Energetik81 je napisal/-a:Tudi sam sem imel pravkar problem z izpuhom (ne reče se da so visoki plini, ampak je koncentracija CO ogljikovega monoksida previsoka)
Namreč z 2 meseca starim katalizatorjem so me vrgli na tehničnem. Seveda grem pod reklamacijo nazaj k Laušu in tam so bili plini normalni.
Ga je pa prej ZELO ogreval. Razlaga je namreč ta, da je to problem UNIVERZALNEGA katalizatorja, ki ga je treba ful segreti, da dela normalno. Original naj bi začel delovati veliko prej.
V glavnem nasvet je, da ga NA MESTU turiraš in ne ugašaš pred pregledom. Namreč če se 10km pelješ po AC, je poraba dokaj majhna, kat se zelo hladi zaradi oblivanja hladnega zraka in se ne ogreje dovolj.
Torej prej ga segrej na delovno temperaturo z normalno vožnjo, potem ga pa pred tehničnim na parkplacu navijaj na vsaj 4000rpm ene 5 min. Potem ga pusti laufati v leru in moral bi narediti tehničnega, če je kat vsaj še približno OK ali pa če imaš zamenjanega z UNIVERZALNIM.
Je pa svinjarija, da to prej ne povejo v delavnici. Namontiraš NOV kat in pričakuješ da boš BP naredil tehničnega, potem pa problemi.
C2 VTS je napisal/-a:Hvala za nasvet. a morda pride še kej druzga u poštev, slišal sem tudi za razne čistilce motorjev, sploh se zej neki oglašuje liqui moly, al teki takega. A to sploh kej nuca? Ve kdo?
Če ne bomo pa mašino malo bolj ogreli pa bo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov