Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 To mar 10, 2009 5:22 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Po mojem mišljenju tebe ne zajebava tisti senzor, ampak regulator goriva,ki je na pumpi (sodeč po tistem,kar si napisal).Po mojem je začel spuščat.
Kakšna je pa vožnja pri višjih obratih? Potegne tako kot mora? Ali so performanse slabše?
Dejansko mi je ta problem znan, ker se je tako obnašal eden od Fordovih motorjev s CR-om.Med vožnjo je cukal, včasih ni hotu topel vžgat v prvo ampak šele v drugo ali tretjo...tester ni pokazal nič..Vsi mojstri so bili pametni in govorili, da je pumpa švoh,pa dize...itd..Po menjavi regulatorja...je nehal cukat in od takrat vžiga kot da ni bilo nič. Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!

Ja še en L.P od jeep-a
Regulator goriva je na pumpi in ko sem dal pregledat pumpo sem ga potem še enkrat poklico če bi lahko bilo kaj narobe z regulatorjem pa mi je zagotovo da če njemu dela na probnem stolu vse ok. potem mora meni tudi na avtu.
Je pa regulator goriva krmiljen od senzorja tlaka preko računalnika koliko pritiska mora spuščati v skupni vod, in koliko odvečnega goriva spušča nazaj v rezurvuar.
Jutri bom probal zamenjat od enga Voyazerya ta senzor pa da potem vidimo kaj se zgodi.Vidim da sem eden od redkih ki ima ta problem.Zvedo sem da naj bi bilo v tem senzorju še nekaj povezave z živim srebrom.Bomo vidli kaj bo jutri pa potem sporočim kako in kaj.
L.P. Leep 4x4
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 10, 2009 5:57 pm

Včasih je dobro it do več majstrov.....sej veš....več glav več ve.
Le glej da porihtaš , da grema potem , ko še jaz mojga vržem skupi na en pohorjetour :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD To mar 10, 2009 6:26 pm

TrijoAdijo je napisal/-a: Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!


Ni razlika samo v proizvajalcu, ampak tudi v komplet delovanju pumpe.

Jaz bi rad še kaj več svetoval, ampak če avta ne vidim in opravim določenih testov nimam kaj več dodat.
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 To mar 10, 2009 8:39 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Po mojem mišljenju tebe ne zajebava tisti senzor, ampak regulator goriva,ki je na pumpi (sodeč po tistem,kar si napisal).Po mojem je začel spuščat.
Kakšna je pa vožnja pri višjih obratih? Potegne tako kot mora? Ali so performanse slabše?
Dejansko mi je ta problem znan, ker se je tako obnašal eden od Fordovih motorjev s CR-om.Med vožnjo je cukal, včasih ni hotu topel vžgat v prvo ampak šele v drugo ali tretjo...tester ni pokazal nič..Vsi mojstri so bili pametni in govorili, da je pumpa švoh,pa dize...itd..Po menjavi regulatorja...je nehal cukat in od takrat vžiga kot da ni bilo nič. Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!


J a takole!!!!
Motor teško vžge moreš ka celi čas verglat kot da mu je padla nafta.
Ne glede ali je mrzel ali topl ko ga ugasneš isto sekundo ne užge nazaj tako kot da mu je padla nafta.
Motor potem na prostem teku lafa čisto normalno nič ne trese ali da bi se zaganjo niti
da bi ugašo.
Nima pa pri speljevanju nobene moči tako da morem iz garaže ki je malo na ukreber ven z reduktorjem.
Ko pa motor doseže nekje 1500 obratov pa se mu kar odpelje naenkrat potegne ko nor in potem normalno pospešuje če ga pač držiš v teh obratih nad 1500.
Za regulator mi je zagotovo da je v redu. Jutri bom prvo probo senzor,potem pa lahko grem nazaj k njemu če nebo nobene razlike.
l.p jeep 4x4
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 To mar 10, 2009 8:43 pm

lisko je napisal/-a:Včasih je dobro it do več majstrov.....sej veš....več glav več ve.
Le glej da porihtaš , da grema potem , ko še jaz mojga vržem skupi na en pohorjetour :D


Ja Lisko ko porihtam gremo na furo.
Ker zdaj po klancu lahko samo vozim z reduktorjem( še dobro da ga mam) :evil:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr mar 11, 2009 12:02 am

MIHOLD je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a: Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!


Ni razlika samo v proizvajalcu, ampak tudi v komplet delovanju pumpe.

Jaz bi rad še kaj več svetoval, ampak če avta ne vidim in opravim določenih testov nimam kaj več dodat.


Hjoo... :roll:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr mar 11, 2009 12:02 am

jeep 4x4 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Po mojem mišljenju tebe ne zajebava tisti senzor, ampak regulator goriva,ki je na pumpi (sodeč po tistem,kar si napisal).Po mojem je začel spuščat.
Kakšna je pa vožnja pri višjih obratih? Potegne tako kot mora? Ali so performanse slabše?
Dejansko mi je ta problem znan, ker se je tako obnašal eden od Fordovih motorjev s CR-om.Med vožnjo je cukal, včasih ni hotu topel vžgat v prvo ampak šele v drugo ali tretjo...tester ni pokazal nič..Vsi mojstri so bili pametni in govorili, da je pumpa švoh,pa dize...itd..Po menjavi regulatorja...je nehal cukat in od takrat vžiga kot da ni bilo nič. Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!


J a takole!!!!
Motor teško vžge moreš ka celi čas verglat kot da mu je padla nafta.
Ne glede ali je mrzel ali topl ko ga ugasneš isto sekundo ne užge nazaj tako kot da mu je padla nafta.
Motor potem na prostem teku lafa čisto normalno nič ne trese ali da bi se zaganjo niti
da bi ugašo.
Nima pa pri speljevanju nobene moči tako da morem iz garaže ki je malo na ukreber ven z reduktorjem.
Ko pa motor doseže nekje 1500 obratov pa se mu kar odpelje naenkrat potegne ko nor in potem normalno pospešuje če ga pač držiš v teh obratih nad 1500.
Za regulator mi je zagotovo da je v redu. Jutri bom prvo probo senzor,potem pa lahko grem nazaj k njemu če nebo nobene razlike.
l.p jeep 4x4


No hajd..zamenji senzor..pa pol poročaj.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 Če mar 12, 2009 5:56 pm

Evo mene!!!
Nobene razlike !!!
Sem probo tisti senzor pa ista pesem.
Študiram da more imet nekje pumpo nisko tlačno za nafto , ker ko mu pumpam na filtru nafto pa takoj užge.
Jutri bom uprašo če ima še pumpo v rezurvuarju, ker ko sem hotel uzet dol rezurvuar sem vido da ima samo dva kabla do kesla.Se pravi eden je za števec drugi pa za lučko, če bi imel še pumpo bi morala biti še dva plus in minos saj je rezurvuar plastičen.
Ja nič bom vido jutri kaj izvem???
l.p jeep 4x4
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 12, 2009 6:09 pm

Kdaj si pa kaj filter za nafto menjal? Kaj pa če ti kje zrak notr vleče? Če to ni..pa če nimaš pred-pumpe potem je...ali bosch pumpa rahlo pokojna (mislim da ima ta pumpa vgrajeno nizkotlačno pumpo,ki vleče gorivo iz tanka) ali pa regulator na njej.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 Če mar 12, 2009 6:28 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kdaj si pa kaj filter za nafto menjal? Kaj pa če ti kje zrak notr vleče? Če to ni..pa če nimaš pred-pumpe potem je...ali bosch pumpa rahlo pokojna (mislim da ima ta pumpa vgrajeno nizkotlačno pumpo,ki vleče gorivo iz tanka) ali pa regulator na njej.

LP!


Ja sem ga menjal pa je bilo isto potem sem dal nazaj gor spet starega pa spet isto.
Rgulator ima na pumpi potem mi je edino pumpo za en k... popravo oziroma pregledo ,ker je reko da je z njo vse u redu.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 12, 2009 8:45 pm

jeep 4x4 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Kdaj si pa kaj filter za nafto menjal? Kaj pa če ti kje zrak notr vleče? Če to ni..pa če nimaš pred-pumpe potem je...ali bosch pumpa rahlo pokojna (mislim da ima ta pumpa vgrajeno nizkotlačno pumpo,ki vleče gorivo iz tanka) ali pa regulator na njej.

LP!


Ja sem ga menjal pa je bilo isto potem sem dal nazaj gor spet starega pa spet isto.
Rgulator ima na pumpi potem mi je edino pumpo za en k... popravo oziroma pregledo ,ker je reko da je z njo vse u redu.

Prej ko nardiš doktorat :) (kar si ga tko že:D) probaj še enostavno foro.....med filter in pumpo namontiraj nepovratni ventil (zgubit nimaš kaj ....8 evrov pride v avto romi) samo to vseeno ne upraviči izgube moči v nizkih obratih....Vedno bolj pa dobivam občutek, da te jezi res nekaj na pumpi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 12, 2009 11:26 pm

Morda pa ima v rezervoarju še kakšno extra sito (filter) na dovodni cevi? Samo malo dvomim v to.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
jeep 4x4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So feb 28, 2009 5:27 pm

Napisal/-a jeep 4x4 So mar 14, 2009 7:22 pm

Evo mene!
Ravno prihajam iz garaže. Vrgo sem dol kesl pa presenečenje!!
Pogledam not pa samo en velik plavač.Ta pri Dominkotu nima pojma dal sem mu številko šasije od avto in ta tip pravi da ma pumpo v rezurvuarju in da stane 400 eu.
Zdaj ga pom poklico v ponedeljek in bom račo kar dve pa se naj potem po domače j...
s tistim kar bo dobo ker pumpa sigurno nebo.Zgleda da je sigurno nekaj na tem regulacijskem ventilu na pumpi skoraj sem sto procenten.
Nemorem pa razumet ker mi jo je Korenjak celo pregledo zgleda da ni najbolše naredo???
L.p jeep 4x4
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 14, 2009 7:45 pm

jeep 4x4 je napisal/-a:Evo mene!
Ravno prihajam iz garaže. Vrgo sem dol kesl pa presenečenje!!
Pogledam not pa samo en velik plavač.Ta pri Dominkotu nima pojma dal sem mu številko šasije od avto in ta tip pravi da ma pumpo v rezurvuarju in da stane 400 eu.
Zdaj ga pom poklico v ponedeljek in bom račo kar dve pa se naj potem po domače j...
s tistim kar bo dobo ker pumpa sigurno nebo.Zgleda da je sigurno nekaj na tem regulacijskem ventilu na pumpi skoraj sem sto procenten.
Nemorem pa razumet ker mi jo je Korenjak celo pregledo zgleda da ni najbolše naredo???
L.p jeep 4x4


Sem že pisal enkrat o Dominkotu.....En prodajalec je sicer tam , ki se pobriga za vse lepo kot se spodobi....ampak žal ne vem njegovega imena :)

Sicer pa sem ti privat poslal na koga se obrni. Če pa kdo išče generalko za 2.5VM motor se pa lahk zmenimo za razumno ceno :D zaj že več ali manj vem cel motor na pamet :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MIHOLD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To mar 03, 2009 3:54 pm

Napisal/-a MIHOLD Ne mar 15, 2009 2:59 am

Jeep 4 x 4, lahko mi pošlješ pumpo na pregled. Če dela na testni mizi, dela tudi na avtomobilu :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov