Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če feb 26, 2009 1:09 am

Pozdravljeni
Računalnik ima: tip motorja C3J700 in C3J760 - 12 pinski konektor pod pokrovom motorja na sredini požarne stene.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5061
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če feb 26, 2009 1:25 am

Mad je napisal/-a:
- servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...

a "obstaja" na obali še Fikfak; ta je bil dr.fergazer (sin (Sergej) vem da je nekaj "vozil" leta nazaj)...

P.S sicer bi jaz tudi rekel, da ima ta petka "centralca" (singl point injection) in le ti znajo bit požeruhi, sploh ko se kaj "razjebe"....
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če feb 26, 2009 1:42 am

sašo5 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
- servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...

a "obstaja" na obali še Fikfak; ta je bil dr.fergazer (sin (Sergej) vem da je nekaj "vozil" leta nazaj)...

P.S sicer bi jaz tudi rekel, da ima ta petka "centralca" (singl point injection) in le ti znajo bit požeruhi, sploh ko se kaj "razjebe"....



... Še čeprav Roman - oče Sergeja dela bolj za vnuka in svoje veselje (oldtajmerji) pa kakega starega kolega ... mali Roman tudi čeprav ne vem če še ... vozi karting ali je prestopil na kaj drugega ...

... največkrat pri takih avtomobilih kot je R5 zamenjava svečk naredi čudeže ... vžiga še ko je čisto brez elektrode samo pije pa kot buldožer - tako da folk sploh ne menjuje svečk :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
repTiL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 25, 2009 10:51 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a repTiL Če feb 26, 2009 2:32 pm

Mad je napisal/-a:... Če je 95 letnik je sigurno injection - sicer mono -point a še vedno injection ... Petka ima modul vžiga ki je nekje na karoseriji - požarna stena in če ti pije je lahko tudi tam okoli narobe ... mogoče je tudi tvoj injektor zapacan in premalo atomizira gorivo pa se to pozna pri porabi ... kot sem videl si napisal da si z obale - v Izoli imaš avtoodpad en odcep po tehničnih pregledih pojdi k mehaniku ki je lastnik odpada ti bo verjetno znal pomagat ker dobro pozna ta motor in če ne je v stari garaži od AMD Izola dol pri Delamarisu majster za tvoj problem - servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...


Tako preden bi šel menjat injector sem najprej menjal tisto modul vžiga oz. regulator pritiska to so mi svetovali rezultat avto je začelugašat če si dal po gasu ter nemiren prosti tek, črn dim ter cedit se začelo z avspuha torej sumim da je to ne dela prav ter moj dela mogoče po mojem mnenju prilagam slliko na to kar sem menjal ter spet vrnil original nazaj kot je bilo iščem injektor koliko je kaj cena rabljenega novega original oz. ali ne ne dobim lokalni odpad nima .....
Priponke
del.JPG
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če feb 26, 2009 2:44 pm

Amm kokr jaz vem ima R5 1.4 Five filter gor na pokrovu.
Kaj to je F3N pol?

Slika
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če feb 26, 2009 2:55 pm

Preveri še, če je morda preperel tank ali kakšna cevka in bencin izteka.


lp, Aleš.
Slika
 
repTiL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 25, 2009 10:51 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a repTiL Če feb 26, 2009 4:03 pm

graal je napisal/-a:Preveri še, če je morda preperel tank ali kakšna cevka in bencin izteka.


lp, Aleš.



Kot sem povedal malo nazaj sem testiral s kartonom ter cevi so vse suhe.
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Če feb 26, 2009 5:03 pm

Morda je vzrok za višjo porabo okvarjen senzor temperature motorja. Posledica prebogata mešanica.

Drugače pa mislim, da so vsi avtomobili prodani v SLO po letu 1993 morali imeti uravnavan katalizator, torej elektronsko vbrizgavanje in ECU (motorni računalnik) + lambda.

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 27, 2009 10:50 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Tudi sam imam enako petico in s polnim tankom goriva delam okoli 500km. Naših mopedov se ne da priklopiti na tester. Lahko se fizično pomeri z OHM metrom ali pa CO v izpuhu in to je vse. Ali je pred menjavo lambde bila tudi tako žejna?

Lep pozdrav


Se ne bi strinjal da se naših strojev ne da priklopit na tester.....
poglejte kaj sem našel v manualo za petko....

Slika
Očitno se jo da.....potrebno je imet samo pravi tester....če ga kdo ima imam tud vse podatke tako kot za single point kot multipoint injekciton.
Pa naj še kdo reče da R5 ni stroj :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe feb 27, 2009 11:32 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Računalnik ima: tip motorja C3J700 in C3J760 - 12 pinski konektor pod pokrovom motorja na sredini požarne stene.

Lep pozdrav


Pozdravljeni

"lisko"
Samo dva tipa motorjah imajo priklop za računalnik. Nekateri tipi na požarni steni, eni pa pod vžigalno tuljavo. Za komunikacijo uporablja ISO 9141 protokol.
Za vse tiste, ki nimajo priključka in vežejo na 16 pinski konektor:
- pin 7: K linija
- pin 15: L linija

In še originalna Renojeva rasporeditev - 12 pinski konektor
Slika


Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
repTiL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 25, 2009 10:51 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a repTiL To mar 03, 2009 2:32 pm

Tako po pregledu ter merjenju emisij je mehanika rekel da sumi da je šel regulator pritiska kot sem priložil na prejšnem odogovoru sliko. ter to je s tem tudi pokvarilo sondo ki sem jo menjal če bo delovalo oz. če bo vozilo manj pilo pišem.
 
repTiL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 25, 2009 10:51 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a repTiL To mar 17, 2009 2:21 pm

Torej vozilo se po popravilo mehanika na bivšem AMZS Izola ni rešilo, saj po tem ko sem napolnil tank napolno ter do tega trenutka prevoženih 135 km je prikaz tanka malekost čez polovico, kar pomeni da ni popravilo ni zaleglo sumim da je injektor. v iskanju torej rabljeneg injektorja

LP

P.S.
s popravilom je bilo bencina samo še 50 km torej skupaj 300 km približno dokler ni gorela lučka
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov