Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Problem s temperaturo vode - Audi a3

Napisal/-a RobberDuck So jan 17, 2009 7:17 pm

Torej gre za Audi A3, letnik 2002 - 1.6 bencinar. Včeraj med vožnjo sem opazil, da se temperatura ne dvigne. Ugasnem avto in opazim, da ventilato dela na polno. Zamenjamo termostikalo in rešimo prižiganje ventilatorja v prazno, vendar to ne reši mojega problema. Temperatura med vožnjo se ne dvigne. Pustim avto prižgan na mestu. Avto se segreje na 80 stopinj (podatki s testerja) nakar se ponovno prižge ventilator na polno. Ali naj nebi termostikalo vklopilo ventilator ko voda doseže dejanskih 100 stopinj?? V vsakem primeru pa mislim da ni normalno da se prižge na 80ih stopinjah. Možno je še, da tudi termostat ne deluje pravilno. Sumljivo se mi pa zdi, da bi se oba okvarila v istem momentu. Vem, da je bilo o tem že kar nekaj napisanega in mi je jasen princip delovanje termostikala in termostata, me pa vseeno zanima, če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So jan 17, 2009 7:47 pm

tester ti bo vse povedal....
P.S. nagaja eno tipalo na bloku motorja(najverjetneje) podobno se mi je dogajalo enkrat na A4 ....skratka, brez testerja brez veze neki v tri dni delat in menjavat...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jan 17, 2009 7:49 pm

Lahko da je šel kazalec temperature,ali slab stik na konektorju, saj ti use ostalo normalni deluje.
Zadnjič spremenil lancia hf, dne So jan 17, 2009 7:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck So jan 17, 2009 8:18 pm

tester je napisal sam napaka na motorju. Prižgana je bila tudi lučka za ESP. Ob menjavi termostikala pa to izgine. Ja, sem sprašval mehanika za to tipalo, ki naj bi blo na bloku motorja pa ni nč vedel o njem.
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 So jan 17, 2009 8:27 pm

v autodati vidim, da ima a3 vklop ventilatorjev preko klima modula, signal za vklop pa dobi preko temperaturnega STIKALA. samo informacijo o temperaturi motorja pa sporoča en SENZOR temperature, obema, ECUju in cagru na armaturni plošči.

torej, ali ti temperatruni senzor laže, zaradi slabih stikov, .. ali pa termostikalo prekmalu preklaplja.
najbolje bi bilo izmerit, ali na nek način določit pravo temperaturo motorja, pa potem primerjat z izpisom iz testerja.

ne pozabi tudi kadar dela kompresor klime se vrtita tudi ventilatorja. možno je tudi da ta modul klim serje, sem imel tak primer na 406ki. poglej stare teme.
LP, Mitja
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules So jan 17, 2009 8:48 pm

oh ja bravo bravo mehanik ne ve kaj je narobej

Kot prvo avto se ti ne segreje na delovno temepraturo preveri po vožnji cca 2 km oz toliko časa da se avto vsaj malo segreje pa poglej obe cevi ki gresta na hladilnik motorja ena spodej in ena zgorej če sta obe tople je kriv za to termostat
drugič termostikalo sploh ni bil zanič še nobenega nisem zamenjal zarad tega

Kot tretjič če je mehanik uporabljal tester bi mogel vedeti zakaj so nekateri kanali v vsakem računalniku
v motorni eletroniki , adapcija 10 kanal 1 imaš v eni vrstici napisano temperaturo motorja katero dobi iz senzorja temperature
v števcu ,adapcija 10 kanal 3 imaš v eni vrstici napisano koliko je v števcu napisano
če se te vrednosti ne razlikujeta za par stopinj zamenjava senzorja za temp motorja
še kaj ??
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck So jan 17, 2009 9:15 pm

zadnje čase ugotavljam, da je precej raznih senzorjev in tipal, zlo težko se je pa odločit za enga. Očitno bo treba peljat na uradni servis, za kar pa mam občutek da bodo porabil dost časa da bodo ugotovl, kar jz že vem - se prav ne dost, to pa vse stane precej več.. Tko da dules, če se slučajn s tem ti doma ukvarjaš mi ni problem pridt v kranj ..
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So jan 17, 2009 10:07 pm

Pozdravljeni

Kot je že napisal "sašo5" brez testerja je samo ugibanje. Po opisu napake pa menim, da vam nagaja elektronika za klimo ( zapikali releji ), vendar mojster tester bo povedal vse.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Ne jan 18, 2009 10:34 am

No ja sj zadeva je ubistvu sledeča, da tudi staro termostikalo po tem ko pobrišeš napako "deluje", po določenem času pa javi, da je se je med računalnikom in njim izgublja signal. Danes moram poskusiti, če bo z novim termostikalom prišlo do iste situacije
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Po jan 19, 2009 8:35 am

No da napišem, kje se je skrivala napaka. Naenkrat sta odpovedala tako termostat kot termostikalo. Ker je elektroski termostat (ni običen) očitno sam pošilja podatke v računalnik (zato se je že na 80 stopinj prižgal ventilator, tudi potem ko je že bilo zamenjano termostikalo). Termostat je bil pa kar prelomljen na polovico. Kovinski del se je odlomil od plastičnega podnožja. Tako da sedaj zadeva funkcionira..

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov