- Do kakšne mere vozilo rastaviti
- Vzeti motor vn?
- Kako se lotiti brušenja in kitanja
- Brusiti navaden kit s kakšnim papirjem?
- S kakšnim papirjem mora biti zbrušen šprickit pred barvanje.... itd
Vnaprej hvala za odgovore

Dariooo je napisal/-a:jah ce bos dal avto v isto barvo kot je zdaj se mi zdi brez veze vse vn jemat in avto na novo barvat tudi not....js bi na tvojem mestu pobral dol.... (kljuke vrat, stekla...ter vse kaj je odzunaj na plehu...) in ga pripravu za barvat...nebi se lotu celega razstavljat...le ce bos menjal barvo...
LP
Badmike je napisal/-a:Bom kar to temo ponovno odprl.
Gre se za predpripravo vozila za barvanje. Torej kitanje. in tu zdaj nastane prolem.
Avto je oldtajmer in ma zelo tanko pločevino. 0.8mm!
Na posameznih delih je precej valovita in na posameznih deli bo zaradi nestrokovnosti kleparja potrebno nanašati kit malo na debelejše!
Nekaj sem slišal za poliester kit ki naj nebi pokal. Kateri kit mate vi kaj v mislih ki nebi pokal po določenem času.
Z idejami na plano. Hvala v naprej.
Žiiga je napisal/-a:Lisko no to me je zanimal. Sej sm mel že namen to narest noSem šel dans prašat v mavrico, ves material, tut potrošen me pride okoli 300€... tko de mi je tale cena kar všeč
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov