Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To mar 24, 2009 10:34 pm

da ti jih jaz mal razjasnim.odkar ma cipanega je naredu okol 30-35000km.(ja vem da pise 350000km,se je pac zmotu)
ina cifra 147000 km je pa kok ma avto prevozenih
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 25, 2009 12:34 am

sašo5 je napisal/-a:Tako "lisko" vidiš, prav ti je :P

"borci77" tukaj neke stvari niso razjasnjene(vsaj meni)

borci77 je napisal/-a:Alora meni je original sklopka zdržala s čipom 2 leti, kilometrov ne vem ma nekje okoli 30-35.0000.



in nato pišeš:
borci77 je napisal/-a:Prevoženih pa imam 147.000 KM


se pravi, da ko si čipal je imel avto že rec 110.000km ..... :?: sklopka je potemtakem bila rec do polovice že zrabljena, čip je pa rec. malenkosto pripomogel h trajnemu uničenju, sedaj bilo ktero daš notri bi moralo bit naslednjih 80-100 tisoč mir.


No torej je vse jasno.....Sklopka je bila uničena že prej in ti si jo sedaj samo finiširal.
Ljudje pač skurijo sklopko eni po 30 tisoč eni po 300 tisoč....
Maš čipanega ali ne....vse v avto ima še nekaj rezerve tako , da samo od tega , ker je čipan sklopka ni crknila. v 1.6D imam sklopko od 1.1 pa mi brez problema drži že 150 tisoč....torej?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Sr mar 25, 2009 8:38 am

Da zadevo razjasnimo jaz sem čip montiral na original sklopko(očitno je bila že načeta), ko je imel avto recimo 110.000km (se ne spomnim točno) in mi je kmalu po montaži čipa začela drseti. Nato sem sklopko zamenjal z novo, katera pa mi je zdržala do sedaj cca. 2 leti se pravi da sem z njo prevozil cca.35.000km. Trenutno ima avto 147.000km in mi je sklopka pri vklopljenem čipu začela zdrsavati(če čip sklopim ne drsi). Moja dilema pa je kakšno sklopko montirati, da bi zdržala dlje kot recimo dve leti (35.000km)-obstoječa sklopka je toliko zdržala, je pa res da se nisem nič šparal. LP
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr mar 25, 2009 10:15 am

borci77 je napisal/-a:Da zadevo razjasnimo jaz sem čip montiral na original sklopko(očitno je bila že načeta), ko je imel avto recimo 110.000km (se ne spomnim točno) in mi je kmalu po montaži čipa začela drseti. Nato sem sklopko zamenjal z novo, katera pa mi je zdržala do sedaj cca. 2 leti se pravi da sem z njo prevozil cca.35.000km. Trenutno ima avto 147.000km in mi je sklopka pri vklopljenem čipu začela zdrsavati(če čip sklopim ne drsi). Moja dilema pa je kakšno sklopko montirati, da bi zdržala dlje kot recimo dve leti (35.000km)-obstoječa sklopka je toliko zdržala, je pa res da se nisem nič šparal. LP


Pozdravljen!

Za začetek se nauči ravnati s sklopko. Vozil sem že TDI-je, JTD-je in pa tudi TurboBencinarje, ki so meli bolj napaljene motorje, kot imaš ti, pa še vsem sklopke držijo po več kot 100k km.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr mar 25, 2009 11:14 am

Malo morate razčistiti, kaj bi kdo rad. Originalna lamela in košara sta usklajeni, boljša lamela ne pomaga, potrebna je konstrukcijsko močnejša košara. Potem nastopita dve vprašanji, ali je prenos dosti močan (zajla) ali bo ta sklopka pretežka in zahteva menjavo sistema na hidravliko. Ko to vprašanje rešiš, je vprašanje zdržljivosti pogonske gredi menjalnika, ki je limitirana z nekim končnim navorom, tega je težko izvedeti. Pametna vožnja nekje koristi, največkrat pa nagaja (spodrsuje) sklopka v direktni prestavi (5. ali 6.) v klanec ali pri zelo visokih hitrostih po ravnem, ko je upor vetra močan.
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Sr mar 25, 2009 11:14 am

graal je napisal/-a:
borci77 je napisal/-a:Da zadevo razjasnimo jaz sem čip montiral na original sklopko(očitno je bila že načeta), ko je imel avto recimo 110.000km (se ne spomnim točno) in mi je kmalu po montaži čipa začela drseti. Nato sem sklopko zamenjal z novo, katera pa mi je zdržala do sedaj cca. 2 leti se pravi da sem z njo prevozil cca.35.000km. Trenutno ima avto 147.000km in mi je sklopka pri vklopljenem čipu začela zdrsavati(če čip sklopim ne drsi). Moja dilema pa je kakšno sklopko montirati, da bi zdržala dlje kot recimo dve leti (35.000km)-obstoječa sklopka je toliko zdržala, je pa res da se nisem nič šparal. LP


Pozdravljen!

Za začetek se nauči ravnati s sklopko. Vozil sem že TDI-je, JTD-je in pa tudi TurboBencinarje, ki so meli bolj napaljene motorje, kot imaš ti, pa še vsem sklopke držijo po več kot 100k km.


Torej tudi jaz sem vozil že več turbo motorjev z več konji (ORIGINAL), se pravi da je bilo vse prirejeno tej moči. Moj ima original 120KM(sklopka je temu prirejena) in ko je čip izklopljen sklopka ne drsi, problem nastane ko vključim čip in se motorju moč poveča na 150KM, takrat sklopka začne drseti. Ne razumem kako ravnaš oz. kaj delaš s sklopko ko pritiskaš na pedal plin med vožnjo, jaz jo razen pri prestavljanju prestav pustim na miru? Meni ne zdrsuje pri speljevanju ampak ko je motor pri nižjih obratih in pohodiš plin, sploh v kateri od višjih prestav.
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Sr mar 25, 2009 11:22 am

joztom je napisal/-a:Malo morate razčistiti, kaj bi kdo rad. Originalna lamela in košara sta usklajeni, boljša lamela ne pomaga, potrebna je konstrukcijsko močnejša košara. Potem nastopita dve vprašanji, ali je prenos dosti močan (zajla) ali bo ta sklopka pretežka in zahteva menjavo sistema na hidravliko. Ko to vprašanje rešiš, je vprašanje zdržljivosti pogonske gredi menjalnika, ki je limitirana z nekim končnim navorom, tega je težko izvedeti. Pametna vožnja nekje koristi, največkrat pa nagaja (spodrsuje) sklopka v direktni prestavi (5. ali 6.) v klanec ali pri zelo visokih hitrostih po ravnem, ko je upor vetra močan.


Pozdravljen!

Kolikor je meni znano ima Laguna hidravlično sklopko(mogoče se tudi motim), torej je del problema rešen, ostane samo še vprašanje ali se da z nekim posegom oz. zamenjavo sklopke (kakšne športne) doseči podaljšanje življenjske dobe sklopke, to je zadeva ki bi jo rad razčistil oz. ugotovil. Namreč sklopko bom sigurno zamenjal, samo preden to naredim bi rad preveril čimveč opcij za najugodnejšo rešitev. Momentalno sem zadevo rešil tako, da sem čip izklopil in sklopka ne drsi več, ampak spet na originalnih 120 konjičkih :cry:
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr mar 25, 2009 12:29 pm

graal je napisal/-a:
borci77 je napisal/-a:Da zadevo razjasnimo jaz sem čip montiral na original sklopko(očitno je bila že načeta), ko je imel avto recimo 110.000km (se ne spomnim točno) in mi je kmalu po montaži čipa začela drseti. Nato sem sklopko zamenjal z novo, katera pa mi je zdržala do sedaj cca. 2 leti se pravi da sem z njo prevozil cca.35.000km. Trenutno ima avto 147.000km in mi je sklopka pri vklopljenem čipu začela zdrsavati(če čip sklopim ne drsi). Moja dilema pa je kakšno sklopko montirati, da bi zdržala dlje kot recimo dve leti (35.000km)-obstoječa sklopka je toliko zdržala, je pa res da se nisem nič šparal. LP


Pozdravljen!

Za začetek se nauči ravnati s sklopko. Vozil sem že TDI-je, JTD-je in pa tudi TurboBencinarje, ki so meli bolj napaljene motorje, kot imaš ti, pa še vsem sklopke držijo po več kot 100k km.


Torej tudi jaz sem vozil že več turbo motorjev z več konji (ORIGINAL), se pravi da je bilo vse prirejeno tej moči. Moj ima original 120KM(sklopka je temu prirejena) in ko je čip izklopljen sklopka ne drsi, problem nastane ko vključim čip in se motorju moč poveča na 150KM, takrat sklopka začne drseti. Ne razumem kako ravnaš oz. kaj delaš s sklopko ko pritiskaš na pedal plin med vožnjo, jaz jo razen pri prestavljanju prestav pustim na miru? Meni ne zdrsuje pri speljevanju ampak ko je motor pri nižjih obratih in pohodiš plin, sploh v kateri od višjih prestav.


Pardon, bolj "čipirane" (koji bajdl si je ta izraz zmislo, bog mu pomagaj) avte kot maš ti pa sklopke držijo. Z Alfo 1.9 JTD tunano iz 120 na 160 konjev, vsake tolko vlečem še priklopico zraven, gor pa 2-3je cestaki po 200kg, ali pa kakšen ATV pa sklopka še vedno drži.

Je pa tako, da lamela se praviloma izrablja samo pri speljevanju. To pa je pogojeno s potisnim košem. Če potisni koš ni dovolj močan, se zna zgodit da sklopka zdrsne tudi med vožnjo ob močnem pospeševanju, kar pa je ubijanje sklopke. Torej za začetek rabiš dovolj tog potisni koš. (kot je nekdo že napisal - mensezdi)

Kar pa se tiče znati delati z sklopko, pa to pomeni v prvi vrsti, speljevanje s čimnižjimi obrati in sklopko spustit do KONCA predno pohodiš gas do konca, pri menjavanju, pa vsaj približno uskladit obrate z naslednjo prestavo, sklopko spusti in ponovno nato gas pohoditi do konca. Seveda predno, pa stisneš sklopko, da menjaš v naslednjo prestavo, pa moraš vsaj delno odmaknit nogo iz pedala za gas, da motor več ne pospešuje ko stisneš sklopko.

Vse to je potrebno dosledno upoštevati, če želiš na "čipanem" (lol, ko playstation) avtomobilu sklopko imeti več kot 40k km.

Nekateri pač imajo občutek za te zadeve, in so jim(nam) takšne razlage smešne, nekateri se pač morajo malo potrudit, da dosežejo "optimalno" vožnjo kar se tiče sklopke.



lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Sr mar 25, 2009 1:50 pm

Srečen ti če na tvoji alfi zdrži, meni pač ne, to je to.
Torej če se že dajemo okrog pravopisa ne vem kje si našel "priklopico" ma mislim da o tem nima smisla niti razglabljat, je tematika off topic.
Kar se pa tiče drugega glede speljevanja je že res da moraš speljati pri nizkih obratih, samo včasih pa moraš tudi potegniti z mesta.....
Torej da zaključim, nisem pisal da bi poslušal polnjenje glave nekih "pametnjakovičev", vprašal sem nasvet in če si pripravljen pomagat prav, vsak ima svoj stil vožnje, sam nisem nikoli rekel da je moj perfekten, ampak tema ni o stilu vožnje ampak o pomoči vezani na zamenjavo sklopke.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr mar 25, 2009 2:37 pm

joztom je napisal/-a:Malo morate razčistiti, kaj bi kdo rad. Originalna lamela in košara sta usklajeni, boljša lamela ne pomaga, potrebna je konstrukcijsko močnejša košara. Potem nastopita dve vprašanji, ali je prenos dosti močan (zajla) ali bo ta sklopka pretežka in zahteva menjavo sistema na hidravliko. Ko to vprašanje rešiš, je vprašanje zdržljivosti pogonske gredi menjalnika, ki je limitirana z nekim končnim navorom, tega je težko izvedeti. Pametna vožnja nekje koristi, največkrat pa nagaja (spodrsuje) sklopka v direktni prestavi (5. ali 6.) v klanec ali pri zelo visokih hitrostih po ravnem, ko je upor vetra močan.

to je ze res kar si napisal.sam sj v take extreme pa ni su.ga je sam cipal an.in kle ne rabs vedt kok navora menjalnik zdrzi.pa a ma zajlo al hidravliko.tut ce das mocnejso potisno nebo tok trsa sklopka.(govorim iz izkusenj)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr mar 25, 2009 3:02 pm

borci77 je napisal/-a:Srečen ti če na tvoji alfi zdrži, meni pač ne, to je to.
Torej če se že dajemo okrog pravopisa ne vem kje si našel "priklopico" ma mislim da o tem nima smisla niti razglabljat, je tematika off topic.
Kar se pa tiče drugega glede speljevanja je že res da moraš speljati pri nizkih obratih, samo včasih pa moraš tudi potegniti z mesta.....
Torej da zaključim, nisem pisal da bi poslušal polnjenje glave nekih "pametnjakovičev", vprašal sem nasvet in če si pripravljen pomagat prav, vsak ima svoj stil vožnje, sam nisem nikoli rekel da je moj perfekten, ampak tema ni o stilu vožnje ampak o pomoči vezani na zamenjavo sklopke.


pozdravljen!

Rad bi te samo opozoril, da ti nobena sklopka ne bo držala dolgo, če ne boš z njo ravnal, kot je potrebno. In ne solim ti pameti, le dober nasvet, bi ti rad dal, da prihraniš stroške z nadaljnjimi sklopkami.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Sr mar 25, 2009 3:51 pm

Najlepša hvala za nasvet vezan na uporabo sklopke, to mi je jasno, da bolj ko jo bom šparal dlje bo zdržala. Je pa mislim da tudi kriva pot ki jo prevozim vsak dan 2x za v službo in domov (precej šaltanja prestav in velik klanec, pohodiš gas, s tem pa trpinčiš material-sklopko). Bom videl kaj se bo izcimilo iz vsega tega, še malo bom počakal če dobim še kakšen odgovor in odgovor od sachs-ovega zastopnika in potem se bom odločil.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 25, 2009 10:35 pm

Si pred dvema letoma menjal komplet sklopko (potisna plošča, lamela, ležaj) ali zgolj lamelo? Ker jaz počas dobivam občutek da imaš probleme s potisno ploščo (košaro) kot pa s samo lamelo.....še najbolj hitr mi na pamet pride , kot da so iztrošene vzmeti potisne plošče....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Če mar 26, 2009 8:39 am

Ko sem pred dvema letoma menjaval sklopko, je bila menjana v kompletu cela, kateri del je bil takrat iztrošen se pa ne spomnim, sej so mi povedali ampak sem pozabil. Še en teden se bom vozil z original, toliko da peljem na tehnični, potem pa bom videl kakšne predloge še dobim, ko bom menjaval sklopko pa bom preveril kaj je bilo najbolj izrabljeno.
 
Uporabniški avatar
borci77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To mar 24, 2009 9:01 am

Napisal/-a borci77 Če apr 02, 2009 10:21 am

Tako da zaključim to zgodbo. Danes sem klical k sintarju in dobil odgovor glede mojega problema s sklopko.
1. Športna sklopka za laguno obstaja samo za BENCINSKI motor, za diesel je ni
2. Ojačitev oz. prevleka iz karbona nima čisto pravega efekta, je rekel da pač ta del bi zdržal, bi se pa uničilo ostalo (košara,..). Za optimalno rešitev bi moglo biti vse iz karbona, samo oni tega ne delajo.
Zaključek je takšen(me je bilo najbolj strah da bo ravno takšen): On mi je reku naj pač vgradimo originalno, da to mi je v bistvu edina rešitev in potem bo vzdržalo kolikor pač bo :roll:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov