Templar je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Sam pomoje pa tist, ko je skoz na avtocesti tudi ni najbolje za motor. Tist se ga bolj kot ne skoz tera v visokih obratih in je tudi kar precej obremenjen. Če recimo večinoma voziš nekje okrog 150 že more motor kar nekaj dat od sebe, če se pa voziš po lokalni cesti 90 pa je zato dosti manjša obremenitev motorja. Pa še obrati se malo speminjajo, na avtocesti ga pa recimo skoz goniš na 4500 obratih.
Zdaj tu se ne morem 100% strinjat ker treba je vedet da kljub relativno visokim obratom(3000-4000) motorju ne dogaja ravno slabo. Ponavadi teče na delovni temperaturi(ali pa jo tukaj hitro doseže). To pomeni da je olje optimalno segreto, oljna črpalka ima pritisk da maže motor... To pa zagotovo ni slabše kot start stop 1.,2. ler....1. ler.... pri neogretem motorju ko je vse hladno, oljna črpalka lih komaj da ima pritisk... Je pa res da je dosti odvisno od motorja do motorja. Kljub vsemu zagotovo primestna vožnja od 80-100km/h pri ogretem motorju najmanj škodi.
Se pa strinjam z vsemi pred mano glede ur obratovanja. Samo tu je spet drug hec. Ko bi folk začel to čekirat bi raznorazni preprodajalci preprosto vrteli in prilagajali še te števce in bi bili spet na začetku.
Spet napaka....oljna črpalka zmore pri mrzlem motorju dost večji pritisk kot pri ogretem. Finta se skriva v viskoznosti in mazalnih sposobnostih olja, ki pri mrzlem motorju ne dosegajo takih mazalnih sposobnosti, ker je olje pregosto in ne maže dobro.