjem trikotnike in s protiutežjo izbijati luknjo navzven. Ker očisti do pločevine, vključno s plastiko, je potrebno na novo grundirati, namazati s plastiko, kar bi za resen izgled moral cel prag in to samo z eno roko in naenkrat, če ne pač steče. Nato je potrebno prag barvati.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če dec 25, 2008 8:55 pm

Hehe, eni ste pa res cvetke. Tisti klepar ki odsvetuje tako delo, se ne more imeti za pravega kleparja. :) In s pravimi materiali se stvar uredi v nulo ;)

P.S. zadevi se reče "car spotter"

lp
 
scott
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe avg 08, 2008 1:25 pm

Napisal/-a scott Če dec 25, 2008 9:31 pm

Seveda resen kleper bi ti poleg praga rad pobarval še vrata in morda steho :lol: sam,da bi nabil več delavnih ur. Traparija v tujini morda tudi že pri nas so delavnice ki delajo samo malenkostna popravila kateri vzamejo 2-3 urce dela seveda v treh urah odpelješ popravljen avto.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Če dec 25, 2008 9:52 pm

Kontaktirajva na PM, tam ti dam informacije za enega mojstra ki ti bo naredil dobro in poceni.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Če dec 25, 2008 9:54 pm

ti si pa res brihtn....
bi js rad tebe vidu da v treh urah poklepaš takle prag, skitaš, počakaš da se kit posuši, obrusiš, skitaš-ker ti v prvem ne bo ratalo da bo v redu zgledalo, potem zbrusiš, naneseš spric kit, potem moraš počakati da se spric kit posuši, ga potem obrusiš, potem še z vodobrusnim papirjem obrusiš, potem naneseš tole plastiko po pragu, potem moraš počakati da se ta plastika posuši, potem avto v lakirnico, pobarvaš z barvo na vodni osnovi (katero moraš spet čakati da se posuši (kar tudi traja kar neeeeekaj časa) preden naneseš lak) in potem naneseš lak in počakaš da se posuši. in ja potem boš mogoče imel srečo ko boš že skoraj gotov in ugotovil da so ti v mešalnici barv zmešali napačen odtenek srebrne barve in boš moral ponovno barvati ker stranka itak ne bo zadovoljna, saj razumljivo hoče za svoj denar imeti tako kot je treba...

pa da te vidim kako ti bo ratalo za 3 urce kot praviš ti....



P.S. obstajajo ljudje ki samo govorijo kaj bi se lahko naredilo pa kako, pa vendar ko je treba kaj pokazati nimajo pojma...
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Če dec 25, 2008 9:57 pm

2shae je napisal/-a:vakum al pa uno orodje za vlečt ven. pol pa mal pokitaš in pobarvaš :D
z vakumom boš pa naredu kaj na pragu ja.... samo sanjaj

car spotter je pravo orožje za tole zadevco ja...

pa kot vidim je prag tud mal gor nabit(proti vratom)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 25, 2008 10:05 pm

tolko za primer, kateri neveste o cem tocno govorimo.

lp
Priponke
DSC02178.JPG
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Če dec 25, 2008 10:13 pm

z vakumskim strojem za meso pakirati :lol: :lol: :lol:

Hecam se no :lol: :lol:

Sory
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 26, 2008 4:25 pm

Na sliki je res zmrcvarjen prag, ki bo po moje zanesljivo rjavel. Zelo težko verjamem, da ima kdo čas to tri dni pravilno pasivirati, grundirati, šprickit, plastiko s pištolo bazo ter nato lak čez dat. Ponavadi s penzeljnom namažejo, pa kar nekako zgleda, rjavi pa tudi, zelo. Votli deli so razen haube, ki ima traverze, robove in dvojne plehe, zelo žleht za popravljat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe dec 26, 2008 5:27 pm

joztom je napisal/-a:Na sliki je res zmrcvarjen prag, ki bo po moje zanesljivo rjavel. Zelo težko verjamem, da ima kdo čas to tri dni pravilno pasivirati, grundirati, šprickit, plastiko s pištolo bazo ter nato lak čez dat. Ponavadi s penzeljnom namažejo, pa kar nekako zgleda, rjavi pa tudi, zelo. Votli deli so razen haube, ki ima traverze, robove in dvojne plehe, zelo žleht za popravljat.



Ce stranka hoce met prag popravljen in pa ne menjan, se pac popravi, tule je bil prag na sredini 5centi notr porinjen, tak da je ze kr uspeh ce tole ven spravis.
Kar se pa tice zascite, je res da zacne pocasi rjavet z notranje stran kjer se poskoduje zascita. Navadno imajo pragi pusceno luknjo preko katere je cep, in tam notr z tekocim voskom zascitis proti koroziji, cene pa se nardi mala luknja, kasneje pa se zamaze z dihtmaso in pa bodenshutzom.
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Pe dec 26, 2008 5:53 pm

To imaš stroškov tam do max 120 eur z barvanjem vred ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 26, 2008 6:05 pm

Eni tudi zadaj odprejo in z žlico ven udarijo, če avto nima trojne pločevine za trdnost praga. Imaš prav, stranka vedno zahteva da se ji ustreže.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe dec 26, 2008 8:36 pm

Vsak klepar lahko tole pošlihta brez problema. pleh se ven potegne s car spotterem, pokita s pravim kitom (narejen za nanos na golo pločevino) se pošmirgla, nanese izolacijo (da voda ne pride v stik s kovino) in se zadeva polakira (baza+ lak) Dela cca 5-6 ur aktivnega ali 2 dni pasivnega, da se pač materiali posušijo.
In če se tega loti pravi mojster, to sploh ni težko porihtat in tudi rjavelo ne bo. Zato vas prosim ne prodajajte bučk! Tisti ki pa da to popravljat enemu ki dela pod kozolcem zraven kokoši in mu plača 20 eur pa tudi ne more pričakovati strokovno opravljenega dela! :roll:

pa brez zamere,
LP
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Pe dec 26, 2008 9:16 pm

GiGi1985 je napisal/-a:Vsak klepar lahko tole pošlihta brez problema. pleh se ven potegne s car spotterem, pokita s pravim kitom (narejen za nanos na golo pločevino) se pošmirgla, nanese izolacijo (da voda ne pride v stik s kovino) in se zadeva polakira (baza+ lak) Dela cca 5-6 ur aktivnega ali 2 dni pasivnega, da se pač materiali posušijo.
In če se tega loti pravi mojster, to sploh ni težko porihtat in tudi rjavelo ne bo. Zato vas prosim ne prodajajte bučk! Tisti ki pa da to popravljat enemu ki dela pod kozolcem zraven kokoši in mu plača 20 eur pa tudi ne more pričakovati strokovno opravljenega dela! :roll:

pa brez zamere,
LP

pošteno povedano, mal dnarja mal muzke-slabša kvaliteta- posledica rjavenje
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov