Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Avto vleče v desno

Napisal/-a Skubic Sr jan 07, 2009 11:48 am

Zdravo!
Prosil bi za pomoč pri eni zadevi... in sicer sem opazil, recimo na avtocesti, ko se peljem v peti pač tam okrog 120, ko spustim gas in držim volan naravnost mi avto začne vlečt v desno, kot da bi narahlo zavil. Volan je pri miru in ga moram potem obrnit v kontra smer da se smer vožnje povrne. Če pa držim gas pa se to ne dogaja. Se mi zdi da je enak problem tudi pri malce nižji hitrosti.
Avto (golf III) je bil znižan aprila lansko leto in menjani sprednji amortizerji, takrat je bila narejena tudi optika, od novembra imam tudi nove in scentrirane gume.
Kaj bi to bilo?
Hvala za pomoč, Lp
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr jan 07, 2009 12:02 pm

Verjetno seleni, možno je tudi zračnost kakega končnika.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jan 07, 2009 12:02 pm

ko si delal optiko, ni bila vredu nastavljena ali pa se je "razštelal".
če bi ble gume necentrirane, bi ti pri tej hitrosti treslo volan

je pa tudi možnost da zaradi tega, ker si menjal sam en amortizer.novi amortizer opravlja svojo funkcijo kot nov(olje v njem je še sveže; pozimi se olje v njem manj zgosti kot pa stari ki je že veliko pretrpel ter posedel). po mojih domevah je za malenkost na levi strani višje(posledično ti zaradi tega vleče v desno).
ko pospešuješ se spredaj avto rahlo dvigne (zaradi pospeška).teža se v glavnem porazdeli na zadja amortizerja (ali obratno pri zaviranju).
ko pa spustiš gas se teža enakomerno porazdeli na vse 4 amortizerje (novi amortizer se še ni posedel in je rahlo višji).
pjt na optiko.če ni optika kriva, pa kupi še desni amortizer
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Sr jan 07, 2009 12:30 pm

^^Saj nikjer ne piše, da je spredaj samo en amortizer menjal..
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jan 07, 2009 12:36 pm

Doche je napisal/-a:^^Saj nikjer ne piše, da je spredaj samo en amortizer menjal..


:oops: my bed...prehitr prebral
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Sr jan 07, 2009 1:25 pm

V optiko sem tudi že sam podvomil, a skoraj ne verjamem v kakšno tako "šlamparijo"...
Je pa res, da zadaj nisem menjal amortizerjev in da se je avto rahlo posedel na zadnji levi strani. Nekateri pravijo, da je to zaradi amortizerjev, drugi da je zaradi fedra, katerega bodo v primeru "okvare" zamenjali... se pa tudi avto ob obremenitvi zadaj precej posede - ali je to samo zaradi amortizerjev?
Vendar pa ne vem, če so zadnji amortizerji oziroma fedri krivi za mojo težavo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 07, 2009 1:39 pm

Samo fedri so krivi za posedanje, am. ima drugo funkcijo

Malemu zavijanju je pa težko določit vzrok. Kdaj se to začne tudi pri menjavi gum, čeprav so dobre in optika tudi. Ali pri levo/desni menjavi istih gum. Kje so še vsi ostali faktorji (teoretično tudi zadnji am. in/ali fedri).
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr jan 07, 2009 2:44 pm

optika lahko gre hitro v 3PM sploh če se voziš po zdrapanih cestah kot so v Sloveniji, 1 močna udarna jama in je to to.

Je še pa druga možnost, da je bil avto bolj na mejo nastavljen pa se to na prejšnjih pnevmatikah ni toliko poznalo ker so bile v pravo smer pobrane, zdaj na novih pa se bolj opazi.

Je pa glede na nizke temperature možna tudi zračnost končnika kot je že nekdo pred mano ugibal.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Sr jan 07, 2009 5:43 pm

Ali se to na tehničnem opazi? Ker ta ali naslednji teden imam tehničnega in po eni strani bi bilo fino, če bi mi povedal kaj je narobe, po drugi strani pa spet ne, da nebi težil zarad tega :)
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr jan 07, 2009 7:13 pm

na tehničnem da ti ga vleče ne bodo opazil
opazil ti bodo pa morebitne lufte na končnikih
ali pa poredirane gume.
ne zanašaj se na teh. pregled
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 07, 2009 7:57 pm

Skubic je napisal/-a:V optiko sem tudi že sam podvomil, a skoraj ne verjamem v kakšno tako "šlamparijo"...
Je pa res, da zadaj nisem menjal amortizerjev in da se je avto rahlo posedel na zadnji levi strani. Nekateri pravijo, da je to zaradi amortizerjev, drugi da je zaradi fedra, katerega bodo v primeru "okvare" zamenjali... se pa tudi avto ob obremenitvi zadaj precej posede - ali je to samo zaradi amortizerjev?
Vendar pa ne vem, če so zadnji amortizerji oziroma fedri krivi za mojo težavo...
Amortizerji ne držijo višine vozila ampk blažijo sunke!Na vozilih so FEDRI tisti ki držijo višino tako da če visi visi zarad fedra!Avto ti pa vleče ker ima 1xx.xxx + kilometrov in so sileni na sprednjih rokah sigurno zmatrani in jih daj zamenjat potem pa še enkrat optiko delat nekomu ki to zna! V Lj.je to Amzs pa mislim da je možakar Anton (se zelo potrudi okoli tega).
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Če jan 08, 2009 11:26 am

Hvala za pomoč, bom videl kaj in kako bo na tehničnem in potem ukrepal dalje.
LP d
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 08, 2009 2:46 pm

Na tehničnem ni nujno da bojo težil zarad silenov če niso res čisto scufani,garantiram pa ti da je tavelk silen sigurno že zmatran.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Ne jan 11, 2009 6:00 pm

No, včeraj sem bil na tehničnem pregledu in ni "ugotovil" oziroma težil prav nič, vsaj ne v zvezi z mojo težavo.. spravil se je na neke druge stvari ampak pustimo malenkosti :)
skratka, ne vem še, kaj bom naredil... morda se zapeljal na optiko ali pa zamenjal končnike za začetek, razen če je res silen blok zanič...
hvala za pomoč,
LP d
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jan 11, 2009 6:02 pm

Za začetek malo menjavaj kolesa med sabo, da vidiš, če so kakšne spremembe. To lahko sam narediš v 5-10 minutah.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov