Na forumu sem prebrala, da zna biti vzrok za to v sveckah ali filtru goriva. Drzi?
No, zdaj imam pa se eno tezavo. V nedeljo mi je normalno vzgal, smrdelo je ful po starem gnilem avtobusu, ampak sem to pripisala temperaturi -10. Odpeljala sem se par km v eno in takoj potem par km nazaj. Avto se ni bil cisto ogret. Na smaforju pred domom sem hotela speljati, pa so se mi gume malo na mestu obracale -obrati masine pa na 3000 ,da sem speljala. Takoj se mi je prizgala lucka motorja in napis "antipulation foult". Ok, pripisem to speljevanju in obratom ter parkiram v garazi.
Naslednji dan je lucka spet gorela, vzgal normalno. Peljala sem se nekaj km in na tej poti mi je 3 x ugasnil (prizgal normalno iz prve). Ko sem dodajala gas, da bi malo hitreje vozila, je crknil. Obrati niso sli cez 2500 - bolj 2000, ponavadi menjam prestave pri nizjih obratih in nikoli ne divjam in ne vozim hitro in ne mucim avta in masine (je fotr bil mehanik). Ko sem se peljala nazaj je bilo vse bp, le lucka je se vedno gorela.
Vceraj zvecer mi avto ni vzgal, gorela je lucka za motor in prizgala se je lucka za sovoznikov airbag - da je deaktiviran (???). Vzgal ni, je pa "verglau".
Danes zjutraj je prizgal iz prve, lucka za motor - okvaro sveti, lucka za airbag ne sveti vec.
Se opravicujem, ker sem dolga, ampak sem pac zenska, kaj ces. Zanima me, kaj bi to lahko bilo? Je vse to posledica sveck in filtra goriva ali je kaj drugega na stvari?
In se eno vprasanje - kam naj ga peljem na sevis? Na Modrm Levu me vedno "ocurijo" po dolgem in pocez, za Vic sem pa slisala same graje. Hvaljen je Rodex Radomlje - so cene enake kot v ML? Obstaja sploh kaksen garazni mojster za Peugeote?
Hvala za odgovore
