Imam problem s hladnim vžigom R5, l.91, 1.4. Motor ne vžge, če je popolnoma ohlajen ... posebno se to pozna ob hladnih jutrih, če je temperatura okoli 0°C potrebuje kar nekaj časa, da vžge, pa tudi potem ga lovim z gasom da ne ugasne. Ko se motor segreje ne ugaša, vendar se mi zdi, da ima v prostem teku povišane obrate. Mislim da je tudi poraba prevelika 7,8 l/100km
Poleg tega včasih cuka med vožnjo, ko se nekaj časa vrti pri malo višjih obratih in prestavim v nižje.
Avto sem imel na meritvi izpušnih plinov in je vse v mejah normale.
Na servisu je mehanik menjal neke kable ker so bili stopljeni in je rekel da je možno da je prišlo do okvare krmilnika (računalnika) zaradi stopljene izolacije. Kako lahko preverim če je krmilnik vredu?
Druga ideja je tudi da je okvarjen motor prostega teka in zato motor ne deluje pravilno.
Prosim za ideje ali izkušnje, če je kdo že imel podoben problem, ali če se kdo malo bolj spozna na to zadevo kot jaz


Lep pozdrav!