Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Razdelilna kapa in kabli

Napisal/-a obcasnigledalec Po mar 16, 2009 10:18 pm

Mene pa zanima na koliko časa bi se moral menjati kabli od razdelilne kape do svečk? Pa kako se preveri stanje če je vse vredi z njimi z kakim multimetrom? Mam pa polo l.1998.
Pa če se mogoče ve kje se jih da dobit, pocen?
Pa kje nasploh bi se dal ugodno dobit VW dele v LJ in bližnji okolici?
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po mar 16, 2009 11:09 pm

Pozdravljeni
V koliko želite kvalitetno robo, potem si nabavite original, ki je malo dražja apak............ v koliko pa želite poceni ( Copex, Motomat.................... ) vendar je temu primerna tudi ........................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po mar 16, 2009 11:51 pm

I.S.T ima najcenejšo robo, ampak o kvaliteti nimam pojma. Jaz vedno kupujem tam, ko je najceneje. Za stare "kripe" je čist OK.
Potem imaš pa še Motomat na Celovški cesti.
Potokar na Parmovi
Euroton na Tržaki cesti (št.okol 300-350 točno ne vem)
West Tržaška cesta + Trgoavto
V Medvodah je tud en Tapos
Potem Škofja Loka Markovič.
Vrhnika-Avtomax, Vargalant.

BO dost

Če se ti gre za ceno potem se obrni na I.S.T (Šentvid pri Ljubljani).
A ti cuka avto.Zakaj bi menjal kable?
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Po mar 16, 2009 11:58 pm

Menjal bi za vsak slučaj. Ker avto nima knjižce nimam pojma o stanju. Sicer zgleda vredu, ampak če niso preveč dragi kabli bi jih pa lahko zamenjal, zgubit ne morem nič, ne? Ampak lahko da že lep čas niso bili menjani, kot svečke, ker stare so bile rjavele vsepovsod. Preventiva pač.

Res da je mal starejši avto, ampak raj dam par evrov več in mam boljši del, kot pa da šparam z denarjem. Sam bi pa rad opravil čim več dela na avtu ker bi pač rad to znal.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To mar 17, 2009 7:54 am

Tudi originalna kvaliteta je lahko poceni, originalni deli na servisu pa so običajno dvojna cena. Originalna roba se dobi na AC, to so Beru kabli za vse nemške avte, ponekod imajo Bougicord kable, prva vgradnja pri francoskih, dobiš tudi Bosch, lahko pa Champion, ki je soliden, vsekakor je tega precej, vzemi silikonske Beru.
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab To mar 17, 2009 8:54 am

Jaz nabavlam dele pri Potokarju ali pa v Copexu in imajo dobro robo. Nikol imel problemov.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 17, 2009 9:07 am

Raje malo več dat pa držijo en cajt. Mel dvakrat probleme z cenenimi kabli ki so že po letu dni prebijali :S
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec To mar 17, 2009 6:49 pm

Kako bi pa najbolj preveril v kakšnem stanju so?
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
bishop
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:21 am
Kraj: Vodice

Napisal/-a bishop To mar 17, 2009 7:57 pm

zapelji v kakšno temo in z kakšno pršilko pošpricaj po kablih. Če se ti bo prikazovala kakšna iskrica pomeni, da kabli prebijajo. drugače pa ne diraj lava dok spava(ne mnjaj dokler dela). Če bi bilo kaj narobe s kabli, bi avto cukal, lahko tudi laufal po treh cilindrih...
I DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED ME!
 
Uporabniški avatar
davac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Ne mar 02, 2008 7:06 pm
Kraj: Rog.slatina

Napisal/-a davac To mar 17, 2009 9:04 pm

bishop je napisal/-a:zapelji v kakšno temo in z kakšno pršilko pošpricaj po kablih. Če se ti bo prikazovala kakšna iskrica pomeni, da kabli prebijajo. drugače pa ne diraj lava dok spava(ne mnjaj dokler dela). Če bi bilo kaj narobe s kabli, bi avto cukal, lahko tudi laufal po treh cilindrih...

ja točno tak,pusti pri miru dokler je vredu.
jaz sem imel večne probleme z kabli in prebijanjem,prvič kupil bougicord blo vredi pol leta pa spet prebijalo,drugič kupil neke xxyy za 20eur so držali 3tedne pa spet prebijalo...potem sem pa nabavil original BERU-jeve grafitne zdaj je pa vredu že lep cajt,je pa res da so dragi ko žafran :roll:
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc To mar 17, 2009 9:28 pm

Dokler nič ne poka med vžiganjem, ali pa težko vžiga (prebija), pusti pri miru. Je sigurno v dobrem stanju. Ko se pa pojavijo prvi problemi, da neče vžgat v prvo, pri tem kako čem rečt, motor potresuje, skoraj vžge pa spet umre, pa le zamenej ne samo kable, ampak preventivno tudi razdelilno kapo, ki zna biti marsikdaj vir težav pred kabli.
Seveda, se ti problemi ponavadi pojavljajo med deževjem, ali pa če nimaš garažiranega avtomobila. Sam sem 5ko vsak dan doma normalno vžgal, a v deževju sem pa nato za domov imel vedno probleme, zaradi vlage, takrat ti pa priporočam WD40 za začasno rešitev, pa ne šparati z sprejem.

Aja, meni je ene leve znamke razdelilna kapa in kabli normalno deloval vse do prodaje stare kripe ciganom, pa se nisem bal vode in blata z njo.
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec To mar 17, 2009 10:08 pm

Hmm, mam občasne probleme z vžigom, nekaj takega kot ti praviš, ampak se ne spomnim če je bilo vlažno ali ne. Res pa da je zadnje čase suho vreme in nimam problemov z vžigom, bom pa spremljal kako se avto obnaša ob vlažnem vremenu. Ker drugače dela, samo vžig pa je muhast, včasih takoj ko ključ obrnem vžge, spet drugič pa začne verglat in potem je treba po gasu stopit zato da zaštarta. Včasih pa, tako kot rečeno, skoraj vžge in takoj crkne.
Zdaj že objavlam občasno
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov