Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Nasvet glede izpušnih plinov

Napisal/-a C2 VTS Če jan 08, 2009 12:13 pm

Pozdrav,

imam majčken problem, in sicer zpušni plini so malce visoki. Torej, slišal sem da je dobro, če je motor, pred meritvijo kar močno segret( nad povprečno delovno temp.).
A morda še kdo ve, za kakšen nasvet, da bi bili plini vsaj malo manjši.

lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jan 08, 2009 12:28 pm

Tudi sam sem imel pravkar problem z izpuhom (ne reče se da so visoki plini :lol: , ampak je koncentracija CO ogljikovega monoksida previsoka)
Namreč z 2 meseca starim katalizatorjem so me vrgli na tehničnem. Seveda grem pod reklamacijo nazaj k Laušu in tam so bili plini normalni.
Ga je pa prej ZELO ogreval. Razlaga je namreč ta, da je to problem UNIVERZALNEGA katalizatorja, ki ga je treba ful segreti, da dela normalno. Original naj bi začel delovati veliko prej.
V glavnem nasvet je, da ga NA MESTU turiraš in ne ugašaš pred pregledom. Namreč če se 10km pelješ po AC, je poraba dokaj majhna, kat se zelo hladi zaradi oblivanja hladnega zraka in se ne ogreje dovolj.
Torej prej ga segrej na delovno temperaturo z normalno vožnjo, potem ga pa pred tehničnim na parkplacu navijaj na vsaj 4000rpm ene 5 min. Potem ga pusti laufati v leru in moral bi narediti tehničnega, če je kat vsaj še približno OK ali pa če imaš zamenjanega z UNIVERZALNIM.
Je pa svinjarija, da to prej ne povejo v delavnici. Namontiraš NOV kat in pričakuješ da boš BP naredil tehničnega, potem pa problemi.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če jan 08, 2009 12:40 pm

Hvala za info
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Napisal/-a C2 VTS Če jan 08, 2009 12:51 pm

Hvala za nasvet. a morda pride še kej druzga u poštev, slišal sem tudi za razne čistilce motorjev, sploh se zej neki oglašuje liqui moly, al teki takega. A to sploh kej nuca? Ve kdo?

Če ne bomo pa mašino malo bolj ogreli pa bo :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jan 08, 2009 1:03 pm

Nobeni dodatki in čistilci ti ne bojo pomagal pri tem, kvečjemu ti boda še kaj zapacali katalizator. Osnova je, da ti mašina z elektroniko dobro dela (torej ECU, injektorji, benz pumpa, lambda sonda) in da ne žre olja. Pa seveda delujoč kat.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Če jan 08, 2009 2:35 pm

Za kakšen avto sploh gre????? A to že sploh ima katalizator?
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jan 08, 2009 2:41 pm

Energetik81 je napisal/-a:Tudi sam sem imel pravkar problem z izpuhom (ne reče se da so visoki plini :lol: , ampak je koncentracija CO ogljikovega monoksida previsoka)
Namreč z 2 meseca starim katalizatorjem so me vrgli na tehničnem. Seveda grem pod reklamacijo nazaj k Laušu in tam so bili plini normalni.
Ga je pa prej ZELO ogreval. Razlaga je namreč ta, da je to problem UNIVERZALNEGA katalizatorja, ki ga je treba ful segreti, da dela normalno. Original naj bi začel delovati veliko prej.
V glavnem nasvet je, da ga NA MESTU turiraš in ne ugašaš pred pregledom. Namreč če se 10km pelješ po AC, je poraba dokaj majhna, kat se zelo hladi zaradi oblivanja hladnega zraka in se ne ogreje dovolj.
Torej prej ga segrej na delovno temperaturo z normalno vožnjo, potem ga pa pred tehničnim na parkplacu navijaj na vsaj 4000rpm ene 5 min. Potem ga pusti laufati v leru in moral bi narediti tehničnega, če je kat vsaj še približno OK ali pa če imaš zamenjanega z UNIVERZALNIM.
Je pa svinjarija, da to prej ne povejo v delavnici. Namontiraš NOV kat in pričakuješ da boš BP naredil tehničnega, potem pa problemi.

Sam čak, koji K je potem point katalizatorja, če ob normalni voznji ni sposoben opravljat svojega dela? Mislm.. res super, da je treba avto 5 minut na 4000 vrtlajih vrtet na mestu, zato da bos potem med voznjo lahko z manjsimi emisijami vozil, lol.
(Ne leti ta post nic nate, da ne bo pomote :) )
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jan 08, 2009 3:27 pm

Ja sej to je največja natega, po mestu večini avtov katalizatorji sploh ne delujejo!

No, sej to k sm jst napisu, so nasveti za ogrevanje katalizatorja, potem ko je segret pa deluje tudi pri normalni vožnji.
Sem pri Laušu stal zraven in ko je bil enkrat ogret, je bilo COja čisto malo, brez turiranja.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 08, 2009 4:30 pm

C2 VTS je napisal/-a:Hvala za nasvet. a morda pride še kej druzga u poštev, slišal sem tudi za razne čistilce motorjev, sploh se zej neki oglašuje liqui moly, al teki takega. A to sploh kej nuca? Ve kdo?

Če ne bomo pa mašino malo bolj ogreli pa bo :)

omw-jevo "stotko" natankaj, par kilometrov na fulll zgoni in nato na merjenje....(pa poročaj)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če jan 08, 2009 4:44 pm

Energetik81 je napisal/-a: in da ne žre olja.


To je pa druga zadeva in nima veze z CO-jem ampak z dimljenjem... :idea:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jan 09, 2009 8:22 am

No ne neposredno, vsekakor pa ni dobro, če ti neizgorelo olje in njegove pare pridejo v katalizator.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov