Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Tresenje avta v vzvratno

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 6:57 pm

Pozdravljeni

Imam renault megana coupe 1.6e, l 98. Ko se pelješ vzvratno ga začne trest. Pač celi avto se trese. V drugih prestavah je vse normalno. Kaj bi to lahko bilo ?

Hvala
Lp
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Po feb 09, 2009 7:19 pm

vztrajnik?
Če je sklopka še prva je verjetno že precej trda.
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 7:32 pm

Ne, sklopka je fajn mehka. Gre čisto lahko do konca.
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po feb 09, 2009 7:42 pm

Če bi bilo kaj na vztrajniku ali sklopki, potem bi ga treslo v vseh prestavah. Vztrajnik in sklopka se nareč ves čas vrtita le v eno smer.
To tresenje meni bolj diši na kak odlomljen zob na zobnikih vzvratne prestave.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 7:48 pm

Pa to moraš potem celo mašino ven vzet, da prideš do menjalnika in potem zamenjaš zobnike ?

EDIT: Če daš fejst na gas se ne trese.
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po feb 09, 2009 7:58 pm

To pa nevem, nisem še imel primera da bi razstavljal menjalnike, niti ne poznam kako ima tvoj to narejeno. Diagnostika ki sem jo dal, pa tudi temelji na mojem logičnem razmišljanju, tako da te tudi nočem strašiti preveč ;)
Kaj pa nosilci motorja in menjalnika? Že kaj razpadajo?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 8:02 pm

Nosilci menjalnika ? Sploh ne vem kje je nosilec motorja, ne pa nosilec menjalnika :D
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po feb 09, 2009 8:04 pm

To so vedno nosilci motorja in menjalnika
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 8:07 pm

Če daš fejst na gas ga ne trese več tak fejst. Ja kak naj zdaj vem, če so nosilci menjalnika al motorja ?

Pa kak naj vem če je zadnji al sprednji ?
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Miran_90
Mojster foruma
 
Prispevkov: 16777215
Pridružen: Po okt 13, 2008 10:14 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Miran_90 Po feb 09, 2009 8:11 pm

Pa trese samo takrat ko spuščaš sklopko, al tudi takrat ko se pelješ nazaj.
Ker če takrat, ko sklopko spuščaš se meni zdi to povsem normalno.
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 8:22 pm

Ne, trese tudi ko je spuščena. Samo če res po gasu stisneš ne trese tak fejst.
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Po feb 09, 2009 8:32 pm

jaz mislim da so nosilci motorja ali menjalnika baje to hiba meganov coupe......tako sem slišal daj pregledat pa boš točno vedel....
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Po feb 09, 2009 10:22 pm

Pa je težko menjat te nosilce menjalnika in nosilce motorja ?
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Po feb 09, 2009 10:40 pm

Ne vem kako ima tvoj Megane speljan vžig, ampak pri moji Micki je bila kriva oksidirana razdelilna kapa ;) Olfa nož, ''brušenje'' oksidacije s kontaktov + prsta, in potem je šel normalno. Vzvratna prestava je daljša od prve, zato se pri vzvratni pozna, pri speljevanju naprej pa ne.
Briši, ide Micubiši !!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost