Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Killerius
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr apr 18, 2007 3:47 pm

Akumulator?

Napisal/-a Killerius Ne mar 15, 2009 7:20 pm

Lepo pozdrav, imam starega TASovca Golf 2. Glede na leta se kar dobro drži, vendar mi zadnje čase nagaja. Januarja se mi je zjutraj prvič zgodilo, da sem ga moral vžigati na kable. Najprej sem mislil, da je kriv mraz, zato sem ga spravil v garažo a ni pomagalo, naslednji dan so bli ponovno kabli v akciji. To se mi je dogajalo cel teden. Potem sem čez noč začel odklapjati akumulator in problemov ni bilo več. Rekel sem super bom menjal akumulator pa bo. No eno noč sem ga pozabil odkopiti in glej ga zlomka avto je naslednji dan delal. Od takrat (sredi januarja) pa do danes nisem več potreboval kablov. Ampak 2 dni nazaj pa spet, se vsedem za volan, hočem vžgat avto pa nič, kot pred 2 mescoma.

P.S. luči nosi ble prižgane, radio je bil zunaj.

Se priporočam, če kdo ve kaj ga matra.
 
Uporabniški avatar
zvoncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To mar 21, 2006 9:40 pm
Kraj: kamnik

Re: Akumulator?

Napisal/-a zvoncek Ne mar 15, 2009 8:36 pm

a si slučajno kej električnega montiral
drugače kakšen aku pa maš kolk je star kolk se sesede ob vžiganju mal podatkov rabm
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Akumulator?

Napisal/-a lisko Ne mar 15, 2009 9:25 pm

zvoncek je napisal/-a:a si slučajno kej električnega montiral
drugače kakšen aku pa maš kolk je star kolk se sesede ob vžiganju mal podatkov rabm

Napisal je da je menjal aku dva mesca nazaj.....torej je star dva mesca. Vsaj upam da je kupil novega. Za vžig je dovolj če bi bil 34Ah tako da če ima vsaj 64Ah ne bi smelo bit problemov. Poleg tega verjetno motorja niti ne obrača ali pa obrača zelo počasi zato potrebuje kable....

Očitno ga nekaj prazni in čez noč toliko sprazni , da zjutraj več nima moči. Probaj zmerit tok v mirovanju. Če nimaš karkoli od "modernih" porabnikov (dodatno centralno, radio, alarm....) potem ne smeš imet nobene porabe, saj tvoj tasovc nima nobene elektronike, ki bi rabla stand by. Če pa imaš kaj od naštetega pa poraba ne sme presegat nekje okoli 100mA. Vse kar je več išči vzroke...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne mar 15, 2009 10:30 pm

Nisi napisal kje si aku. kupil. Namreč, kekeci na eni od bencinskih črpalk so pozimi avtomobile vžigali kar z novimi akuji, s tem so jih aktivirali in posledično je potem aku lahko fuuuuč. Takšne bedarije se hitro potem širijo po mali Slo. Tako da je to ena od možnosti. Kateri servis sem zanalašč izpustil :roll:

lp
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po mar 16, 2009 9:17 am

Takole soditi ali si nabasal slabo kvaliteto novega akuja ne morem soditi. Možno je.
Bi pa dal pozornost alternatorju. Koliko ga ti sploh fila. Ali se voziš na kratke relacije?
Recimo 2 km. Potem je z dneva v dan aku v slabšem stanju.
Pregledat alternator oziroma regulator.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Akumulator?

Napisal/-a esem Po mar 16, 2009 11:01 am

Killerius je napisal/-a:.... Rekel sem super bom menjal akumulator pa bo. No eno noč sem ga pozabil odkopiti in glej ga zlomka avto je naslednji dan delal. Od takrat (sredi januarja) pa do danes nisem več potreboval kablov. Ampak 2 dni nazaj pa spet, se vsedem za volan, hočem vžgat avto pa nič, kot pred 2 mescoma.
....


Nikjer ne piše, da je menjal aku. Glede na nadaljevanje posta ni rabil kablov s starim akujem. Nekje ima morda stik (oguljena žica, če je blizu kovine, gre morda tok stran celo po principu trafota - induktivni tok? Je to sploh možno?), bolj verjetno pušča kje na kakem malem porabniku (npr lučke v kabini ali prtljažniku, tudi če ne svetijo) spušča malo toka, hkrati alt. slabo polni (verjetno), predvsem pa kupit nov aku (ali ohranjen in pregledan/renoviran rabljen, ki bi zdržal še 2-3 leta. To ni ravno smiselno, a za tak star, morda malo vreden avto bolje kot nič). Še prej pa naj električar (ali trgovci, ki prodajajo aku-je) pregleda aku (dovolj tekočine? morda je to sedaj vzrok, prej pa mraz?) in polnjenje (delovanje alternatorja).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov