Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

hladilna tekočina-utripa lučka

Napisal/-a yyyeb So dec 27, 2008 1:18 pm

Toledo 2003 1.9 TDI je avto.
pri vžigu vozila oz,ko je vozilo že vžgalo mi začne utripat lučka hladilne tekočine in oddajati zvok oz 4 piske. če vozilo ugasnem in spet prižgem, mogoče na 2,3,4 poskus ta lučka preneha.
prosim,če kdo pozna razlog!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So dec 27, 2008 1:26 pm

pa je hladilne tekočine dovolj??
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb So dec 27, 2008 1:36 pm

tekočine je dovolj in pri merjenju je bila na -12.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 27, 2008 2:14 pm

Na kok se segreje avto med delovanjem?
Men se je enkrat prižgala lučka za hladilno....na testerju pa mi je javlo napako 17 ( kar pomen da motor leti na prenizki temapraturi) okvarjen termostat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So dec 27, 2008 2:22 pm

Potrebno zamenjati posodo hladilne tekočine........(baje serijska napaka in bil vpoklic, zakaj ni opravljen, veš ti oz. prejšnji lastnik....)
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY So dec 27, 2008 2:45 pm

al pa je ono tipalo al ka je not v rastezni hin-fotru na passatu crknalo pa isto delalo
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb So dec 27, 2008 4:03 pm

delovna temp je normalno 90.
a mislite,da je možno to,da avto na mrazu stoji 2 dni in se pol zakurbla?
to bi pol pri drugih avtih tudi moralo bit napaka.
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb So dec 27, 2008 4:04 pm

a zna kateri na kakšen način se izpušča cela hladilna tekočina.
rad bi jo zamenjal.
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb So dec 27, 2008 4:05 pm

sašo5 je napisal/-a:Potrebno zamenjati posodo hladilne tekočine........(baje serijska napaka in bil vpoklic, zakaj ni opravljen, veš ti oz. prejšnji lastnik....)


to sem slišal,da ni velik strošek.bomo vidli.
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb So dec 27, 2008 6:55 pm

nekaj je že bilo rečenega na to temo.


http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 3288577f06
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb Ne dec 28, 2008 8:32 am

še enkrat prosim,da mi kdo razloži na kakšen način se izpušča celotna hladilna tekočina.
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Ne dec 28, 2008 10:12 am

odpelji k mehaniku da ti to naredi
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb Ne dec 28, 2008 11:02 am

glej dules. nisem totalen začetnik zato se mi zdi brezveze za take malenkosti vozit k mehaniku.je pa res,da nikoli nisem izpuščal hladilne tekočine.vem kako se izpusti samo me zanima,če kdo pozna takšen način,da cela tekočina ne izteče po motorju?
drugače sem pa dotočil tako,da sega tekočina prek max. in sedaj je dobro. upam,da ne bo kaj narobe.
na forum se pa stvari napišejo zato,da čez čas ko bo komu kaj narobe na avtu bo imel že bazo podatkov in nasvetov in ne samo za trenutno uporabo.
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Ne dec 28, 2008 11:57 am

al veš kaj če bi karkoli vedel okrog avta bi vedel da stakneš spodnjo cev pri hladilniku dol pa je !
avto prej lahko segreješ na delovno temperaturo preden to narediš pa pazi da se ne opečeš
če hočeš kpl vodo ven spravit , ki jo seveda ne boš boš mogel pa še kaj drugega podret kot to
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne dec 28, 2008 7:29 pm

dules je napisal/-a:al veš kaj če bi karkoli vedel okrog avta bi vedel da stakneš spodnjo cev pri hladilniku dol pa je !
avto prej lahko segreješ na delovno temperaturo preden to narediš pa pazi da se ne opečeš
če hočeš kpl vodo ven spravit , ki jo seveda ne boš boš mogel pa še kaj drugega podret kot to

Nimaš prav....nekateri avti imajo čep za izpust hčadilne na bloku motorja. In to on sprašuje, sam pa dotičnega motorja ne poznam tako da ne bi vedel.
Nekateri avti imajo tudi pipico na hladilniku+čep na bloku motorja.....tisto snemanje cevi s hladilnika je za začetnike ali pa če ni druge možnosti. :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Ne dec 28, 2008 9:06 pm

če ima vw blok kje na samem motorju pipco za izpust pa jaz nisem avtomehanik
ja res je , nekateri imajo neko pipco na sami cevi ki gre spodej na hladilnik ampak ne vsi , tak da mi je hitreje da cev staknjem dol , to pa večinoma uporabljam ko demontiram motor , da bi samo hladilno kdaj menjal se pa zgodi1x na leto če se sploh
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne dec 28, 2008 10:01 pm

.....tiste "pipice" ki omenjate, je najbolje pri miru pustit(ker zna bolet glava zaradi nje, sploh če je na hladilniku) ma Dules prav: stakneš cev dol, pa steče vse ven_ nova "šelna" in stvar rešena.....
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Ne dec 28, 2008 10:18 pm

pri novejših vw-jih imaš vse večinoma hitre spojke , sprostiš zagozdo ter lepo potegneš dol , namažeš tesnilo ter potem nazaj skupaj pa je
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 29, 2008 8:07 am

dules je napisal/-a:če ima vw blok kje na samem motorju pipco za izpust pa jaz nisem avtomehanik
ja res je , nekateri imajo neko pipco na sami cevi ki gre spodej na hladilnik ampak ne vsi , tak da mi je hitreje da cev staknjem dol , to pa večinoma uporabljam ko demontiram motor , da bi samo hladilno kdaj menjal se pa zgodi1x na leto če se sploh

Sem reku da dotičnega motorja ne poznam:) Tista pipica je pa res tudi tak....hotel sem samo povedat da nimajo vsi avti enako.....Se pa strinjam da je najhitrejše in najenostavnejša rešitev če potegneš spodnjo cev dol.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
yyyeb
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So nov 08, 2008 8:35 pm

Napisal/-a yyyeb Po dec 29, 2008 6:29 pm

malo sem pogledal na forume v tujini in ugotovil,da je lahko vzrok,da avto ni parkiran dlje časa na ravnem,pomanjkanje hl. tekočine,okvara senzorja in nenazadnje najpogostejši vzrok in znan vsem seatovim delavnicam umazanost senzorjev.
tiste 2 žičke,ki sta notri se lahko z navadnim izvijačom spucajo in je.meni je delovalo,ko sem nalil tekočine malo prek maximuma ampak me je en dan žrlo in sem z šraufcigerjem spucal ter zadeva deluje.
SREČNO 09!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov