Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če jan 08, 2009 10:03 pm

polo letnik 2000 1.4 16v težko prižiga

Napisal/-a kika Če jan 08, 2009 10:23 pm

Polo mi težko prižiga zdaj ko je zunaj mrzlo.Dolgo vergla šele potem prižge,ko je motor topel pa prižiga lepo in ko je zunaj toplo+ lepo prižiga. Pa še en problem imam z sovoznikovih vratih.Ko je mrzlo jih ne morem odpret,odklene jih a odpret jih ne morem niti od zunaj niti od znotraj dokler se v avtu malo ne segreje(kljuko vlečem v prazno). Ko se segreje potem gre.Prosim če mi kdo pomaga. Hvala[/i]
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če jan 08, 2009 10:39 pm

Kolega ima "istega" polota in je imel isti problem. Problem je pa verjetno v uplinjaču saj se mu je le ta pokvaril. Nevem točno ampak vzrok je bil v loputi "zauga" Strošek je kar grag, paše pa od nekega drugega avtomobila, saj tako je on naredil in avtomobil zdaj lepo dela. Za podrobne info. se pa lahko še pozanimam.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 08, 2009 11:22 pm

lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če jan 08, 2009 11:26 pm

ka pa akumulator? sumim da je malo pred tem, da bo crknu.
za kljuko: našprici wd40 pa bo mogoče OK
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jan 09, 2009 5:57 pm

Senzor temperature motorja ti ne dela v redu. To s ključavnicami je pri vseh hroščih podobno v mrazu, posebej zadnje ključavnice.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe jan 09, 2009 6:35 pm

Kaj ima veze senzor temperature motorja z hladnim zagonom? A motor ko je hladen usesava segret zrak?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jan 09, 2009 6:49 pm

Senzor da pri hladnem motorju komando ECU-ju za bogatejšo mešanico. Pri fičotu smo pa zaug potegnili in ga takoj po vžigu dali na pol.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe jan 09, 2009 6:51 pm

Blinder je napisal/-a:lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.


OK. malo narobe napisano ker je elektronski uplinjač, in notri je loputa za čok. In kuker imam v spominu je rekel da je bil problem tudi v grlu I.E.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Pe jan 09, 2009 7:31 pm

lancia hf je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.


OK. malo narobe napisano ker je elektronski uplinjač, in notri je loputa za čok. In kuker imam v spominu je rekel da je bil problem tudi v grlu I.E.



:D:D
loputa za čok :cry... pri ajnšpricu :D:D
kaj je I.E.?



skoraj 100% bo vzrok pokazal tester, če je napaka na kakšnem od senzorjev.
možno pa je tudi da je kakšna svečka ali vžigalna tuljava slaba, pa malo prebija dokler je na njej vlaga. ko se segreeje se posuši..
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe jan 09, 2009 7:39 pm

mit 406 je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.


OK. malo narobe napisano ker je elektronski uplinjač, in notri je loputa za čok. In kuker imam v spominu je rekel da je bil problem tudi v grlu I.E.



:D:D
loputa za čok :cry... pri ajnšpricu :D:D
kaj je I.E.?



skoraj 100% bo vzrok pokazal tester, če je napaka na kakšnem od senzorjev.
možno pa je tudi da je kakšna svečka ali vžigalna tuljava slaba, pa malo prebija dokler je na njej vlaga. ko se segreeje se posuši..


Tole mi pa ni ravno jasno saj nekaj pišeš, ki sploh neveš kaj je to, pa še osnovne oznake I.E. ne poznaš :jao:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 So jan 10, 2009 1:05 pm

nisem tega foha, zato ne poznam vseh kratic. za silo pa poznam delovanje in sestavo motorjev. in nikoli še nisem slišal za elektronski frgazer.
LP, Mitja
 
kika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če jan 08, 2009 10:03 pm

ugotovil sem napako na vratih

Napisal/-a kika So jan 10, 2009 2:37 pm

Mazanje z wd 40 in podobno ni pomagalo nič zato sem ključavnico, kljuko in mehanizem za zapiranje vrat razmastil s tekočino OKS ter tisto vmazanijo obrisal in vrata se sedaj odpirajo normalno tudi pri zelo nizkih temperaturah!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov