Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mr hiccup
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So dec 04, 2004 2:28 pm

Hladen vžig R5

Napisal/-a mr hiccup So mar 28, 2009 4:49 pm

Pozdravljeni!

Imam problem s hladnim vžigom R5, l.91, 1.4. Motor ne vžge, če je popolnoma ohlajen ... posebno se to pozna ob hladnih jutrih, če je temperatura okoli 0°C potrebuje kar nekaj časa, da vžge, pa tudi potem ga lovim z gasom da ne ugasne. Ko se motor segreje ne ugaša, vendar se mi zdi, da ima v prostem teku povišane obrate. Mislim da je tudi poraba prevelika 7,8 l/100km
Poleg tega včasih cuka med vožnjo, ko se nekaj časa vrti pri malo višjih obratih in prestavim v nižje.
Avto sem imel na meritvi izpušnih plinov in je vse v mejah normale.
Na servisu je mehanik menjal neke kable ker so bili stopljeni in je rekel da je možno da je prišlo do okvare krmilnika (računalnika) zaradi stopljene izolacije. Kako lahko preverim če je krmilnik vredu?
Druga ideja je tudi da je okvarjen motor prostega teka in zato motor ne deluje pravilno.

Prosim za ideje ali izkušnje, če je kdo že imel podoben problem, ali če se kdo malo bolj spozna na to zadevo kot jaz :roll: :)

Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Reševalec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če feb 12, 2009 1:36 pm
Kraj: Laško

Napisal/-a Reševalec So mar 28, 2009 5:34 pm

Pozdravljen.
Če bi ti crknu motorček za prosti tek,bi ti avto ugasnu vedno k bi pritisnu na sklopko pri ustavljanju avta.Pa pni važen ali je motor segret,ali pa ne.Imeu sem tak problem pri meganu.Vedno k sem u kririšču ustavu mi je motor ugasnu.Pa tud brez gaza ni užgau.V glavnem avto v prostem teku ne teče.
Poglej lopute na frgazerju.Ta avto še ni ainšpric,ampak ima mono ubrizg.Lahko da ti kašna loputa šteka.
 
Luke
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr nov 12, 2008 7:21 pm

Napisal/-a Luke So mar 28, 2009 5:38 pm

poglej senzor za pretok zraka(ta je pri meni crknu in sm meu iste težave)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So mar 28, 2009 6:00 pm

Luke je napisal/-a:poglej senzor za pretok zraka(ta je pri meni crknu in sm meu iste težave)


na petki?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka So mar 28, 2009 6:56 pm

Kakor jaz vem ima petka let 91 še vse na fergazer, nobenega računalnika...lahko pa se motim :?: :?:
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 28, 2009 7:09 pm

Pavka je napisal/-a:Kakor jaz vem ima petka let 91 še vse na fergazer, nobenega računalnika...lahko pa se motim :?: :?:

Odvisn kter tip motorja....C3J ima single point+ mixture regulation.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo So mar 28, 2009 7:41 pm

..frgazer spucej..pa loputo preglej mogoce ma ksn luft(usaj pr men je blo tko ko sm bremzau se je ugasau)...je pa bla R5 tud l.91 ,samo je biu 1.1. motor...lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 28, 2009 11:38 pm

mr hiccup: Povej prvo tip motorja , da se bo nehala razprava o tem ali imaš frgazer ali injektion.
1.1 petke pa so imele vse frgazer. 1.4 pa mešano. Vendar žal nimam podatka od kdaj dalje so bile frgazer in kdaj injektion.
Če mene uprašaš imaš probleme s senzorjem temparature...simptomi so dokaj enaki.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mr hiccup
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So dec 04, 2004 2:28 pm

Napisal/-a mr hiccup Ne mar 29, 2009 8:59 pm

Tip motorja je C3JE760.
Res je, leta 91 v SLO še niso delali Five, vendar je moja made in France.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne mar 29, 2009 11:31 pm

Pozdravljeni

Na požarni steni ima 12 pinski konektor za tester. Lahko da vam nagaja potlačni regulator, preverite cevke, ki peljejo na njega ali pa senzor temperature, kot je že omenil "lisko".

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 30, 2009 8:20 pm

Tole so podatki tega motorja....
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov