Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc To mar 17, 2009 8:36 am

a ti v avtu gretje dela,če ti gretje ne dela je možno tud da ti vodna pumpa ne dela,sm mel že ene par takih primerov zlasti nemci
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie To mar 17, 2009 8:50 am

Če mu nebi delala vodna pumpa bi avto zakuhal.
Gretje mu pa oslabljeno dela. Ekvivalentno z teperaturo motorja.
Po mestu mu dol teče. Na AC pa ga zebe.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc To mar 17, 2009 8:56 am

a si prepričan da bi zakuhu,a si že vidu kaj sploh naredi s pumpe
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie To mar 17, 2009 9:24 am

Ja
Motor se pregreva.
Od voznika je pa potem odvisno ali bo upošteval opozorilne lučke in pravočasno
ustavil ter ugasnil motor.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To mar 17, 2009 9:33 am

a dejte no, brez vodne pumpe zakuha v destih minutah stanja v koloni, pa tut, če je zunaj -10 stopinj in če maš gretje vključeno na full.......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
mazda3_2005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a mazda3_2005 Sr mar 18, 2009 9:48 am

Sem se še malo pozanimal okoli in edini odgovor, ki sem ga dobil in je meni logičen je ta v narekovajih:

"a si probal originalni termostat, če se ne motim se odvisno od letnika ta odpira pri 87 ali 89 ali 93 stopinjah.
Meni se je podobno dogajalo na pasatu 1,8 90 KM. Ob menjavi jermena sem zamenjal še vodno pumpo (ki se itak menja) in termostikalo na bloku, od takrat naprej je delalo dokler mi avta niso parkirali v kostanj pri hipodromu. Pri VW ima ob normalnem delovanju sistem hlajenja ustvari tlak (0,5 -1,0 bara), če je pumpa obrabljena je ta tlak prenizek, voda kroži prepočasi zato se voda ki je v hladilniku preveč ohladi. Termostat pa ostane normalno odprt, ker do njega pride dovolj topla voda.

Ne trdim, da moja teorija drži, ampak pri meni je to pomagalo

kar se pa tiče obrabe motorja zaradi hladne vode se ne sekiraj preveč, ker je v tem primeru bolj pomembna temperatura olja, ki se pa sigurno ne ohladi toliko da bi zgubil mazalne sposobnosti"

A je možna ta varianta z obrabljeno vodno pumpo? Vodna pumpa je še prva in bila zamenjana ob menjavi zobatega jermena in šponarjev!!!
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Sr mar 18, 2009 12:15 pm

Dvomim, da prihaja do nihanja temperature samo zaradi termostata. Če odpira nekaj stopinj prehitro, bi kazalec temperature kljub temu moral biti pri miru, ampak kak milimeter dva nižje kot prej. To trdim iz lastnih izkušenj. Tak primer sem imel na svojem avtu, termostat je ostal odprt, potem sem ga menjal z neoriginalnim, ki pa kljub navedenim podatkom odpira nekoliko prej, zato je kazalec za kako debelino kazalca nižje kot pred menjavo, je pa še vedno ves čas pri miru, seveda po tem, ko se motor ogreje.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov