Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dashi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So feb 22, 2003 5:12 pm

DUAL MASS vztrajnik in samonastavljiva sklopka (SAC TM)

Napisal/-a dashi Po dec 01, 2003 5:51 pm

Pozdrav!
na spletni strani: http://www.euroton.si/avtodeli/luk/ sem prebral tole:

"Samonastavljiva sklopka (SAC TM) je novost na trgu avtomobilskih sklopk. Omogoča daljšo življensko dobo in bolj udobno prestavljanje. Zasnovana je za osebne avtomobile in lahka dostavna vozila za ročno prestavljanje".
"LuK DUAL MASS VZTRAJNIK
LuK je prvi proizvajalce v Evropi, ki je izdelal dual mass vztrajnik (DMFV) za masovno proizvodnjo. LuK-ov DMFW omogoča varčno vožnjo z niskimi vrtlaji, ter povečuje udobje vožnje. Spremembe motornr hitrosti se nič več ne čutijo niti na prenosu niti na karoseriji. Ropotanje menjalnika in bobnenje ohišja so preteklost. To je le ena prednost več, ki jo vsi proizvajalci ekskluzivnih avtomobilov uporabljajo za maksimalno udobno vožnjo ter obenem zmanjšuje porabo goriva in emisije izpušnih plinov".


Vprašal bi če se nekdo spozna na to, ali je to res vse kar piše in zakaj potem bi dali originalne sklopke ali vztrajnike če so ti izdelki od LUK-a boljši (mislim da ima to še sachs). Prosil bi še za malo teorije o tem kako deluje taka "samonastavljiva sklopka" in "Dual mass vztrajnik" (baje takega ima vgrajen novi A4) in kateri avtomobili imajo serijsko vgrajene te zadeve ter ali morda ima npr. AR 147.
LP
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po dec 01, 2003 6:29 pm

Samonastavljivo sklopko ma že moj avto iz '91 leta. R19 16v
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 02, 2003 1:59 am

JAp samonastvljivo sklopko so celo že petke mele :wink: Vsaj moja jo ma letnik 91 :-P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
dashi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So feb 22, 2003 5:12 pm

Napisal/-a dashi To dec 02, 2003 5:23 pm

kaj pa Dual Mss vztrajnik? Kakšno vlogo ima ta?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To dec 02, 2003 5:38 pm

Težji vstrajnik? Ja hitrej se neha vrtit pri recimo šaltanju... Seveda se kasneje zavrti. Če je to res težji vstrajnik :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr dec 03, 2003 7:12 am

TITan je napisal/-a:Težji vstrajnik? Ja hitrej se neha vrtit pri recimo šaltanju... Seveda se kasneje zavrti. Če je to res težji vstrajnik :?:


Vztrajnik ni težji.

Fora je v tem da sta namesto ene mase dve. Kot bi imel dva vztrajnika, ki sta pa med sabo vpeta na podoben način kot kolo pri avtu. Imata vzmet in amortizer. Fora je v tem da ta sistem blaženja ne matra motorja, pri njegovih taktih, in ublaži prenos sile pri spuščanju sklopke.

To je teorija sistema, kako je pa v praksi, bi pa blo fajn videt.
http://www.raceland.si
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov