Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne jan 11, 2009 12:55 pm

DaDek je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:šobe

zelo mala verjetnost da bi vse 4 šle.. kot ti je nekdo napisal avto pa itak gre z magari dvema.. jaz sem 2mesca vozil s tremi pa ni blo problemov.


To ni glih tko jaz sem imal vsaj deset primerov kar se spomnim,da so bile šobe in to vse naenkrat...je pa res da je bil problem v gorivu.
 
Uporabniški avatar
domi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne okt 24, 2004 7:49 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a domi Ne jan 11, 2009 3:41 pm

Zdravo,
hvala za odgovore.
Avti se kvarijo - VSI to je dejstvo. Za prevoženih skoraj 140k km sem imel do sedaj malo dodatnih stroškov. Tisti ki ste dali konkretne odgovore - sem tudi predvideval da mora biti napaka nekje na sistemu za dovod goriva - bom vedel jutri kaj bodo rekli na servisu.
@ OLI avto sem parkiral na parkirišču pred avtoservisom.

LP
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Ne jan 11, 2009 5:54 pm

domi je napisal/-a:Zdravo,
hvala za odgovore.
Avti se kvarijo - VSI to je dejstvo. Za prevoženih skoraj 140k km sem imel do sedaj malo dodatnih stroškov. Tisti ki ste dali konkretne odgovore - sem tudi predvideval da mora biti napaka nekje na sistemu za dovod goriva - bom vedel jutri kaj bodo rekli na servisu.
@ OLI avto sem parkiral na parkirišču pred avtoservisom.

LP


Jaz mislim da je šla predčrpalka ( to je una k je v rezervar potopljena ali pa je nekje pod blatnikom - odvisn od modela in motrorja)....ni nek strošek....okoli 100€ pa maš spet mir.....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jan 11, 2009 6:26 pm

clio ima ročno predčrpalko na levi strani pri akumolatorju.Sodelavec kiima tak avto in samo relacijo (Bohinj-LJ-Bohinj) je šobe prvič obnavljal na 140000km drugič na 205000 km,so pa delphijeve ki so precej podvržene zajebavanju.Njemu je sicer težje vžigal in na vsake toliko se mu je prižgala lučka.
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Napisal/-a Gregamax Ne jan 11, 2009 7:07 pm

Takšne probleme so imeli v NM renaulti ko so tankali na Petrolovi pumpi par let nazaj k so na pumpi nekaj zaštrikali ko so polonili cisterne in so se mi zdi da bencin pomešali med nafto! Mojemu znancu so se, potem, ko je natankal, po nekaj prevoženih km, prižgale vse lučke na armaturi ter avto obstal! Napaka zropotala pumpa ter šobe! Škode takrat za 700.000 SIT! Seveda stroške popravila kril Petrol!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jan 11, 2009 7:45 pm

V CRO so za nek čas prekinili prodajo dci-jev zaradi slabe nafte!
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne jan 11, 2009 8:19 pm

OLI je napisal/-a:Od sodelavca sestra imela polota, problemov oh in sploh.

Kupi pol leta nazaj novega golfa 5, 1.9 tdi 90km, in ji pred enim tednom zagori lučka za olje, olja dovolj, okvara oljne črpalke.

In še bi se našlo, tako da ne hvaliti nekaj kar ni res.


Se podpišem pod to, ker ta primer dobro poznam. Pa takšna hvala.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne jan 11, 2009 9:43 pm

Simptomi me spominjajo na zanič lambdo na bencinarjih.Ko ga vžeš dela normalno,ter spet začne zajebavati po nekaj časa.Šobe se tudi meni zdi da tukaj ne igrajo vloge.MIslim da gre tukaj za izključno električno napako....
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne jan 11, 2009 9:55 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:
OLI je napisal/-a:Od sodelavca sestra imela polota, problemov oh in sploh.

Kupi pol leta nazaj novega golfa 5, 1.9 tdi 90km, in ji pred enim tednom zagori lučka za olje, olja dovolj, okvara oljne črpalke.

In še bi se našlo, tako da ne hvaliti nekaj kar ni res.


Se podpišem pod to, ker ta primer dobro poznam. Pa takšna hvala.


OFF:dj ste pa tečni vsi povrst.ko oni froci: men tomos 6 ne vergla (a je mogoč crknu frgazer) :D ...tudi TDI bo opisan (oz. je že bil) da ne vergla.pa kaj zato...tud VTI je bil že opisan da ne vžge...mal po tj debati prevohat, pa boste najdl vsega boga.

hvalite svoj avto, pa boste meli dobre možnosti, da vam bo avto na luni pristal.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
domi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne okt 24, 2004 7:49 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a domi Po jan 12, 2009 11:38 am

Napaka ugotovljena - EGR ventil.
Zmontirano bo jutri ker ga ni na zalogi :evil: - na pooblaščenem servisu :evil:

LP
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Po jan 12, 2009 12:20 pm

domi je napisal/-a:Napaka ugotovljena - EGR ventil.
Zmontirano bo jutri ker ga ni na zalogi :evil: - na pooblaščenem servisu :evil:

LP


Zarad EGR ventila je bila taka štala? :) Čudno, ponavadi samo spirala posvetu.

No zdej se lahko kritizerji iz prejšne strani pod nosom obrišete. To se lahko vsakemu zdaj takoj. Pa naj ima TDI, dCi ali HDi. Vsi majo isti EGR notr. Samo niso vsi iste oblike. Če ne verjamete primarjajte med samo.

Crknil je pa verjetno zato, ker ni bil nikoli/premalokrat očiščen.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po jan 12, 2009 1:39 pm

Kolegu je na 2 leti starem cliu dci (82 konjev) šla neka cevka pri ali pa pred turbino. Znaki so bili podobni, le da se je nekako pripeljal do mehanika. Baje je to kar pogosta napaka, ker je ta cevka preveč izpostavljena vročini. Če je samo to, strošek še ni tako zelo visok. Vsekakor bo treba h mehaniku.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
domi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne okt 24, 2004 7:49 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a domi Po jan 12, 2009 4:14 pm

Sarge je napisal/-a:
domi je napisal/-a:Napaka ugotovljena - EGR ventil.
Zmontirano bo jutri ker ga ni na zalogi :evil: - na pooblaščenem servisu :evil:

LP


Zarad EGR ventila je bila taka štala? :) Čudno, ponavadi samo spirala posvetu.

No zdej se lahko kritizerji iz prejšne strani pod nosom obrišete. To se lahko vsakemu zdaj takoj. Pa naj ima TDI, dCi ali HDi. Vsi majo isti EGR notr. Samo niso vsi iste oblike. Če ne verjamete primarjajte med samo.

Crknil je pa verjetno zato, ker ni bil nikoli/premalokrat očiščen.


Meni je tudi čudno da je crknil zaradi EGR ventil. Sem pa že poleti imel z EGR probleme ker je občasno zelo kadil črni dim, preden se je pokadilo iz auspuha je pa motor bil zamorjen. Nato sem ga pa očistil in je do sedaj bilo vredu.
Sem pa že takrat premišljeval da bi ga zamenjal, pa škoda da ga nisem, bi vsaj prišparal za avtovleko.

LP
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Po jan 12, 2009 4:50 pm

EGR ventil je dobro redno čistiti, ker zablokiran dokaj hitro pripelje do uničenja turbine. Zadeva je podrobno opisana pri "honestjohnu". Na netu imaš tudi podroben opis čiščenja EGR v. za prav takšen avto kot ga imaš ti.

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 4:55 pm

Polo78 je napisal/-a:Kolegu je na 2 leti starem cliu dci (82 konjev) šla neka cevka pri ali pa pred turbino. Znaki so bili podobni, le da se je nekako pripeljal do mehanika. Baje je to kar pogosta napaka, ker je ta cevka preveč izpostavljena vročini. Če je samo to, strošek še ni tako zelo visok. Vsekakor bo treba h mehaniku.

pri meni jo je samo snelo- 2x
pol sm pa sam zategnu je blo pa vredu (original ''vezica'' se je ob vročini preveč raztegnila)

lepo da si urihtal avto
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov