Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Ne nov 02, 2008 11:27 am

lisko je napisal/-a:Glede bosch pumpe in šob pri dizlu pa lahk razščistimo enkrat za vselej.... da to ni preklemano draga reč (že res da ko jo daš na obnovo je drago ampak koliko pa zdrži?) 330.000 prevoženih pa je motor prvič sploh odpiran...pa še to zarad enga semeringa ki lahko zdrži tud krepko več (tud pri drugih motorjih spusti kak semering...eneim pri 100 tisoč drugim nikoli...) ..kokrat je treba pri bencinarju u tem času menjat jermen ali pa svečke ki pa recimo za 4.7 motor sploh niso poceni?


Glede bosch pump jaz res zelo malo vem! Vem to kar slišim! Za prijateljevo 15 let staro škodo je bosch pumpa 1000eur. Ni je kupil! verjetno bo šel avto kar na odpad. Sodelavec mi je rekel, da hočejo za menjavo bosch pumpe na 3 leta starem passatu 3000eur!!! :shock: Če mi nista lagala se meni zdi to preklemano drago.

To o bencinarjih in jermenih pa ne razumem najbolje. Pri le baronu pride jermen in napenjalec cca 70eur menja se pa na 90.000km. Pri fordu ni jermena svečke za 4.9l motor dobim iz USA po 3$ za komad skupaj s poštnino, prav tako za le barona 2.5l.

sory za OFF!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 02, 2008 11:41 am

cruiser1 Naj se tvoj prijatelj malo pozanima o obnovi in ne samo o novem :) Pri 18 let starem renoju so hotli ( za primerjavo) met za takrat novo bosch pumpo 140 (samo pumpa) jurjo....komplet obnova + nove šobe pa so me prišle 70 jurjo ....od tega je blo 150 tisoč km ko je utrgalo dihtungo pa še to zaradi moje krivde ker sem pelu še z lučko za pregteje še cca. 15 km.....(motor pa brez hlajenja čist ker je odtrgalo mikro jermen)...po 150 tisoč sem mu potem menjal dihtungo, glavo in zobati jermen.....pa motor še vedno dobro gre. Po tem bi lahk sklepal da je mikro jermen dost manj vzdržljiv kot pa zobati saj sta oba imela isto prevoženih a je mikro jermen odletu 10 tisoč km prej....zobatega pa imam še vedno shranjenega in ga lahk poslikam....še vedno je bil dovolj napet in še ni kazal znake starosti.....a prevožein je imel 150 tisoč.
Za svečke sam nimam izkušenj....a tole sem pobral na drugem forumu...
v servisnih navodilih (original jeepova navodila 1200 strani) za GC natančno piše, da je za motor 4,7 HO dovoljena uporaba le enega tipa svečk , ki ga pa pr nas nihče ne vgrajuje ampak dajejo not svečke za navaden 4,7 motor. po cross reference spisku se teh svečk ne vgrajuje v noben drugi motor....in tudi alternativnih svečk ni...sem spraševal na petih koncih pri zastopnikih bosch, champion, NGK...itd....pa nič.... v evropi pa res koštajo

citiram:

4.7 HO Plug: Mopar P/N SPRC7PYCB4* Gap: 0.040

CAUTION: NEVER substitute the original platinum tipped HO spark plug with a different part number. Serious engine damage may result.. HO plugs cannot be cleaned, damage to the platinum rivet will result. Also, do not use a wire-type gapping tool for the same reason. Use a tapered-type gauge. To prevent possible pre-ignition and/or mechanical engine damage, the correct type/heat range/number spark plug must be used.
Zadnjič spremenil lisko, dne Ne nov 02, 2008 11:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Ne nov 02, 2008 11:44 am

sebaveh je napisal/-a:Davnega leta '91, nam ga je utrgalo na takrat novi Vectri A, pri 8000 (osem tisoč) km. Zamenjali pod garancijo. K sreči je motor takšen da ventili ne udarijo skupaj. Vseeno pa pri tem avtu potem še vedno preskoči jermen za en zob, na vsake ca. 90 kkm. Vzrok neznan.

Jermenu nasploh najbolj škodi hitro spreminjanje vrtljajev - veliki kotni pospeški jermenic. Nekajkrat poskusi prestavit iz 5. v 2. na avtocesti, pa boš tam. ;)

heh ja in potem so proizvajalci butasti in njihovi avtomobili totalno zanič :roll: si vse povedu...na ac iz 5. v 2., zakaj bi to delal? :jao:

glede bosch pumpe pa tako. konkretno, moj foter jo je mogu prejšn tedn menjat na vectri 2.0 dti (x20dth), avto ma verjetno okol 250k (prevrteni kilometri), drgač 180 na števcu in pri rsr naj bi koštala obnovitev okoli 500€, nova pa okoli 2jurja, no potem so mu jo tle v nm pr lokalnem mehaniku zrihtal za cca 1500€ z delom vred
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Ne nov 02, 2008 11:59 am

C4V4L13R je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:Davnega leta '91, nam ga je utrgalo na takrat novi Vectri A, pri 8000 (osem tisoč) km. Zamenjali pod garancijo. K sreči je motor takšen da ventili ne udarijo skupaj. Vseeno pa pri tem avtu potem še vedno preskoči jermen za en zob, na vsake ca. 90 kkm. Vzrok neznan.

Jermenu nasploh najbolj škodi hitro spreminjanje vrtljajev - veliki kotni pospeški jermenic. Nekajkrat poskusi prestavit iz 5. v 2. na avtocesti, pa boš tam. ;)

heh ja in potem so proizvajalci butasti in njihovi avtomobili totalno zanič :roll: si vse povedu...na ac iz 5. v 2., zakaj bi to delal? :jao:

glede bosch pumpe pa tako. konkretno, moj foter jo je mogu prejšn tedn menjat na vectri 2.0 dti (x20dth), avto ma verjetno okol 250k (prevrteni kilometri), drgač 180 na števcu in pri rsr naj bi koštala obnovitev okoli 500€, nova pa okoli 2jurja, no potem so mu jo tle v nm pr lokalnem mehaniku zrihtal za cca 1500€ z delom vred


Ja zakaj pa nisi pol pr SRS - ju delal, ker je 1000e cenejši?????
E60 525dA M-Optic, 2005
 
jjernej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Če sep 04, 2008 8:57 am

Napisal/-a jjernej Ne nov 02, 2008 12:06 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Sorodniku ga je na jugotu originalnega vtrgalo po 150kkm oz po 10 letih.

Itak da mora bit nekaj rezerve, ker če recimo voziš samo po mestu, motor polovico časa lavfa v prazno in ne šteje kilometrov.

Problem je ker pri koncu začnejo že napenjalci tulit, jermen se tudi raztegne, zato ga je pametno menjat na priporočen interval ali še prej če delaš večinoma kratke vožnje




yugo JE IMEL verigo ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 02, 2008 12:16 pm

jjernej je napisal/-a:
Primoz_86 je napisal/-a:Sorodniku ga je na jugotu originalnega vtrgalo po 150kkm oz po 10 letih.

Itak da mora bit nekaj rezerve, ker če recimo voziš samo po mestu, motor polovico časa lavfa v prazno in ne šteje kilometrov.

Problem je ker pri koncu začnejo že napenjalci tulit, jermen se tudi raztegne, zato ga je pametno menjat na priporočen interval ali še prej če delaš večinoma kratke vožnje




yugo JE IMEL verigo ;)

Ja ampak samo 45 motor.....ostali so imeli jermen.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Ne nov 02, 2008 12:31 pm

lumpii je napisal/-a:
C4V4L13R je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:Davnega leta '91, nam ga je utrgalo na takrat novi Vectri A, pri 8000 (osem tisoč) km. Zamenjali pod garancijo. K sreči je motor takšen da ventili ne udarijo skupaj. Vseeno pa pri tem avtu potem še vedno preskoči jermen za en zob, na vsake ca. 90 kkm. Vzrok neznan.

Jermenu nasploh najbolj škodi hitro spreminjanje vrtljajev - veliki kotni pospeški jermenic. Nekajkrat poskusi prestavit iz 5. v 2. na avtocesti, pa boš tam. ;)

heh ja in potem so proizvajalci butasti in njihovi avtomobili totalno zanič :roll: si vse povedu...na ac iz 5. v 2., zakaj bi to delal? :jao:

glede bosch pumpe pa tako. konkretno, moj foter jo je mogu prejšn tedn menjat na vectri 2.0 dti (x20dth), avto ma verjetno okol 250k (prevrteni kilometri), drgač 180 na števcu in pri rsr naj bi koštala obnovitev okoli 500€, nova pa okoli 2jurja, no potem so mu jo tle v nm pr lokalnem mehaniku zrihtal za cca 1500€ z delom vred


Ja zakaj pa nisi pol pr SRS - ju delal, ker je 1000e cenejši?????

čakej, tu je všteto vse skupaj, montaža, demontaža pa naredl so tukej v nm, tako morš pa še v lj jit pa eno pa drugo...

sicer pa to je fotrov avto, je on to zrihtu, js sm mu poiskov vse možne rešitve, on je pa tko pol naredu
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Ne nov 02, 2008 12:40 pm

lisko je napisal/-a:cruiser1 Naj se tvoj prijatelj malo pozanima o obnovi in ne samo o novem :) Pri 18 let starem renoju so hotli ( za primerjavo) met za takrat novo bosch pumpo 140 (samo pumpa) jurjo....komplet obnova + nove šobe pa so me prišle 70 jurjo ....od tega je blo 150 tisoč km ko je utrgalo dihtungo pa še to zaradi moje krivde ker sem pelu še z lučko za pregteje še cca. 15 km.....(motor pa brez hlajenja čist ker je odtrgalo mikro jermen)...po 150 tisoč sem mu potem menjal dihtungo, glavo in zobati jermen.....pa motor še vedno dobro gre. Po tem bi lahk sklepal da je mikro jermen dost manj vzdržljiv kot pa zobati saj sta oba imela isto prevoženih a je mikro jermen odletu 10 tisoč km prej....zobatega pa imam še vedno shranjenega in ga lahk poslikam....še vedno je bil dovolj napet in še ni kazal znake starosti.....a prevožein je imel 150 tisoč.
Za svečke sam nimam izkušenj....a tole sem pobral na drugem forumu...
v servisnih navodilih (original jeepova navodila 1200 strani) za GC natančno piše, da je za motor 4,7 HO dovoljena uporaba le enega tipa svečk , ki ga pa pr nas nihče ne vgrajuje ampak dajejo not svečke za navaden 4,7 motor. po cross reference spisku se teh svečk ne vgrajuje v noben drugi motor....in tudi alternativnih svečk ni...sem spraševal na petih koncih pri zastopnikih bosch, champion, NGK...itd....pa nič.... v evropi pa res koštajo

citiram:

4.7 HO Plug: Mopar P/N SPRC7PYCB4* Gap: 0.040

CAUTION: NEVER substitute the original platinum tipped HO spark plug with a different part number. Serious engine damage may result.. HO plugs cannot be cleaned, damage to the platinum rivet will result. Also, do not use a wire-type gapping tool for the same reason. Use a tapered-type gauge. To prevent possible pre-ignition and/or mechanical engine damage, the correct type/heat range/number spark plug must be used.



Ma nič mu ne bom rekel za obnovo pumpe! Naj se kar znebi škode saj si že dolgo želi kupit en boljš avto (made in usa, seveda) se bo končno s pravim avtom vozil :EE pa še mene bo nehal morit z njegovim jamranjem kako rad bi imel avto s konkretnim motorjem, avtomatskim menjalnikom...

Mikro jermen je verjetno res manj vzdržljiv za forda f150 piše v priročniku samo preverjanje jermena na vsakih 15000km in po potrebi zamenjati. jaz sem ga nazadnje zamenjal po približno 50000km.

Kaj je fora s tem svečkami za chryslerjeve 4.7l motorje ne vem. Sem pa prepričan, da se v usa tudi kakšne ugodnejše dobi. Ne bom pa trdil!!
Pri F150 se po priročniku svečke menja na 50.000km in kot sem že povedal sem za moj motor dobil bosch svečke (made in germany) iz usa za 3$. hecno ne?
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne nov 02, 2008 5:37 pm

Mam doma enih 5 kom bošovke za golfa2 1.6d,vse izpravne 100%.
Če kdo rabi naj se oglasi. Daš gajbo laškega in dobiš pumpo.
Daš še 50e pa še jaz zamenjam če bo treba....... :D
Drgač pr VW-ju je tako da prej izdihne motor kot pa bosh pumpa.
Če avto noče vžigat je prej razlog da je premal kompresije kot pa bosch pumpa.
Se stinjam in priporočam vsakemu menjava al pa obnova šob na vsakih 100.000km.
Opel in Ford to je že druga pesem. Tle pa bošovke crkujejo kot po tekočem traku....
Še posebej zloglasni oplovi DTI.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne nov 02, 2008 8:00 pm

valvoline je napisal/-a:Drgač pr VW-ju je tako da prej izdihne motor kot pa bosh pumpa.

Se stinjam in priporočam vsakemu menjava al pa obnova šob na vsakih 100.000km.
Opel in Ford to je že druga pesem. Tle pa bošovke crkujejo kot po tekočem traku....
Še posebej zloglasni oplovi DTI.


LOL. A vsi imajo dele od istega proizvajalca. Recimo ford tddi in opel imata oba od boscha glih tulk kot fauve sdi-tdi (klasični sistem in ne PD). Opel cdti al kaj je že ima boschev skupni vod in pravtako dize ter pumpo. Tak da poba...ne klati neumnosti... :D

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone Ne nov 02, 2008 8:17 pm

Po navedbah na oplovem forumu, je pri dti motorju crkovala elektronika (kao niso bili dobro zalotani kontakti) na bosch pumpi in ne sama pumpa.... Tako mimogrede :)
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Ne nov 02, 2008 11:35 pm

Bi se dalo, da bi mi kje v Ljubljani in okolici pogledal jermen, če je bil slučajno že menjan, pa, da je zastonj.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po nov 03, 2008 6:19 am

To, kdaj je bil jermen menjan in če je še vredu se NE DA videti. Ozr lahko vidiš pribljižno, vendar to nikoli ni sto procentno. Rajši menjaj saj te kasneje lahko stane vse to ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po nov 03, 2008 6:31 am

trust je napisal/-a:Bi se dalo, da bi mi kje v Ljubljani in okolici pogledal jermen, če je bil slučajno že menjan, pa, da je zastonj.


Če si avto kupil pa da nisi 100% kako in kaj je okoli jermena, rajši razkiraj tisti denar in menjaj jermen in napenjalec, pa boš imel mirne živce. Ni tako velik strošek! Jaz bi to 100% naredil!
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy Po nov 03, 2008 6:34 am

kaka pa je vzdržljivost pri boxer mašini ko sta 2 zobata jermena?
je treba menjat prej kot na bencincu ko ma en jermen al je isti interval?

LP
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe jan 02, 2009 9:03 pm

Da ne odpiram nove teme bom kar tu napisal.
Ve kdo za kašno int. stran, kjer piše kateri avti imajo zobati jermen in kateri ketno :?:

LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov