Mad je napisal/-a:
- servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...
sašo5 je napisal/-a:Mad je napisal/-a:
- servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...
a "obstaja" na obali še Fikfak; ta je bil dr.fergazer (sin (Sergej) vem da je nekaj "vozil" leta nazaj)...
P.S sicer bi jaz tudi rekel, da ima ta petka "centralca" (singl point injection) in le ti znajo bit požeruhi, sploh ko se kaj "razjebe"....
Mad je napisal/-a:... Če je 95 letnik je sigurno injection - sicer mono -point a še vedno injection ... Petka ima modul vžiga ki je nekje na karoseriji - požarna stena in če ti pije je lahko tudi tam okoli narobe ... mogoče je tudi tvoj injektor zapacan in premalo atomizira gorivo pa se to pozna pri porabi ... kot sem videl si napisal da si z obale - v Izoli imaš avtoodpad en odcep po tehničnih pregledih pojdi k mehaniku ki je lastnik odpada ti bo verjetno znal pomagat ker dobro pozna ta motor in če ne je v stari garaži od AMD Izola dol pri Delamarisu majster za tvoj problem - servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Tudi sam imam enako petico in s polnim tankom goriva delam okoli 500km. Naših mopedov se ne da priklopiti na tester. Lahko se fizično pomeri z OHM metrom ali pa CO v izpuhu in to je vse. Ali je pred menjavo lambde bila tudi tako žejna?
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Računalnik ima: tip motorja C3J700 in C3J760 - 12 pinski konektor pod pokrovom motorja na sredini požarne stene.
Lep pozdrav
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov