Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
PETA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne mar 15, 2009 10:39 am

PROBLEM Z TURBINO

Napisal/-a PETA Ne mar 15, 2009 10:57 am

LEP POZDRAV!
Imam problem z turbino (golf TDI 81 kw). Zelo pogosto mi prekleplja v varni program. Bil sem že na poobleščenem servisu, priklopljen na tester, ugotovili niso nič posebnega. Dogaja pa se naslednje: Če pospešujem postopoma enakomermo mi nekje pri 2500-3500 vrtljajev preklopi v varni program (ne vedno) če pa pospešujem sunkovito pa ne prekleplja (3500-4000). Nekje pri hitrosti 140-160 km/h prav tako preklopi v varni program. Pred cca. enim letom se mi je to začelo dogajat ugotovil sem da sem imel malo premalo olja. Dolil sem olje motor spet začel popolnima normalno delovat. Vendar pa se je v zadnjem času začelo dogajat enako. Ko avto preklopi v varni program, avto ugasnem ga takoj ponovno prižgem nazaj in spet deluje normalno.
Zanjima me ali je imel kdo podobne probleme in kaj bi še bilo za naredit, da bi odpravil težavo. Ali je mogoče kaj narobe z elektroniko, cevkami, ali gre sama turbina h koncu,?

Za odgovore in mnenja se vam v naprej zahvaljujem!!!
LEP DAN Boštjan

;)
 
Aldin20
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: So avg 04, 2007 1:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Aldin20 Ne mar 15, 2009 11:05 am

sem imel enakproblem..vendar je pri meni tester pokazal pretok zraka se mi zdi..in so mi sam spucal neke lopatice in problem resen..imam zdaj mir
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne mar 15, 2009 11:07 am

pozdravljen

no pa začnimo:

sam sem imel isti problem kot ti, rezultat je bil ta, da sem moral novo turbino na koncu kupiti ker mi je tisto turbino sesulo in to dobesedno

če ti na testerju niso ugotovili nič, se pravi naj nebi bilo z samo elektroniko nič narobe kar je ok, imaš en problem manj

tu je lahko problem mehanske narave torej snemite turbino in jo preglejte ( pregled lopatic), lahko da je problem le v sajah, ki so se nabrale in bo turbino potrebno le očistiti, kar spet ni velik strošek - cca. 100€

preglejte cevi, ki so povezane z intercoolerjem ter turbino lahko, da ti je kakšna cev - gumijasta preperela ter nazadnje poglejte elektromagnetni ventil, če dobiš kakega rabljenega ga testiraj a glej, da bo pravi - pravi za tvoj tip motorja
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne mar 15, 2009 11:15 am

elektromagnetni ventil je šel.... beja d.o.o.
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne mar 15, 2009 11:25 am

Biskvitek je napisal/-a:elektromagnetni ventil je šel.... beja d.o.o.


a ti veš čemu služi elektromagnetni ventil? in kakšne veze ima tu beja? si ti kdaj videl ta ventil, veš kako zgleda?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov