Po mojem razmišljanju je to tako:
Vectra C, oziroma elektronski modul zadnjega dela avta, preverja če žarnice delujejo ali če so pregorele. To pa tako, da vsake toliko časa spusti skozi žarnico nek testni signal, in če je žarnica cela, potem izmeri tok ki je šel skozi žarnico. Če je žarnica pregorela, pa napetost ki jo je poslal, ni ustvarila toka. Ta napetostni signal ki je bil poslan na žarnico je sicer premajhen da bi lahko prižgal žarnico in da bi ti to opazil. Ampak je pa lahko čisto dovolj, da tvoj parkomatic misli da luč gori in zato pomotoma vklopi tvojega piskača.
To bi se dalo lepo videt s kakšnim osciloskopom.
Se tvoj parkomatik napaja samo od žarnice, ali pa ima mogoče še dodatno žico za napajanje in dobi od zadnje luči samo signal?
Kako to rešit? Eden od načinov je uporaba releja, ki ga vežeš vzporedno k eni od žarnic. Rele naj bo takšen za 12V in bolj manjši - tak ki porabi čimmanj toka zase. priporočljivo mu je vezati tudi eno zaščitno diodo 1N4007 vzporedno na kotvo, obrnjeno v zaporni smeri. Zato da čimmanj vznemirjamo elektroniko...
Drugi način bi bila uporaba fotocelice, oziroma fotoupora. Ko se prižge luč zadaj, se fotoupor osvetli, ta pa z malo elektronike vklopi rele, kateri bo vklopil tvojega piskača.
Tretji način pa je ročni vklop preko stikala na armaturki. Stikalo se dobi na servisu in se lepo prileže osrednji konzoli.
