Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne feb 15, 2009 12:30 pm

Če ne delaš z avtom kot svinja z mehom,potem bo še dolgo vzdržal,tudi če ob vžiganju in vgašanju zacvili.Če je pa tako hudo kot na sliki,je pa ni druge kot zamenjat.
 
tomazek4567
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 25, 2008 4:42 pm

Napisal/-a tomazek4567 Ne feb 15, 2009 12:53 pm

LP Ja se strinjam s tabo bizgec ce ti normalno delas z avtom v nobenem primeru ne mores tko unicit uztrajnik kot je ta na sliki.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne feb 15, 2009 1:28 pm

tomazek4567 je napisal/-a:LP Ja se strinjam s tabo bizgec ce ti normalno delas z avtom v nobenem primeru ne mores tko unicit uztrajnik kot je ta na sliki.

Ne bom se hvalil,ampak povem,da mi za volanom teče 26-to leto staža,ma mi do zdej še ni uspelo uničit nobene sklopke,npr.Poznam pa primer,ko je pri nepolnih 30.000km bilo treba zamenjat lamelo,vztrajnik in še kaj,kar sodi v komplet sklopke.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po feb 16, 2009 8:04 am

@bizgec & tomazek4567: Se strinjam z vama...Vse je odvisno od načina vožnje.

Pa še en kratek fimček,tak za predstavo,kako je DMF zgrajen in kako deluje:

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ



LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po feb 16, 2009 8:33 am

In kaj bi naj bila glavna fora tega vztrajnika, to da blaži sunke pri speljevanju? Ali zakaj je to potrebno? Sej pri navadnem vztrajniku tudi ni treba, da kaj cuka, če lepo normalno speljuješ. Pa to se da med vožnju oz. pri speljevanju ali menjavanju kako čutit, če ima tak vztrajnik ali ne?
Samo tisti vztrajnik od Subaruja je čist drugače narejen, kot tale, ko si prilepil simulacijo.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po feb 16, 2009 8:56 am

Pa ne samo da blaži sunke pri speljevanju, ampak jih blaži tudi med vožnjo, kar pomeni bolj udobno vožnjo pa tudi bolj ekonomično porabo goriva in navsezadnje zaduši tudi ropot motorja pri nizkih obratih.
Vsi dvomasni vztrajniki so narejeni po istem šmornu....zato sem tudi prilepil tisto simulacijo.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Po feb 16, 2009 4:46 pm

Dvomasni vztrajniki so odlična stvar,ampak so narejeni za normalno uporabo,ne pa za ostre štarte in podobno izživljanje.Pri omenjenih podvigih pa ne trpi samo vztrajnik,ampak tudi marsikaj drugega.Je pa tako,da lahko tudi ob normalni uporabi crkne vsaka stvar.Verjetno se marsikdo ne bo strinjal z mano,ampak po toliko in toliko km in letih človek pač začne drugače razmišljat in...
Da ne bo kdo reku,da sem nezmotljiv:tudi sam sem pri svojih 20-ih delal enake komedije,ali morda še hujše,saj mi je uspelo popolnoma uničit diferencial(planetnike)od takrat neuničljivega stroja,ki se mu je drugače reklo BMW 2002 ti.Samo zaradi škripajočih štartov.Ali pa uničenih zimskih verig(očetovih),saj se je bilo z novim diferencialom čudovito vrteti v glavnem križišču in v večerni,snežni idili povzročati iskrenje večje od najboljše flexarice...Dovolj zaenkrat-vsako obdobje življenja ima svoje čare :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov