Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Krom

Napisal/-a exide Pe jan 23, 2009 4:46 pm

Na avtu je začel rjaveti sprednji odbijač (kromiran) in kromaste obrobe okoli luči. Zadevo vedno odstranim s purolom, ampak ne ljubi se mi vedno s tem ukvarjat. Se da krom kako zaščiti pred rjavenjem. Pojavljajo se majhne rjave pike, ki so vedno večje.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Pe jan 23, 2009 11:20 pm

lenivec, če je pokroman želez in ne plastika, zadeva nažalost rjavi. Se dogaja tudi na našem hrošču in ga je potrebno vsaketoliko spolirat.
EJ6
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Pe jan 23, 2009 11:52 pm

S čim se pa da vzdrževat kromasto masko (kromana plastika)?

Je kaj razlik med vzdrževanjem kroma ki je na plastiki in kromom na kovini?
C u O r E S p O r T i V o
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide So jan 24, 2009 3:27 am

Najbolj je zanimivo, da je bil sprednji odbijač lani kupljen nov in rjavi, zadnji odbijač je pa star 40 let pa je še vedno kot iz škatlice. :)
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson So jan 24, 2009 3:33 am

in kaj je to za en avto?
 
korencek333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr jan 14, 2009 5:01 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a korencek333 So jan 24, 2009 9:20 am

mislim da ni bil pravi postopek pri kromanju , mislim da je postopek
čiščenje ,če je star ,poliranje , niklanje, kromiranje , da je pa zadeva
lažja oz. cenejša pa spustiš niklanje in potem se ti dogaja to kar opisuješ
jaz imam isti problem
fičko je avto
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide So jan 24, 2009 11:21 am

snikerson je napisal/-a:in kaj je to za en avto?


VW Hrošč
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So jan 24, 2009 1:42 pm

korencek333 je napisal/-a:mislim da ni bil pravi postopek pri kromanju , mislim da je postopek
čiščenje ,če je star ,poliranje , niklanje, kromiranje , da je pa zadeva
lažja oz. cenejša pa spustiš niklanje in potem se ti dogaja to kar opisuješ
jaz imam isti problem


Pozdravljeni

Včasih niso niklali pred kromanjem temveč bakrili. Torej najprej bakriti in nato kromati. Ker pa je malo dražji postopek so bakrenje zamenjali z niklanjem. Pri nekaterih delov od starodobnikov se lepo vidi kakšen postopek je bil uporabljen.

Še danes, nekateri, ki obnavljajo starodobnike uberejo cenejšo pot pri kromiranju.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov