Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To dec 30, 2008 10:10 pm

če ti to dela,ti med vožnjo se tudi pregreva.

najvrjetneje pa je kriv zavornbi cilinder. sem imel enak problem pri audi a3 let. 98.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
sanni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr nov 14, 2007 10:11 pm
Kraj: celje

Napisal/-a sanni Sr dec 31, 2008 8:18 am

imam podoben problem na primeri 99 letnik odzadaj ima samo diske sem šćistil batek in cilinder in še kr šteka ko 100hudičev

je možno da je tesnilo pretrdo ker mi gre batek zelo natrdo notr
zajla ročne je ok in mehanizem tudi gre do konca nazaj bat se pa ne vrne

l.p.

Stane
čuvaj bele denarce za črne dni
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr dec 31, 2008 9:02 am

Podoben primer na zadnjem levem kolesu, le da ne z ročno, sem imel na mazdi 6. Vzrok: zarjavel batek zaradi preperele gume, ki ga obdaja. Posledica: Zavorna čeljust ni popustila in feltna je bila že pri krajši vožnji vroča, da si se spekel.

Vsekakor preveri te cilindre in batke. Še najbolje je to zamenjat, ker z zavorami ga ni za srat pa tudi čiščenje, kot je nekdo zgoraj napisal po večini ni dovolj!
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sanni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr nov 14, 2007 10:11 pm
Kraj: celje

Napisal/-a sanni Sr dec 31, 2008 9:20 am

batek mam spoliran je kot nov tudi rob celindra sem poštimal da je ok sam ko dam pa semering not gre pa batek notr natrdo ko vrag tok da sumum da je ta semering oziroma gumica pretrda
čuvaj bele denarce za črne dni
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr dec 31, 2008 12:37 pm

zakaj rajši nebi šli kakmu majstru ko se na to spozna?...ker če zatajijo zavore, se ustaviš tam kjer bi najmanj želel...
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr dec 31, 2008 1:53 pm

sanni je napisal/-a:batek mam spoliran je kot nov tudi rob celindra sem poštimal da je ok sam ko dam pa semering not gre pa batek notr natrdo ko vrag tok da sumum da je ta semering oziroma gumica pretrda


Pozdravljeni
Kadarkoli se podira zavorni cilinder je potrebno zamenjati tudi tesnila z novimi ( stara se deformirajo, otrdijo in napnejo ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan Sr dec 31, 2008 5:58 pm

abbe je napisal/-a:ja potem je ze bolja kupiti druge rabljene zavorne celjusti....
se jh dobi ze za 70 eur skupaj z nosilci....


Kupiš druge rabljene, ki čez čas spet zatrokirajo, pa si spet na istem. Mislim ,da je bolje zadevo obnoviti...
Za 70€ pa takoj prodam original zadnje čeljusti za G IV (za 9 mm disk) , če so res toliko vredne... ;)

@Fan: Hvala za nasvet! Semering in ostale gumice se dobi na servisu ali imajo tudi drugje te (seveda isto kvalitetne) stvari?

LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr dec 31, 2008 8:58 pm

Pozdravljeni
Zavorna tesnila, semeringe lahko kupite na servisu ali v kakšni avtotrgovini. V koliko jih ne boste uspeli dobiti, jih lahko naročite pri nas ( ZS ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov