Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To feb 10, 2009 10:03 am

Je že tako, oboji menjalniki imajo trmast rikverc, tako BE3 kot MTL5. Pomaga v leru spustiti sklopko, stisniti sklopko, počakati sekundo in lepo pade. Pač težja zapora, konstrukcijska zadeva.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To feb 10, 2009 12:22 pm

DaDek je napisal/-a:kupite opla pa nebo težav :lol: :lol: :lol:

:lol:
sam pol se bojo pa prtožval, da zjutrej komej v prvo dobijo (hidravličnasklopka.press)
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To feb 10, 2009 4:33 pm

roomeo je napisal/-a:a ne, da ni priporočljivo avto zaganjat v vzvratni?


ne, ker se ti pol motor vrti nazaj :lol:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
cuteboy1988
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po sep 08, 2008 8:27 pm

Napisal/-a cuteboy1988 To feb 10, 2009 5:05 pm

Aldin20 je napisal/-a:sem imel vcasih tut problem pri renoju megan coupe..ko sn znova stisno sklopko pa je slo..ampak ni mi to dellao vedno

tzud na našem prejšnjem meganu ni delovalo vedno, pa na tem ko ga zj mam tud ne :!:
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč To feb 10, 2009 5:16 pm

Pri moji 306ki in pri bivsi 406ki isti "problem". Se navadis. Bo pa tako ali tako treba menjati olje v menjalniku.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr feb 11, 2009 2:32 am

Kalos je napisal/-a:Imamo vsi iste probleme vidim :lol:

Pri mojem Kalosu 2x stisneš sklopko pa potem dela vzvratno.

Da pa ne bi bilo priporočljivo avto zaganjat v rikvercu pa prvič slišim...


Kaj imaš ti 1.2 mašino :?:
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr feb 11, 2009 8:18 am

Tudi če boš olje menjaval, bo isto. Sem jaz zamenjal olje v menjalniku, pa je bilo isto pri bivši 206-tki.
 
Uporabniški avatar
d_leonit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Po apr 04, 2005 7:07 pm

Napisal/-a d_leonit Sr feb 11, 2009 9:57 am

Imamo isto problem pri C3-ju z 1.4 16v motorjem, se pa kar pogosto dogaja. Kot opažam ima te probleme večinoma samo citroen in peugeot.
CRDI powah
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr feb 11, 2009 6:52 pm

Kaj res nekateri ne vete zakaj so sinhroni v menjalniku, in zakaj ga vzvratna prestava nima. :D In dokler ga nebo imela, bo tako delalo še naprej pri vseh avtomobilih ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
cuteboy1988
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po sep 08, 2008 8:27 pm

Napisal/-a cuteboy1988 So feb 14, 2009 5:46 pm

kolker sm jaz opazil, nas vse zabava pri istih avtomobilih: PEUGEOT; CITROEN; RENAULT :D se vid da so vsi francozi, naslednji avto bo itq nemec :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 14, 2009 6:18 pm

Ne zabava samo pri francozih :) Enake probleme ima jeep. Ampak tu se ne pojavi problem da ne bi šlo u rikverc ampak da škrtne tko lepo kot pri zetorju kater nima sinhroniziranih prestav :) Prvo zelo "zabrusi" potem ti ročko odbija....potem pa pade not:) Jaz to rešim tako da dam v četrto potem pa v rikverc.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So feb 14, 2009 6:53 pm

cuteboy1988 je napisal/-a:kolker sm jaz opazil, nas vse zabava pri istih avtomobilih: PEUGEOT; CITROEN; RENAULT :D se vid da so vsi francozi, naslednji avto bo itq nemec :P

Renault se čisto vredu šalta v rikverc, meni še niti enkrat ni zaštekal.
Ne vem kako ima Peugeot, samo meni se zdi, da ima rikverc desno in nazaj ne?
Renault ima pa levo in naprej, s tem da moraš na heblu tist obroček gor potegnit. Tako da, je tudi drugi sistem menjalnika. Zgleda da tisti, ki majo desno in nazaj to rajši zajebava.
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge So feb 14, 2009 7:40 pm

Ponavadi imajo vsi avti, ki nimajo prstana ali "pritisni notr" način probleme z vzvratno. Vsi avti, ki imajo vzvratno tam kjer je 6. brzina ponavadi imajo probleme opažam. Jaz imam prstan in gre vedno brez problema v rikverc.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal So feb 14, 2009 7:50 pm

Sej učasih se pri vsakem avtu rikverc kdaj pa kdaj zatakne, vendar se pa definitivno pozna način izdelave menjalnike. Recimo na Mazdi 3, hyundai lantri, Audi A4, Fiat ducato, se mi to zgodi le kdaj pa kdaj. Takrat pač ena od prestav da "prestavi" zobnike v drug položaj(in to ni nujno pri vsakem avtu enaka prestava da se zlo lepo skala z "rikvercom") Se mi je pa na Opel astri, P207, Chevrolet aveo večkrat zgodilo, da je "zaštekala", tak da pri teh avtomobilih, ko jih vozim predno dam v rikverc se vsakič pri sebi vprašam "kaj avtonček a dan bo al ne bo? - kar vsekakor ni pozitivno. Je pa napreimer zanimiva razlika v sinhronizaciji med Hondo Jazz in Mazdo 3. Z hondo tut če stojim čisto na miru "zaškrtne" kadar menjam v rikverc, pa vem da to pri vseh dela tak zato ne rečt, eh je pač boga honda, dočim pri mazdi 3 pa lahko stojim ali pa se še celo malenkost premikam naprej, pa brez težave pade v rikverc in nič ne zaškrta zraven.

Eni pravijo da imajo avtoni 200k km+ in nič ne škrta. Ja to je čisto jasno, ker so vsi zobniki že "dobro prešteti" in bolj kot bodo zobi "korenčkasti" lažje bo padlo v posamezne prestave.


lp, Aleš.
Zadnjič spremenil graal, dne So feb 14, 2009 11:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 So feb 14, 2009 8:20 pm

Jst imam peugeota in so res kdaj težave z prestavami. Ampak da vam zaškrta pa more biti vaša krivda. Men nikol ni na mestu zaškrtal menjalnik, edino se mi kdaj zgodi, če nisem čisto avto ustavil in se je počasi premikal da mi zaškrta. Drugače pa ko se vse skup segreje, pa lepo dela, edino ob mrzlih dneh so težave. Tudi za prvo prestavo so ob mrzlih dneh težave, ampak to rešim na tak način, preden se ustavim in ko mam nizko hitrost prov lepo zdrsne not. Ob 206 pa teh težav nisem opazil pa je letnik 2006, avto res lepo prestavlja. No sam res pa ne prestavlja kot opel, ker tam pa res vse dela kot more. Je pa še ena razlika pri peugeotu ki ga imamo doma in opla k smo meli in še druge, sem najhitreje prestavljal z francozi. Ostali so bili ''nežni'' pri prestavljanju, medtem ko pri francozu cutis vse kako menjalnik prestavlja.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 14, 2009 8:21 pm

Na moji prejšnji "kibli" je bilo enako.Skoraj za vsako,ko sem prestavljal v rikverc, je škrtnilo. Če pa sem se držal navodil (RTFM :twisted: ),kjer je pisalo, da je potrebno najprej stisnit sklopko do konca, počakat tri sekunde in nato prestavit v rikverc, pa ni škrtnilo nikoli. Na zdajšni "kibli" mi tega ni potrebno početi,ker ima sinhron na rikvercu.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
cuteboy1988
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po sep 08, 2008 8:27 pm

Napisal/-a cuteboy1988 So feb 14, 2009 9:10 pm

mišek je napisal/-a:
cuteboy1988 je napisal/-a:kolker sm jaz opazil, nas vse zabava pri istih avtomobilih: PEUGEOT; CITROEN; RENAULT :D se vid da so vsi francozi, naslednji avto bo itq nemec :P

Renault se čisto vredu šalta v rikverc, meni še niti enkrat ni zaštekal.
Ne vem kako ima Peugeot, samo meni se zdi, da ima rikverc desno in nazaj ne?
Renault ima pa levo in naprej, s tem da moraš na heblu tist obroček gor potegnit. Tako da, je tudi drugi sistem menjalnika. Zgleda da tisti, ki majo desno in nazaj to rajši zajebava.


nene, vzvratna je pri men levo gor kot prva, le za ročko ga gor potegneš
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Ne feb 15, 2009 12:48 am

mišek je napisal/-a:
cuteboy1988 je napisal/-a:kolker sm jaz opazil, nas vse zabava pri istih avtomobilih: PEUGEOT; CITROEN; RENAULT :D se vid da so vsi francozi, naslednji avto bo itq nemec :P

Renault se čisto vredu šalta v rikverc, meni še niti enkrat ni zaštekal.
Ne vem kako ima Peugeot, samo meni se zdi, da ima rikverc desno in nazaj ne?
Renault ima pa levo in naprej, s tem da moraš na heblu tist obroček gor potegnit. Tako da, je tudi drugi sistem menjalnika. Zgleda da tisti, ki majo desno in nazaj to rajši zajebava.

to sploh ni pravilo, kako ma katera znamka rikverc. oz. kam ga ma. opel npr. ima pri nekaterih menjalnikih levo gor, pri nekaterih pa desno dol. pri vseh pa je "plovček" za gor potegnit.

tud pri renoju imajo nekateri tako, spet drugi sploh nimajo nič tega obročka "plovčka", kokr pač rečeš, za potegnit. npr. od mojga starga ateta modus ima samo desno dol, nič ne prtisneš not al pa potegneš gor...
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Ne feb 15, 2009 2:37 am

zanimivo, pr sestrinem puntu se to še nikol ni zgodilo, pa ma isto desno in nazaj+tisto za gor potegnit, je pa sicer že pregovorno, da so menjalniki ena izmed večjih hib francoskih proizvajalcev...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov