Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 01, 2003 1:01 pm

Če bi ti šu radiatorček, bi imel vodo povsod po tleh v kabini, ker v tem radiatorčku je voda, ki hladi mašino. Poleg tega bi imel v avtu vedno manj vode v motorju.
Prej bi rekel, da je šlo narobe kej pri elektroniki, da ventila ne vklopi.
Ta radiatorček dceluje tko, da ima pred seboj ventil in če ti hočeš toplo vklopiš ventil in vroča voda steče v radiatorček, skozenj piha zrak, ki ga ta radiator (kilerček) ogreje in tako naj bi imel topel zrak v avtu. - tko vsaj pr men u japoncu deluje stvar, ki pa nebi smela biti dost drgačna pri drugih avtomobilih. Prvo pelji do enga privat servisa, k pozna avto in ve kaj je kej u avtu - (na servisih ponavadi nimajo pojma, pa vse skup menjajo, da imajo manj dela, ker se jim ne da poglobiti v probleme avta). Ko bo kdo, ki pozna tak avto to pogledal, ti bo tudi svetoval kako boš najlaže in najceneje prišel skozi. Mislim, da je že enkrat dost pogovorov, kok so dragi uradni servisi - vsi so predragi za učinek, ki ga dajo. Jst avtomobile sam šraufam, kar ne znam, grem do ljudi ki recimo samo ta tip avtomobila šraufajo - tam dobim vse informacije in potem sam naprej delam.
Predlagam ti, da najdeš nekoga, ki tok pozna safrane kt svoj žep - sigurno je kakšen kje, in boš vse lahko poštimal napol zastonj.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dmon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če nov 07, 2002 10:04 pm

Napisal/-a dmon Po dec 01, 2003 1:15 pm

No...Renault ma to serijsko napako ze zelo dolgo.
Se je zgodilo tudi meni (R Clio '95).

Fora je da ti gre radiatorcek, ker ma premajhne luknjice. To so ene luknjice skozi katere tece hladilna tekocina.
Ta tekocina je pa tista, ki krozi skozi masino in povsod po avtu...well...tista, ki hladi ceu avto. (no vsaj tako sem jaz zastopu, ko so mi tole razlagal na servisu).

Resitev (to sem naredu jaz):
Na servisu ti namesto hladilne tekocine posljejo cez eno cistilo za ene 2h in potem prov crno vse skupej ven tece (umazanija) in potem ce imas sreco se ti une luknjice odmasijo. Kakorkoli pa pogledas, delal ti bo bolje kot sedaj.
Potem je seveda treba zamenjat se hladilno tekocino in termostat (ni drago).
Vse skupaj mislim da me je prislo okol 20.000 sit na uradnem servisu.

Pr meni se ni cist do konca spucal, ampak greje bolje in ce pomislim greje vedno bolje, ker sedaj se pocasi cistijo luknjice z novo (ne tako umazano) hladilno tekocino.
Tako, da pricakujem, da bo proti koncu zime ze dobro.

Preprecevanje tega problema:
Na 1-2 leti menjaj hladilno tekocino.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 01, 2003 1:25 pm

En je mal daleč od tebe - v Straži pri Novem Mestu je človek ki se v vsakega renaulta podrobno spusti in vse poštima tko kot je treba - cena je pa vsaj za 2/3 nišja od servisnih storitev na original serrvisu. Ime mu je Robert. Ne vem kako se piše in ne vem njegove cifre - nekoč je men popravljal avto in mi je res dobr naredu, moja mat k njemu vozi pa se tut ne pritožuje, pa tut od drugih sem slišal, da ni pripomb čezenj, tako da za zdaj še nisem nič slišal proti njemu.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 02, 2003 2:07 am

Kak je pri safranu naretu lih ne bi vedel vem sam da petka nima ventila za vodo ampak voda iz motorja kr direkt kroži po sistemu.Ko uklopiš gretja pa sam loputo za zrak premakneš enkrat mimo radiatočka(hladno) enkrat pa prek njega (toplo)
In pri obeh petka do zdej sem mel problem z gretjem (pri tej mi je celo radiatorček spusto). No pri prejšni petki mi je šel termostat u mašin in motor sploh ni prišel do delovne temp. Posledica:slabše gretje.
Pri tej petki pa se loputa za preusmeritev zraka ni do konca premaknila in je poleg vlekl še mrzel zrak. Posledica: slabše gretje.
P.S. Nebivedu: slabo ti poznaš petke c c c :D :D :D <- hec da neuš resno mislu :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 02, 2003 7:41 am

Petka ima loputo, samo nimam več petke. Že nekaj časa ne več - zdej imam subaruja - ta pa ima kr ventil.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To dec 02, 2003 7:47 am

SAFRANE, poznam enega avtoelektričarja, ki na realu dela pa popoldne se kej pogleda, ce ma cajt. Poklic me, ce bi sel k njemu na obisk. Je pa iz LJ, men je vedno dobr naredu pa pocen.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 02, 2003 8:28 am

Safrane probaj s temle človekom;
Vinko Gregorc tel.:041633932
Ta mislim, da ima vse kar hočeš za renaulte, dela pa na večih servisih - je poceni, samo stalno ga spremljaj kaj dela, ker sem slišal, da je tut mal nateguna.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe dec 05, 2003 4:29 pm

sam sem meu do potankosti isti problem kot ti z omego.

problem je bil v tem da je vodni kamen zamasil radiatorcek in je bil pretok vode ful slab. to se naceloma zgodi zato k folk tanka v kiler navadno vodo namest destilirane.
to da so luknce mejhne ni napaka renaulta, ampak morjo bit majhne zato da je izkoristek cimvecji.

na servisu so mi rekl isto kot teb. sam pol sm jz doma ugotovu da je dostop do radiatorcka very simple zato ker sm mogu sam odprt predalcek pa tisto gajbico k je not vn uzet(4sraufi) vrata so ostala gor, pol je pa not se en sraufek za kilercek pa en za cevke(nobenih zaticev pa tega sranja). pol sm ga neki pucu na razne nacine, pa dal nazaj not, pa je zacela zadeva se puscat.. pol sm se vozu ene par tednov tko da mi je skoz rosil sipe od znotri(ker je voda izhlapevala v gretje) in sm mogu met skoz tisto metlco za brisat pri roki.
in sm tko jamru enmu k ma isto omego, pa je reku tip da je meu isti problem pa da je kupu nov kilercek, starga pa da mu je en mehanik pol ocistu z solno kislino in da je k nov. ta tip mi je pol dal tist kilercek za pivo, in odkar sm ga dau not dela zadeva 100na uro.

mal poglej ce se da glove compartment(predalcek) kako vn uzet pol je pa levo zravn ta kiler. skor pr vseh avtih je lazje dostopen kot se zdi.
pa se neki ce ti gretje dela, sam ful ful slabo, pol je to skor zihr to.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov