Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
nikon123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe maj 05, 2006 10:41 pm

golf III 1.9tdi

Napisal/-a nikon123 To jan 13, 2009 6:07 pm

Pozdravljeni!

Avto ne gre več kot 130km/h.Včasih se malo prebudi potem pa spet ne gre.

Na diagnostiki kaže napako 00575 z vag com.

golf 1.9l R4 EDC 00SG 1432

Address 01: Engine (028 906 021 GG)

15:15:14 Group 003: EGR
903 /min Engine speed 861-945
235.0 mg/str MAF (specified) 240-340
395.7 mg/str MAF (actual) 240-340
49.8 % EGR duty cycle 4-84

15:15:14 Group 011: Manifold Air Pressure
903 /min Engine speed
938.4 mbar Specified MAP
999.6 mbar Actual MAP
68.1 % Duty cycle Boost Valvle

15:15:14 Group 010: Air system
382.4 mg/str Mass Air Flow
999.6 mbar Barometric Pressure
999.6 mbar Manifold Pressure
0.0 % Position Throttle

LP
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: golf III 1.9tdi

Napisal/-a lumpii To jan 13, 2009 6:27 pm

Pomoje ti je šel LMM rakom žvižgat. ( luftmesser)
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power To jan 13, 2009 6:27 pm

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun To jan 13, 2009 7:27 pm

egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII To jan 13, 2009 8:34 pm

sejjaretun je napisal/-a:egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

luba dusa sploh ves kaj je egr in cemu sluzi, (ti vraca del izpusnih plinov v izgorevalno komoro, to pa zato da so nizje izgorevalne temperatur in manse emisije izpusnih plinov)
ce egr blindiras ti avto posledicno dobi vec svezega zraka in ne obratno. plus tega pa dvomim da bi imela 3. ze kaki senzor na egr.

jaz ti recem na LMM ali MAF ali po domace senzor pretoka zraka.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver To jan 13, 2009 8:48 pm

pocesnkII je napisal/-a:
sejjaretun je napisal/-a:egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

luba dusa sploh ves kaj je egr in cemu sluzi, (ti vraca del izpusnih plinov v izgorevalno komoro, to pa zato da so nizje izgorevalne temperatur in manse emisije izpusnih plinov)
ce egr blindiras ti avto posledicno dobi vec svezega zraka in ne obratno.


Ali ti veš, da če se egr ventil zapaca oziroma zašteka, dobi motor preveč plina nazaj in ga zamori oziroma se ne zvrti tako kot bi se moral. :roll:
 
Aldin20
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: So avg 04, 2007 1:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Aldin20 To jan 13, 2009 8:49 pm

sn mel isti problem...turbino morm spucat sn ze narocen..loputice al tko nekak
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power To jan 13, 2009 10:00 pm

Zadnjič spremenil Volvo power, dne Ne jan 25, 2009 10:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun To jan 13, 2009 10:47 pm

pocesnkII je napisal/-a:
sejjaretun je napisal/-a:egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

luba dusa sploh ves kaj je egr in cemu sluzi, (ti vraca del izpusnih plinov v izgorevalno komoro, to pa zato da so nizje izgorevalne temperatur in manse emisije izpusnih plinov)
ce egr blindiras ti avto posledicno dobi vec svezega zraka in ne obratno. plus tega pa dvomim da bi imela 3. ze kaki senzor na egr.

jaz ti recem na LMM ali MAF ali po domace senzor pretoka zraka.

luba dusa nastel sem enega od mnogih vzrokov :roll: res je,ce ga blindiras da dobi vec zraka,in vem cemu sluzi(vseeno hvala za tvojo razlago,bo koristila drugim).v mojem primeru se je zamasil egr ter ena od tistih cevk pri njem,ko se je ocistilo je avto delalo s5 normalno.strinjam se s teboj da je mogoc vzrok tudi senzor pretoka zraka.
lp
 
Uporabniški avatar
LIX
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe mar 04, 2005 11:31 am
Kraj: celje

Napisal/-a LIX Sr jan 14, 2009 9:22 am

pomojem ga muči luftmeser to je men delal tud enkrat sol lepo drugic je zafrkavu...
ne nabijat:)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov