Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Termo tipalo- kdaj da signal?

Napisal/-a zundapp So feb 07, 2009 12:22 pm

VW passat 1.9 tdi (1Z) motor mi ne pogreje zagrevalnih svečk pri temp. kot so te dni.
Temperaturo motorja meri tipalo, ki je v plastičnem delu na glavi motorja, kjer so nataknjene cevi za vodo in je na njem konektor z 4 kontakti. Tipalo pa ima moder obroček.
Zamima me samo, ali ima kdo podatek pri kateri temp. okolice oz. posledično motorja mora dati signal računalniku, da pogreje zagrevalne svečka.

Ali svečke pogreje vedno za trenutek ali samo, ko je temp.....?????
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 So feb 07, 2009 7:49 pm

lučka v armaturi se prižge (špulca)?
meni je na dizlu vedno pogrelo za trenutek. če je bil mraz pač dlje.
vklop je verjetno preko releja, ta je lahko okvarjen. če bi bil senzor temp bi verjetno javil napako motorja.
svečke so OK?

povej mi letnik in motor, da pogledam shemo v autodato.
LP, Mitja
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp So feb 07, 2009 7:50 pm

A bo pretežko tole?
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp So feb 07, 2009 7:54 pm

Pardon, avto je l. 94-96. Signal - špulca na števcu se prižge, če snamem konektor iz stikala tudi pogreje oz. pride tok na svečke ki delajo...

Zanima me le če obstaja podatek o temperaturi oz. od česa je vse to odvisno.

Sklepam, da gre komanda iz stikala v računalnik, rele in nato tok na svečke
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So feb 07, 2009 11:45 pm

Pozdravljeni

Pravilno sklepate. Stikalo pove ECUju koliko stopinj ima motor, ta pa temu primerno časovno ogreva svečke in zmeša mešanico goriva.
V koliko ECU dobi napačne podatke se podere optimalni čas gretja svečk in motor dobi napačno mešanico goriva/zraka. Vse skupaj pa se lepo vidi na testerju.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Po feb 09, 2009 8:03 am

jp, vklop svečke je direktno iz ecuja, senzor temperature je dvojni, eden za cager v armaturi, eden pa za ecu. če odklopiš senzor mora zagret svečke za 20 sekund, potem pa ugasnit. upornost svečk je 0.4ohma. vse kar je pod 1 ohm je verjetno ok, upoštevaj upornost merilnih žic in natančnost ohmetra.

prilagam tabelo upornosti senzorja pri različnih temperaturah. možno je da ti ta zajbeva. 1-3 je za ecu, 2-4 pa gre na armaturno ploščo.
Priponke
untitled.JPG
LP, Mitja
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Po feb 09, 2009 12:05 pm

Hvala.

Ugotovil sem, da je problem drugje. Že drugič se mi je spremenil "kot" užiga in sicer zaradi gibanja zobnika na glavni gredi.(kajla v obliki polmeseca) in ne klasična zagozda.

najprej smo samo menjali zobnik, ker je bil sedež že rahlo deformiran . Sedaj pa na vem kaj naj naredim???????

Namesto 55 je bilo 43 stopinj predužiga in je hladen slabo vžgal!!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov