Napisal/-a nebivedu Po dec 01, 2003 1:01 pm
Če bi ti šu radiatorček, bi imel vodo povsod po tleh v kabini, ker v tem radiatorčku je voda, ki hladi mašino. Poleg tega bi imel v avtu vedno manj vode v motorju.
Prej bi rekel, da je šlo narobe kej pri elektroniki, da ventila ne vklopi.
Ta radiatorček dceluje tko, da ima pred seboj ventil in če ti hočeš toplo vklopiš ventil in vroča voda steče v radiatorček, skozenj piha zrak, ki ga ta radiator (kilerček) ogreje in tako naj bi imel topel zrak v avtu. - tko vsaj pr men u japoncu deluje stvar, ki pa nebi smela biti dost drgačna pri drugih avtomobilih. Prvo pelji do enga privat servisa, k pozna avto in ve kaj je kej u avtu - (na servisih ponavadi nimajo pojma, pa vse skup menjajo, da imajo manj dela, ker se jim ne da poglobiti v probleme avta). Ko bo kdo, ki pozna tak avto to pogledal, ti bo tudi svetoval kako boš najlaže in najceneje prišel skozi. Mislim, da je že enkrat dost pogovorov, kok so dragi uradni servisi - vsi so predragi za učinek, ki ga dajo. Jst avtomobile sam šraufam, kar ne znam, grem do ljudi ki recimo samo ta tip avtomobila šraufajo - tam dobim vse informacije in potem sam naprej delam.
Predlagam ti, da najdeš nekoga, ki tok pozna safrane kt svoj žep - sigurno je kakšen kje, in boš vse lahko poštimal napol zastonj.
LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!