Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Okvara senzorja merjenja nivoja olja - Audi a3, 1.6 bencinar

Napisal/-a RobberDuck So jan 10, 2009 7:16 pm

Pozdravljeni..

Torej na omenjenem avtomobilu (letnik 2003 - že novejši model) se je prižgala rumena lučka za olje. Tester je pokazal napako na senzorju za merjenja nivoja olja. Danes smo poskusili zamenjat ta senzor, na novo natočili olje pa se lučka ne ugasne (ugasne, ker je verjetno tako sprogramirano, a se nato z drugim vžigom avtomobila prižge) oz. tudi tester napake ne more izbrisati. Zdaj ne vem ali je možno, da ne dela tudi novi senzor ali pa je napaka kje drugje. Če preverim nivo olja ročno, je tega dovolj. Olje pa je bilo menjano 3 mesece nazaj (cca 2000 km) in je tudi na videz videti dobro, gosto... Z multimetrom so bili preverjeni vsi konektorji vmesni konektorji, kabli ... in je vse ok. Neki mehanik, ki se ukvarja izključno z elektriko v audijih je ocenil, da je napaka lahko tudi kje v programu na števcu in pa seveda kot sem že napisal na novem senzorju. Zanimivo je, da je po testerju nivo olja na 14,9 mm, ne glede na to ali je priključen konektor na novem senzorju (ki je nameščen na avtu) ali pa na starem senzorju katerega smo priklopili "na suhem" - ni bil nameščen na avtu. Ima kdo kakšne ideje kaj bi lahko še bilo? Občutek imam, da ni kriv novi senzor..
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: Okvara senzorja merjenja nivoja olja - Audi a3, 1.6 benc

Napisal/-a sebaveh So jan 10, 2009 8:09 pm

RobberDuck je napisal/-a:Zanimivo je, da je po testerju nivo olja na 14,9 mm, ne glede na to ali je priključen konektor na novem senzorju (ki je nameščen na avtu) ali pa na starem senzorju katerega smo priklopili "na suhem" - ni bil nameščen na avtu.


To mi zelo diši na napako v napeljavi do senzorja. Ali pa še bolj verjetno - v sami elektroniki, na katero pride signal iz senzorja, torej še vhodni del.

Pri merilnih vezjih nasplošno je tako, da če odleti kakšen element ali pa še pride do slabeka stika na vhodnem delu kamor pride signal iz senzorja (tokovni izvori, mostično vezje, impedančne prilagoditve...) potem se signal obesi na neko vrednost in tam ostane. Kot rezultat pa dobimo neko napačno meritev, ki se niti ne spreminja dosti.

Po kakšnem principu pa deluje ta senzor?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Pe jan 16, 2009 3:16 pm

Zdaj ne vem, če razumem tvoje vprašanje, sam naloga senzorja je, da javi ko je nivo prenizek. Danes smo senozor sprobali in deluje (na drugem avtu) - ne javlja napake. Tako, da očitno je res napaka nekje v povezavi med senzorjem in računalnikom. Očitno, računalnik ne dobi signala od senzorja. Napeljava je bila preverjena. Naslednji teden bo potrebno očitno preverit kaj je s tem števcem. Rečeno mi je bilo, da je potrebno ponovno naložit program. A slučajno ve, za kakšen postopek gre oz. če zna kdo nasplošno povedati kaj več o tem. Jaz se res ne spoznam na napelljave, amapk a ni logično, da gre signal iz senzorja do računalnika in nato šele na števec? Po tej logiki ne vidim razloga zakaj bi bila napaka kje na števcu..

zanimivo se mi pa zdi, kako te lahko avto z najbolj obično opremo (beri: skoraj brez vse opreme), j*** na tak način..
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 16, 2009 3:24 pm

probaj dobit še drugi tester(novejšo verzijo) vem, da enkrat ni hotel ugasnit air-bag, z novejšim testerjem se je nato uredilo....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov